یک کف پارکت در آشپزخانه نگهداری کنید

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

در طول سال‌ها بارها از من درباره داشتن کف‌پوش‌های چوبی در آشپزخانه پرسیده شده است، بنابراین فکر کردم تجربه‌ام و همچنین نحوه مراقبت از آنها را به اشتراک بگذارم. ما کفپوش‌های چوبی در آشپزخانه را از خانه قدیمی‌مان در مینه‌سوتا به ارث برده‌ایم، اما من در طول بازسازی، کف‌پوش‌های چوبی را برای خانه فعلی‌مان انتخاب کردم. همچنین در آشپزخانه اولین خانه شهری که مالک آن بودیم، کفپوش چوبی نصب کردیم. ما از مشمع کف اتاق و کاشی در آشپزخانه های دیگر استفاده کرده ایم، اما چوب مورد علاقه من است. اوپا من که یک سازنده بود، هنگام طراحی و ساخت خانه خود، کفپوش های چوبی را برای آشپزخانه خود انتخاب کرد، بنابراین هرگز برای من انتخاب عجیبی نبود. البته، کفپوش های چوبی معایبی دارد و من به آن می رسم، اما هر کفی که انتخاب می کنید دارای معایبی است، بنابراین اگر انتخابی دارید، می توانید آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید.

همانطور که احتمالاً بیشتر شما می دانید، تمام کفپوش های چوب سخت دارای روکش یکسانی نیستند، که می تواند در دوام و نحوه مراقبت از آن تفاوت ایجاد کند. همچنین خوب است بدانید که آیا کف شما از چوب مهندسی شده است یا چوب جامد. در خانه شهرمان، کف‌های چوبی جامد را نصب کردیم و در دو آشپزخانه جدیدمان، چوب در محل به پایان رسید. در خانه PA ما کفپوش های چوبی مهندسی شده را در اتاق خانواده و اتاق غذاخوری متصل به آشپزخانه نصب کردیم، بنابراین من نیز در این زمینه تجربه دارم. من تقریباً همان رویکرد را برای مراقبت از همه آنها در نظر گرفتم، فقط با چند تفاوت جزئی.

  ملافه های کریسمس (تصاویر کمتری ایجاد کنید)

بهترین انتخاب برای کفپوش های چوبی در آشپزخانه این است که آنها را در محل تکمیل کنید زیرا کف کاملاً آب بندی شده است. هنگامی که تخته های از پیش ساخته شده را نصب می کنید، چه کفپوش های چوبی و چه از جنس چوب مهندسی شده، آب و رطوبت راحت تر به درزهایی که تخته ها به هم می رسند نفوذ می کند. این بدان معنی است که شما باید بیشتر مراقب نشت ها باشید و نمی خواهید از روش های تمیز ، مرطوب استفاده کنید.

هنگامی که به خانه فعلی خود نقل مکان کردیم، کف‌های چوبی را در سه اتاق برای جایگزینی فرش‌های قدیمی نصب کردیم و تصمیم گرفتیم که آنها را در محل به پایان برسانیم تا با کف‌های چوبی اصلی دیگر خانه مطابقت بیشتری داشته باشند. شرکت کف سازی که آنها را نصب کرده است گفت که این روزها به ندرت کفپوش های چوبی ناتمام نصب می کنند. کفپوش‌های چوبی پیش‌فرسته بسیار محبوب‌تر هستند، زیرا می‌توان فوراً روی آن‌ها راه رفت و به‌هم ریختگی سنباده یا بوی اعمال لکه‌ها و روکش‌ها را شامل نمی‌شود. از آنجایی که ما در بقیه قسمت‌های خانه کف‌ها را در محل به پایان رساندیم، همین کار را برای آشپزخانه انتخاب کردیم.

مراقبت از آنها بسیار ساده است. بیشتر اوقات فقط با جاروبرقی یک یا دو بار در هفته، پاک ، ریزش ها و تمیز ، هر لکه یا رد آن را حفظ می کنم. وقتی می خواهم آشپزخانه را عمیق تمیز کنم، از بخارشوی استفاده می کنم. هنگام استفاده از بخار بر روی چوب های سخت، من شوینده را در پایین ترین حالت قرار می دهم و هرگز اجازه نمی دهم موپ روی کف چوب سخت قرار گیرد زیرا گرم یا سرد می شود. من آن را روی یک کف کاشی نزدیک قرار می دهم یا آن را روی پیشخوان یا میز قرار می دهم در حالی که سر پاک کن از لبه آویزان است. این بخارشوی است که من برای کف خود استفاده می کنم (من از آن روی کاشی های سرسرا و حمام نیز استفاده می کنم.)

