آموزش رایگان نقاشی رنگ روغن – دو شمعدانی شناسی

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

برای کسانی که به دنبال آموزش رایگان نقاشی رنگ روغن هستند، اینجا یکی برای شماست! من در نظر داشتم یک صفحه Patreon ایجاد کنم که در آن بتوانم آموزش های نقاشی را با هزینه ماهیانه کمی به علاقه مندان ارائه دهم، اما راه اندازی آن را به تعویق انداختم. این ایده بیشتر مانعی برای من شد تا انگیزه ای برای ارائه آموزش های نقاشی بیشتر و یاد گرفتم که وقتی پاهایم را روی کاری که می خواهم انجام دهم می کشم، باید به تخته طراحی برگردم و چنگال خود را بفهمم. بالا وقتی توجهم در این فصل از فعالیتم پراکنده شد (کار بر روی خانه ام، کار بر روی پیشنهاد کتاب، نوشتن این وبلاگ، نقاشی برای فروش آثار هنری اصلی) متوجه شدم که این فشار بیش از حد بود. می‌توانم به ساختن ویدیوهای نقاشی ادامه دهم و آنچه را که به عنوان یک هنرمند یاد می‌گیرم به اشتراک بگذارم و آن را به روشی که همیشه انجام می‌دهم انجام دهم – اینجا در وبلاگ و YouTube. بنابراین، این کاری است که من می خواهم انجام دهم. این یک فیلم آموزشی با لیست لوازم و عکس های مرجع برای نقاشی دو شمعدانی در روغن است.

این دو نقاشی است که می خواهیم به پایان برسانیم…

با خیال راحت آنها را چاپ کنید تا به عنوان مرجع یا از عکس هایی که در زیر ارائه کرده ام استفاده کنید. کل ویدیو تقریباً 40 دقیقه است و این دو مطالعه را در زمان واقعی از ابتدا تا انتها شرح می دهد.

  دوبلکس پاریس Johanna Amtoury به معماری جزایر یونان اشاره دارد

اوه، و برای کسانی که به هنر به عنوان کلکسیونر علاقه مند هستند، این دو نسخه اصلی در فروش بعدی من در دسترس خواهند بود.

مطالعات جدول شمعدانی در روغن | تدارکات

رنگ کنید

آبی اولترامارین (مایکل هاردینگ)
Kings Blue Deep (MH) (من Vasari’s Bice را در پالت خود داشتم، اما Kings Blue Deep یک جایگزین نسبتا نزدیک و ارزان‌تر است.)
Madder Rose (MH)
ورمیلیون چینی (MH) (من مدام آن را کادمیوم قرمز متوسط ​​می‌نامم، که گزینه‌ای ارزان‌تر از ورمیلیون چینی است، لیست زیر را ببینید)
سینا سوخته (WN)
قهوه ای زرد (هلند قدیم)
زرد کادمیوم متوسط ​​(گامبلین)
چراغ زرد معتبر ناپل (MH)
لیمو کادمیوم (WN)
جایگزینی دانه های سفید (گامبلین)
تیتانیوم سفید (گامبلین)

اگر در زمینه نقاشی رنگ روغن تازه کار هستید، این پالتی است که من پیشنهاد می کنم، زیرا نسبت به برخی از مارک ها و رنگدانه هایی که من در حال حاضر استفاده می کنم مقرون به صرفه تر است. اینها هنوز رنگهای با کیفیت حرفه ای هستند و گزینه های ترکیب رنگ عالی را در اختیار شما قرار می دهند و می توانید آموزش های نقاشی رنگ روغن من را دنبال کنید.

