نحوه تنظیم بند توپ روی در (گام به گام)

وقتی خانه مان را خریدیم، همه درها هسته توخالی و رنگ بلوط نارنجی بود. درهای کمد همه درهای دوتایی بودند که مورد علاقه من نیستند زیرا می توانند به راحتی از ریل خارج شوند. ما همه درهای داخلی خانه خود را ارتقا دادیم و تمام درهای کمد دوتایی خود را به درهای کمد فرانسوی تبدیل کردیم.

کمد اتاق خواب مستر جلو
کمدهای جدید ما در اتاق خواب اصلی ما

ما تقریباً پنج سال است که اینجا هستیم و من هنوز همه درهایی را که برای خانه خود انتخاب کرده ایم دوست دارم. با این حال، تنها چیزی که من را در مورد درهای کمد ما عصبانی می کند زمانی است که آنها “چسبنده” می شوند.

شما می دانید منظورم چیست. زمانی که یک در فرانسوی را می بندید و باید با کمی نیروی بیشتر آن را فشار دهید تا ببندید. این تنش در درهای فرانسوی هر از گاهی برای ما اتفاق می افتد و من نمی دانستم چگونه آن را برطرف کنم.

نحوه تنظیم بند توپ روی در

وقتی فهمیدم درهای فرانسوی ما چگونه قفل می شوند، متوجه شدم که این یک راه حل فوق العاده آسان است. امروز می خواهم به شما بگویم که در صورتی که در خانه نیز با این مشکل روبرو هستید، چگونه توپ گیر را در بالای در تنظیم کنید.

درها و دستگیره های در مشکی مات ما

بهترین نکات من برای رنگ آمیزی درهای داخلی

قبل از اینکه وارد پروژه DIY فوق العاده ساده خود شویم، می خواهم جزئیات درها و دستگیره های در را به اشتراک بگذارم زیرا ما آنها را بسیار دوست داریم.

برای درها، من 3 درب لرزاننده تخت با هسته جامد را انتخاب کردم. اینها یک ارتقا بودند (هر کدام حدود 190 دلار) و کل خانه را بسیار مجلل تر نشان می دهند. آنها با لولا می آیند و من رنگ مشکی را برای بقیه خانه انتخاب کردم.

  ایده های پوشش پنجره برای درهای کشویی + پنجره های ناجور

پیمانکار من اینها را از طریق یک شرکت درب محلی به نام Door Depot سفارش داده است، بنابراین من لینک دقیق آن را ندارم، اما اگر به صورت محلی برای “سبک لرزاننده تخت 3 پنل” جستجو کنید، باید مدل های مشابهی پیدا کنید!

دستگیره های درب ما

برای دستگیره‌های در، من با دستگیره‌های Schlage استفاده کردم… به‌ویژه دستگیره Bowery با تزئینات Greyson (حریم خصوصی، عبور از طریق، ساختگی) با روکش مشکی مات.

از آنجایی که درها خطوط مستقیم زیادی دارند، ایده استفاده از یک دستگیره گرد و یک صفحه تزئینی گرد را دوست داشتم. اینها همچنین دارای یک رنگ مشکی مات زرق و برق دار هستند که برای دهه های آینده ظاهری کلاسیک خواهند داشت! من همچنین یک مشکی مات واقعی می‌خواستم (نه برنز روغنی) و این وسایل عالی بودند.

بهترین نکات من برای رنگ آمیزی درهای داخلی

تمام کارهای چوبی و درهای خانه ما با نقاشی “Simply White” بنجامین مور به صورت نیمه براق رنگ شده است. من براق نیمه براق روی درها را ترجیح می دهم زیرا بادوام و قابل پاک شدن است! من می توانم به راحتی لکه ها و اثر انگشت فرزندانم را تمیز کنم.

اجزای درب کمد دیواری

یک صفحه توپ گیر و ضربه ای در بالای درب کمد سفید

خوب، حالا بیایید به نحوه تعمیر درهای دوبل چسبنده خود بپردازیم. یک نردبان را بردارید و از آن بالا بروید تا به بالای درب خود نگاه کنید. سخت افزاری به نام «گیرنده توپ» را روی درب خود و یک صفحه ضربه ای فولادی روی قاب درب بالا خواهید دید.

اجزای یک سیستم توپ گیر درب کمد

چفت توپ یک قطعه سخت افزاری کوچک است که در بالای درب داخلی قرار می گیرد. چفت های توپی معمولاً برای درهایی استفاده می شوند که دستگیره استاندارد درب ندارند (جایی که می توانید دستگیره را بچرخانید). در مورد ما، ما روی تمام درب های کمد دوتایی خود دستگیره های درب مصنوعی داریم.