  5 Budget Friendly House Projects I Don't Regret

تنها چیزی که ما در این خانه اضافه کردیم آلارم های تشخیص آب (مرتبط به سیستم هشدار ما) در زیر ماشین ظرفشویی، سینک و یخچال است تا نشت آب را قبل از وقوع تشخیص دهد. آنها نمی توانند به طبقات آسیب برسانند. اگر آب تشخیص داده شود، اعلان‌هایی را در تلفن‌های خود و همچنین تماس دریافت می‌کنیم. در صورت نشتی که اغلب بزرگترین نگرانی مردم و نقطه ضعف اصلی وجود کفپوش های چوبی در آشپزخانه است، کمی آرامش خاطر بیشتر است.

نکته منفی دیگر این است که کف‌های چوبی دارای خراشیدگی هستند، اما صرف نظر از اینکه در چه اتاقی هستند، این درست است. این فقط طبیعت چوب است و چیزی که من را اصلاً آزار نمی دهد. اگر به بالای جزیره آشپزخانه من نگاه کنید، واضح است که من از چوبی که نقص دارد مهم نیستم! با دو گربه، یک خدا و نوجوان، کف های ما (که چند ماه پیش نصب شده اند) از قبل خراشیده است و این کاملا طبیعی است. این فقط بخشی از زندگی است.

در مورد مزایا … خوب، کفپوش های چوبی به نظر من کلاسیک و زیبا هستند. من فکر نمی کنم آنها هرگز از مد خارج شوند. آنها همچنین گرمای بصری زیادی را در اتاقی که سطوح سخت (و سرد) زیادی دارد، فراهم می کنند. علاوه بر این، کف‌های چوب سخت زیر پا نرم‌تر از کاشی هستند و در ظروف ریخته شده کمی ملایم‌تر هستند.

برای محافظت از کف های خود در برابر بیشتر قطرات و ریختن آب، من همیشه یک حصیر زیر سینک آشپزخانه خود داشته ام و به نگهداری از کف ها کمک زیادی می کند. زیر آب حیوانات هم یک حصیر گذاشتم تا هر چه بیشتر قطراتش را بگیرد.

  خیابان مورد علاقه یافته های روز سنت پاتریک

یکی دیگر از مزایای وجود کفپوش های چوبی در آشپزخانه شما این است که می توانید آنها را بازسازی کنید. ممکن است مجبور به بازسازی کف ها به نظر ناراحت کننده باشد، اما به نظر من این یک مزیت بزرگ است. هر 15 تا 20 سال (یا در صورت نیاز)، می‌توانید کف‌ها را بازسازی کنید و ظاهری نو پیدا کنید. حتی اگر می‌خواهید ظاهر را تغییر دهید، می‌توانید لکه یا درخشش را تغییر دهید. من مصالح ساختمانی را دوست دارم که این نوع طول عمر و انعطاف پذیری را ارائه می دهند.

طبقات خانه ما در مینه سوتا (تصویر بالا) توس شمالی با روکش شفاف بود. چوب‌های سخت خانه فعلی ما بلوط قرمز با لکه بلوط طلایی از Minwax است. هر دو دارای پوشش رنگی هستند.

اگر می‌خواهید درباره کف‌پوش‌های چوبی بیشتر بدانید، در اینجا چند مقاله وجود دارد که در طول سال‌ها نوشته‌ام…

زندگی در خانه در حین بازسازی کف چوبی

زندگی با کفپوش چوب خام

نکاتی برای سنباده زدن کف پارکت

کف پارکت را رنگ کنید

داستان تکمیل کف من

اولین خراش روی کفپوش های چوبی جدید

منبع: https://missmustardseed.com/caring-for-wood-floors-in-a-kitchen/

Decrease quantity for organic sweatshirt • tiny habits big changes. کتاب شیمی مواد غذایی.