درخت کریسمس کشور ما – کلبه نامه دار

من داشتم وااااای امسال تزئین درخت ما بسیار سرگرم کننده است. 2020 من را به انجام آن سوق داد. من با خوشحالی به آنجا رفتم. فضای کریسمس به سبک کشور و از چیزهای مختلفی استفاده کرد که به نظر خانگی می رسید. حلقه گل پاپ کورن و نخ بافته شده، گلوله‌های نخ (با سوزن‌های بافتنی چسبانده شده!)، حلقه‌های گلدوزی، شیرینی‌های زنجبیلی، آب نبات، جوراب‌های ساق بلند، یخ‌ها، مخروط‌های کاج، دانه‌های برف و بسیاری از خانه‌های کوچک کریسمس، انبارها، کلیساها و وسایل نقلیه . درختان در همه جا نقطه چین شده اند

من همیشه به یک موضوع پایبند نیستم، اما این موضوع برایم به ارمغان می آورد بنابراین شادی زیادی! احتمالاً تا زمانی که در فوریه آن را حذف نکنم، این کار در حال انجام است. 😉 من پیوندهایی (وابسته و غیروابسته) را در اینجا به برخی از چیزهایی که در آنجا وجود دارد به اشتراک می گذارم، در صورتی که چیزی توجه شما را جلب کند و همچنان در حال اضافه ، زیور آلات به درخت خود هستید:

آب نبات های چوبی

توپ های نخ

کامیون شیرینی زنجفیلی

کامیون شیرینی زنجفیلی 2

ماشین شیرینی زنجفیلی

توپ های شیشه ای قرمز

سر بابا نوئل

حلقه گلدوزی زیبا

خانه شطرنجی

توپ های نواری پارچه ای قرمز و سفید

توپ های قرمز مات بسیار بزرگ

اینها همه آنهایی هستند که من به آنها پیوند دارم، بنابراین اگر یکی را دیدید که در لیست نیست عذرخواهی می کنم. می توانم به شما بگویم دانه های برف نرم امسال از Target آمدند، گلدسته بافتنی دنج از Crate & Barrel سال گذشته، زنگ ها نیز از Balsam Hill سال گذشته آمدند و ما خانه ها و ستاره های کاغذی سفید را در سال گذشته در Ikea جمع آوری کردیم. همچنین. اوه و من گلدسته پاپ کورن مصنوعی را از FactoryDirectOutlet.com سفارش دادم و امسال گلدسته مهره طلایی را از Ikea دریافت کردم. این فقط 1.49 دلار برای حدود 12 فوت مواد است!

  نیمکت شکسته توسط Broberg & Ridderstråle برای Asplund

وقتی صحبت از جعبه های هدیه زیر درخت می شود، مکان های مورد علاقه من برای جستجوی کاغذ بسته بندی HomeGoods، Target و Ikea هستند و احساس می کنم مایکلز بهترین انتخاب نخ، ریسمان و روبان را دارد. (من امسال همه وسایلم را از وب سایت آنها خریدم!)

و در مورد تزئینات کریسمس، من عاشق گوش دادن به موسیقی کریسمس در حالی که درخت را کوتاه می کنم، هستم و اگر می خواهید آن را به کتابخانه خود در آنجا اضافه کنید، یک لیست پخش در Spotify ایجاد کردم. به آن کریسمس در نامه ها می گویند.

من تاکنون 44 آهنگ در این مجموعه دارم، اما مانند زیور آلات، هر روز بیشتر به آن اضافه می کنم! 🙂 آخرین مورد علاقه من یکی به نام “Santa Will Find You” اثر Mindy Smith است. شنیدی؟ خیلی خوب است! مورد علاقه فعلی استیونسون «آخرین کریسمس» ساخته وام است. دیشب با هم کاپ کیک درست کردیم و او باید پانزده بار پشت سر هم آنها را نواخت – هه! صدای آواز کوچک او هر یک از آنها کر یکی از گرانبهاترین صداهایی است که تا به حال وارد گوش من شده است و وقتی او بزرگ شد قطعاً حسرت شنیدن آن (در زمان واقعی ضبط نشده) را خواهم خورد.

من امیدوارم که مانتو کریسمس و منشی کریسمس خود را با شما در اواخر این هفته یا این آخر هفته نیز به اشتراک بگذارم. من از جشن گرفتن بیشتر این مناطق در این ماه نیز لذت بردم.

و شما؟ آیا شما نیز در این سال عجیب توسط حشره تزئینی گاز گرفته اید؟ من می دانم که همه احساس نمی کنند این کار را انجام می دهند، و من مطمئناً می توانم این ذهنیت را نیز درک کنم. سال 2020 سال پرمشغله ای بوده است، و بیش از هر چیز، من فقط امیدوارم که شما و شما سالم و سلامت باشید و بتوانید از تعطیلات آرامی لذت ببرید و هر کاری که برای شما آرامش و شادی به ارمغان می آورد را انجام دهید.

  آپارتمانی دست ساز در مکزیکو سیتی توسط L’Aviva Home

چهارشنبه خوبی داشته باشید و به زودی دوباره در مورد آن صحبت خواهیم کرد

لیلا

منبع: https://theletteredcottage.net/our-country-style-christmas-tree/

The applications of touchpoint technology reach far beyond the ordinary. Come stabilire il prezzo base di un dipinto acuz art.