  اتاق نگاه را با کمتر از 1100 دلار دریافت کنید!

چفت توپ یک توپ فولادی با فنری در زیر آن است که وقتی در بسته می‌شود، در یک شکاف کوچک روی نگهدارنده توپ آویزان می‌شود (از این رو نام آن است).

اگر در کمد شما به درستی باز یا بسته نمی شود، باید این قسمت فلزی کوچک را تنظیم کنید.

اگر درب شما “چسبیده” و بسته نمی شود

انبر سوزنی که توپ را در خلاف جهت عقربه های ساعت در بالای در کابینت می چرخاند

گاهی اوقات ممکن است درها چسبناک شوند و باز و بسته ، آنها بدون زور دشوار باشد. در این حالت، انبردست سوزن بینی را برای تنظیم قفل توپ بردارید. دو بریدگی را می بینید و می توانید انبردست خود را در آنجا قرار دهید تا به راحتی قفل توپ را تنظیم کنید.

انبر را بچرخانید در جهت عقربه های ساعت چندین بار برای پایین آوردن کل توپ گیر. بررسی کنید که اکنون درب به راحتی بسته شود. می توانید ارتفاع توپ را تا زمانی که کامل شود تنظیم کنید.

اگر درب شما بسته نمی ماند

انبر سوزنی که یک گیره توپی را در بالای درب کابینت تنظیم می کند

گاهی اوقات توپ گرفتن خیلی ضعیف است. در این صورت درب شما بسته نمی ماند زیرا کشش توپ وجود ندارد. برای انجام این کار، به سادگی برعکس را انجام دهید و گیره توپ را بچرخانید پادساعتگرد تا او را بزرگ کند

هنگام تنظیم قفل توپ مطمئن شوید که درب به درستی بسته می شود

بررسی کنید که درب اکنون به درستی بسته شود.

بچه ها همین! به همین سادگی است که این نوزاد را بالا یا پایین ببرید تا تناسب خوبی داشته باشید.

نحوه تعویض یک توپ گیر – نصب ساده

سیستم و سخت افزار جدید قفل درب توپ

گاهی اوقات مشکل این است که خود توپ گرفته می شود. من با درب کمد در اتاق خواب اصلی خود مشکل داشتم که گاهی اوقات توپ از توپ خارج می شد و روی زمین می غلتید! هر بار من را می ترساند و خوش شانسم که سرم را درد نمی آورد.

  تصمیمات من در سال 2024 برای سال آینده

تمام تلاشم را کردم تا توپ را پس بگیرم و راه حل های موقتی پیدا کردم. با این حال، من تمام مکانیسم را با یک سیستم جدید گرفتن توپ جایگزین کردم. خوشبختانه، بسیار ساده بود.

من این سخت افزار توپ گیر را به صورت آنلاین خریداری کردم (در فروشگاه های سخت افزاری محلی نیز موجود است)، دستگاه قدیمی خود را با یک پیچ گوشتی کوچک برداشتم و جدید را در آن قرار دادم. پنج دقیقه طول کشید و اکنون کاملاً کار می کند.

اگر نیاز به تعویض کامل کیت توپ گیر دارید در اینجا یک کیت توپ گیر آورده شده است.

یک تعمیر ساده در خانه!

چگونه درب چسبنده ای را که بسته نمی شود تعمیر کنیم

هدف من از The DIY Playbook این است که به شما دانش و اعتماد به نفسی بدهم تا خودتان این مشکلات را در خانه برطرف کنید. من از نزدیک می دانم که زندگی با این ناراحتی های کوچک چگونه است و زمانی که وسایل روزمره نیاز به تعمیر دارند چقدر می تواند خسته کننده باشد.

امیدوارم امروز یاد گرفته باشید که رفع اکثر مشکلات بسیار آسان است! شما فقط باید بدانید که با چه چیزی کار می کنید.

کتاب خانه شما

نحوه تعویض فیلتر هوا

من بسیار هیجان زده هستم که آخرین پروژه خود را، “کتاب بازی خانه شما” اعلام کنم. این یک دانلود دیجیتال است که به عنوان دفترچه یادداشت خانه شما عمل می کند: مکانی برای ثبت اطلاعات مهم، ثبت وظایف تعمیر و نگهداری و ماندن در بالای تعمیرات خانه شما.

من دارم روی کارهای نهایی کار می کنم و امیدوارم تا چند هفته دیگر آن را برای خرید آماده کنم! من نمی توانم صبر کنم تا شما آن را در خانه خود ببینید (و استفاده کنید!)

منبع: https://thediyplaybook.com/fix-closet-door-ball-catch/