ملافه های کریسمس (تصاویر کمتری ایجاد کنید)

دوستان سلام !

ماه گذشته چیز جدیدی در مورد خودم یاد گرفتم. یکدفعه، من با ملافه های کریسمس وسواس پیدا کردم! من عاشق تسلی دهنده قرمز مخملی، بالش شاد، ملحفه نصب شده با ماشین چوبی، روپوش سفید و روبالشی در این عکس زیبا از Pottery Barn هستم:

… و من دیوانه رنگ های راحتی چهارخانه و شم استاندارد هستم:

من دوست داشتم هر قطعه از این عکس ها را نجات دهم، اما از آنجایی که بودجه زیادی ندارم، تصمیم گرفتم ظاهری مشابه با قیمت ارزان ایجاد کنم.

برای شروع، و چون طرفدار زیادی از لحاف نیستم، تصمیم گرفتم یک پرتاب پیدا کنم. لحاف بجای. تحقیقات زیادی طول کشید، اما در نهایت دو گزینه (کم‌هزینه) پیدا کردم که شبیه به هم بودند:

من در نهایت از Thach Home Plaid Comforter (89 دلار) در سمت چپ استفاده کردم، اما از Bee & Willow Plaid Comforter (129 دلار) در سمت راست نیز خوشم آمد. اگر بخواهید نگاه دقیق تری داشته باشید، در اینجا پیوندهایی به هر سه گزینه وجود دارد: انبار سفال (189 دلار) و خانه کاهگلی (89 دلار) و زنبور عسل و بید (129 دلار). به نظر می رسد که لحاف خانه کاه در همه جا فروخته شده است (بو!) اما اگر در هر جایی آن را دوباره در انبار دیدم به بررسی و به اشتراک گذاری آن ادامه می دهم.

در اینجا به همراه همه چیزهایی که من جمع آوری کرده ام، روی تخت ما به نظر می رسد:

این سرگرم کننده نیست؟ من هرگز اتاق خواب اصلی خود را برای کریسمس تزئین نکرده ام، اما امسال بود بنابراین استرس زا در بنابراین از بسیاری جهات، و پس از دیدن این عکس‌های PB، الهام گرفتم تا کمی شادی تعطیلات را به روشی که قبلا هرگز انجام نداده‌ام اضافه کنم.

  circadian rhythm, interrupted

من نتوانستم شمش های یورو را در هیچ کجای آنلاین پیدا کنم، بنابراین یک نسخه دوتایی از همان لحاف خانه کاهگل (به قیمت 59 دلار) خریدم و یکی از همسایه ها این روکش ها را به قیمت 20 دلار برای من ساخت. پارچه به اندازه ای بود که آنها را دو طرفه کرد و من هم با رانر رومیزی دو طرفه اومدم بیرون!

من لحاف‌های Thatch Home خود را در Target خریدم، اما آنها در آمازون و Bed, Bath & Beyond, Macy’s, Kohls و چند مکان دیگر نیز در هنگام خریدم موجود بودند، بنابراین امیدوارم به زودی دوباره در جایی ظاهر شوند. این واقعا یک ست زیبا است و با نگاهی به گذشته، بسیار خوشحالم که تسمه دوقلو را برای شمس یورو دریافت کردم. من در آن زمان مردد بودم، اما داشتن یک مجموعه هماهنگ کننده بسیار سرگرم کننده است، و دختری که آنها را ساخته بود کار بسیار خوبی انجام داد!

تقریباً یادم رفت بگویم که لحاف قابل برگشت نیز است، بنابراین به معنای واقعی کلمه مانند این بود که دو لحاف را به قیمت یکی تهیه کنید. در اینجا نگاهی به طرف مقابل (قرمزتر) داریم:

من برگه سفید (57.99 دلار) را از آنجا گرفتم آمازون. آنها فوق العاده نرم هستند و ما واقعا از آنها لذت بردیم:

کینگ سایز، فلانل ورق های “ماشین چوبی”. از بلک آمده است. من آنها را در ترخیص 29.75 دلار دریافت کردم!