آبی اولترامارین (اوترخت) – 7.82 دلار
آلیزارین کریمسون (وینزور و نیوتن) – 11.69 دلار
کادمیوم قرمز متوسط ​​(گمبلین) – 26.25 دلار
Burnt Sienna (WN) – 8.69 دلار
چراغ زرد اخرایی (WN) – 8.69 دلار
زرد کادمیوم متوسط ​​(گمبلین) – 22.50 دلار
لیمو کادمیوم (WN) – 18.66 دلار
جایگزینی پوسته سفید (گمبلین) – 9.75 دلار
تیتانیوم سفید (گمبلین) – 9.75 دلار

سایر لوازم

پالت شیشه ای New Wave 12 x 16 (خاکستری)
تخته تخت ریچسون 8 x 8
گیسو سفید حرفه ای لیکویتکس
Princeton 6500 #2 Flat (من از Rosemary & Co Ivory Flat #2 استفاده می کنم، اما جایگزین خوبی است)
رابرت سیمونز Signet شماره 4 Long Flat (من از Rosemary & Co Short Flat SER 274 استفاده کردم، اما این نیز جایگزین خوبی است)
Master’s Touch #4 موهای طبیعی گراز فیلبرت
گمبلین گامسول
کانتینر حلال هوادار اندرسون و پسران

  ایده های هدیه برای روز ولنتاین

مطالعات جدول شمعدانی در روغن | عکس های مرجع

فکر می‌کنم برای این مطالعات به برخی از عکس‌هایی که در اینترنت پیدا کردم اشاره کردم، اما نتوانستم دقیقاً عکس‌هایی را که استفاده کردم پیدا کنم. من آنها را صادقانه رنگ نکردم، بلکه فقط از شکل برگ ها و گل ها به عنوان نقطه شروع استفاده کردم، سپس به گلدان ها و پس زمینه رسیدم. با این حال، سال گذشته چند عکس اواخر تابستان از گل شمعدانی در باغ همسایه‌ام گرفتم، بنابراین فکر کردم آنها را برای مرجع به اشتراک بگذارم.

\

مطالعات جدول شمعدانی در روغن | آموزش تصویری

در اینجا آموزش تصویری است که گام به گام نحوه نقاشی این دو مطالعه را نشان می دهد. من با رنگ ، پانل ها شروع می کنم و تا پایان نقاشی کار می کنم. پس از خشک شدن نقاشی‌ها، پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را با گاموار براق یا روکشی مشابه در جلای دلخواهتان لاک بزنید.

اغلب از من می پرسند که آیا این آموزش های نقاشی رنگ روغن را می توان با اکریلیک انجام داد؟ مطمئناً می توان از اکریلیک استفاده کرد زیرا به طور سنتی از تیره به روشن استفاده می شود. مشکل استفاده از اکریلیک به جای روغن این است که آنها به سرعت خشک می شوند، بنابراین نمی توانید به رنگ مرطوب برگردید، که انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد. همچنین احساس می‌کنم می‌توانم رنگ‌های تمیزتر و غنی‌تر را با روغن‌ها ترکیب کنم، بنابراین به همین دلیل آنها را ترجیح می‌دهم. با این حال، از چیزی که به آن عادت دارید و با آن راحت هستید استفاده کنید!

  عکس های سریع با: فرن گیپسون

می‌توانید سایر کلاس‌های نقاشی رایگان را که در فیس‌بوک در طول همه‌گیری همه‌گیر آموزش داده‌ام، و همچنین چند آموزش ویدیویی دیگر را در اینجا و چند آموزش نقاشی رنگ روغن و کتاب طراحی را در کانال YouTube من در اینجا پیدا کنید.

من لوازم استودیو مورد علاقه ام را اینجا و کتابخانه کتاب های هنری ام را اینجا به اشتراک می گذارم.

برای کسانی که از این کلاس‌های هنری لذت می‌برند، آیا ترجیح می‌دهید در کلاس‌های زنده شرکت کنند تا بتوانید سؤال بپرسید یا ترجیح می‌دهید بدون وقفه آن‌ها را ضبط کنید؟

منبع: https://missmustardseed.com/free-oil-painting-tutorial-two-geranium-studies/

Drinking apple cider vinegar every morning : unlock longevity. Acuz art acuz art,art for everyone.