درخت کریسمس 2023 ما | دانه های خردل خانم

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

نمی‌دانم مثل امسال از نصب درخت تا تکمیل تزئینات اینقدر طول کشیده یا نه! بخشی از آن این بود که می‌خواستم وقت بگذارم و اجازه بدهم دیدم از درخت آشکار شود در حالی که با چیزهایی که داشتم بازی می‌کردم. همانطور که شروع به آزمایش این ایده ها کردم، در نهایت حدود 60 فوت از دو نوع حلقه گل ساختم، که همچنین کمی سرعتم را کاهش داد! به هر حال این کار انجام شد و من واقعاً آن را دوست دارم.

وقتی نوبت به تزئین درختمان در هر سال می‌رسد، من کاملاً از صفر شروع نمی‌کنم، اما دوست دارم بسته به ظاهری که می‌خواهم آن را کمی تغییر دهم. من از همان زیور آلات استفاده می کنم، شاید چند زیور آلات جدید اضافه کنم و هنوز هم از چراغ های سفید استفاده می کنم، اما قلع و قمع، روبان و/یا انتخاب را با هم مخلوط می کنم. امسال می خواستم یک ظاهر سرگرم کننده و کلاسیک با تاکید بر عناصر خانگی ایجاد کنم.

اول از همه، آیا رشته ها را می بینید؟ من سوالات زیادی در مورد بچه گربه ها و درختان کریسمس داشتم و ما همیشه یک نخ ماهیگیری سنگین را به بالای درخت خود اضافه می کردیم تا در صورت شلوغ شدن بیش از حد آنها از واژگونی آن جلوگیری کنیم. آنها از درخت بالا نمی روند، اما دوست دارند زیر درخت کشتی بگیرند و با اسباب بازی های خود در دامن درخت بازی کنند. به نوعی خنده دار است، اما می دانم که اگر درخت بیفتد خنده دار نخواهد بود. می‌توانید نور را در عکس‌ها ببینید که خط را می‌گیرد، اما شخصاً ناپدید می‌شود.

  پل‌های معلق هتل‌های کلبه‌ای در مکزیک را به هم متصل می‌کنند

درخت 8 فوتی Balsam Hill Noble Fir است و این هفتمین کریسمس ما است. ما دو سال پیش چراغ ها را خاموش کردیم زیرا تقریباً همه آنها سوخته بودند و بعد از همه آزمایش فیوز و تعویض لامپ نتوانستم آنها را به کار بیاندازم. ارزشش را داشت زیرا درخت هنوز زیبا به نظر می رسد و می دانستیم که چراغ ها برای همیشه دوام نمی آورند. حالا هر سال چراغ ها را روشن می کنم که قطعا زمان بیشتری می برد، اما این فقط بخشی از تزئین درخت کریسمس است.

من هنوز به لامپ های رشته ای سفید مدرسه قدیمی ام چسبیده ام. من مطمئن هستم که در یک نقطه به LED ها برمی گردم، اما این درخشش را به من نمی دهد.

برای اکلیل ها از گلدسته های پومپوم پشم خامه ای که چندین سال است دارم، یک گلدسته قلاب بافی بزرگ (می توانید الگو و آموزش آن را اینجا پیدا کنید) و یک حلقه حلقه تکه های پرتقال (این آموزش را در اینجا پیدا کنید) استفاده کردم.

مهمترین زیور آلات خریداری شده توسط فروشگاه درخت، آن پرنده های برنجی است که من چند سالی است که جمع آوری می کنم و بیش از 50 زنگ سورتمه با روکش نقره والاس. آنها از سال 1971 ساخته شده اند و من برای هر سال یک زنگ و چند عددی دارم که با تعداد زیادی زنگ که گم شده بودم خریداری کردم. من همچنین چند روبان ساتن آبی و سبز کم رنگ که به سادگی روی چند شاخه بسته شده بود اضافه کردم. برای من، یک جور حس میپل می دهد!

  نحوه تنظیم بند توپ روی در (گام به گام)

زیور آلات خانگی روی درخت عبارتند از (و من هر کدام را به آموزش‌هایشان پیوند می‌دهم) زیورآلات قالب‌گیری شده از خمیر نمک، زیور آلات نمدی آسان برای گلدوزی، دانه‌های برف بزرگ قلاب‌بافی، زیور آلات شیشه‌ای آلمانی درخشان، زیورآلات سرامیکی نقاشی شده با دست و زیورآلات سفالی پلیمری.

تنها چیزی که نفهمیدم بالای درخت بود. در خانه آخرمان سقف 9 فوتی داشتیم، بنابراین یک درخت 8 فوتی با تاپر کار می کرد. در این خانه سقف ما 8 فوت است، بنابراین درخت 8 پا به سختی جا می شود. حتی مجبور شدم بلندترین شاخه درخت را خم کنم تا به سقف فشار نیاورد. از آنجایی که جایی برای رویه تشک وجود ندارد، به ایده های مختلفی فکر کرده ام که ممکن است کارساز باشد. فکر می کنم بالاخره راه حلی پیدا کردم: تاج گلی که بتواند بالای بالای درخت بنشیند. حتی ممکن است انجام یک کار سرگرم کننده باشد، اما خواهیم دید.

دامن درختی یکی است که سال ها پیش از یک دستمال کتان آنتیک درست کردم. شما می توانید جزئیات مربوط به نحوه ساخت آن را در اینجا بیابید.

من می‌خواستم چند هدیه زیر درخت برای عکس‌ها اضافه کنم، اما گربه‌ها آن‌ها را مکان‌های جدیدی برای پنهان شدن و روبان‌های بیشتری برای جویدن نگاه می‌کردند. ما فقط تا شب کریسمس منتظر اضافه ، آنها خواهیم بود.

منبع: https://missmustardseed.com/our-2023-christmas-tree/

Dark grey heather / s $41.