THE حیرت آور کینگ سایز، قرمز لحاف مخملی در انبار سفال عکس از بودجه من خارج بود و مرد من واقعاً برای پیدا ، یک گزینه خوب و کم هزینه مشکل داشتم. من تقریباً تسلیم شده بودم (و فقط می خواستم به جای آن یک نوع دیگر از پوشش قرمز پیدا کنم) که با این روبرو شدم. روکش مخملی قرمز توسط Bee & Willow:

  به غریزه خود اعتماد کنید: وقتی چیزی اشتباه است، همان است

قیمت معمول آن 169.99 دلار بود، اما من در لیست پستی آنها ثبت نام کردم و 20٪ تخفیف گرفتم که در نهایت به 135.99 دلار رسید. من تعجب کردم که آیا آن را به عنوان مجلل در PB، و من خوشحالم که گزارش که فوق العاده است! من برای از بین بردن چین و چروک ها و درزها از بخارپز استفاده کردم و پوم پوم ها بهترین گزینه هستند. حتی با دو شمع تزئینی بزرگ عرضه شد و در این کیف مخملی زرق و برق دار بسته بندی شد که من قطعاً آن را نگه خواهم داشت:

استیونسون به معنای واقعی کلمه نفس نفس زد وقتی او آن را دید. به او گفتم بابانوئل یک کیف دستی جدید برای مادر آورده است و او بلافاصله فرار کرد تا آن را به بابا نشان دهد – هه! 😀

من رنگ سفید (29.99 دلار) را پیدا کردم دامن تخت جادویی در هدف. تنظیم آن بسیار آسان بود زیرا برای اتصال آن نیازی به بلند ، تشک پایینی ندارید!

من در نهایت خریدم بالش “شاد”. (در فروش) در Pottery Barn، زیرا من هرگز چیزی مشابه آن را پیدا نکردم و آن را به همان اندازه دوست داشتم.

من توانستم با چیدن آن به این ترتیب حدود 650 دلار صرفه جویی کنم و حتی یک درخت کریسمس ارزان قیمت (Ikea) (با یک رشته چراغ شفاف!) را در گوشه ای از اتاقمان قرار دادیم تا فضا را حتی بیشتر جشن بگیرد. ما سه نفر حتی شروع کرده‌ایم در اتاق خوابمان (به‌جای اتاق نشیمن) شب‌های فیلم را ببینیم، زیرا با همه چیزهای کریسمس، فقط بسیار راحت اینجا!

  نحوه رنگ آمیزی قرنیز با فرش در 4 مرحله آسان

من هنوز قصد دارم این سطل های ، را سیاه بپاشم و در حال انتقال آنها هستیم (ناتالی هام) روی دیوار دیگری نقاشی کنید تا بتوانید کاری متفاوت در بالای تخت انجام دهید، اما چه لذتی دارد که به تخت کمک کنید!

من ممکن است یک پست جداگانه را به اشتراک بگذارم که شامل چندین گزینه دیگر رختخواب کریسمس است که در حین جستجوی خود با آنها روبرو شدم. آیا این مفید خواهد بود؟ خوشحالم که عکس‌ها و پیوندهای بیشتری را به برخی از شیرین‌ترین چیزهایی که دیده‌ام در اختیارم می‌گذارم، اگر جالب است!

بسیار خوب، اکنون برای تماشای بیشتر «داش و لیلی» در نتفلیکس از سیستم خارج می شوم. آیا او را دیده ای؟ من در قسمت 5 هستم و آن را دوست دارم! و بله، من در حال حاضر در این تخت کریسمس زیبا غرق شده ام، با چراغ های سفید که روی درخت کنار من چشمک می زند، و قطعا وبلاگ نویسی را نیز سرگرم کننده تر می کند. 😉

دوستان من مراقب باشید و به زودی شما را اینجا خواهم دید. هفته آینده یک مقاله بسیار هیجان انگیز برای به اشتراک گذاشتن دارم و نمی توانم منتظر بمانم تا آن را بخوانید!

لیلا

PS- من چند سال پیش کوسن درخت کریسمس را خریدم، اما توانستم آن را به صورت آنلاین اینجا پیدا کنم: بازار بزرگ بزرگ

منبع: https://theletteredcottage.net/christmas-bedding-creating-a-look-for-less/

To use varies from social media network to network. But pool based fantasy sports, a thrilling subset of the fantasy universe, takes the experience a notch higher.