قفسه های آشپزخانه کریسمس | دوشیزه دانه خردل

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

درست زمانی که ممکن است فکر کنید من تزئین آشپزخانه برای کریسمس را تمام کرده ام، چیزهای بیشتری وجود دارد! اگر یکی را از دست دادید، می‌توانید پست‌های قبلی تزئین آشپزخانه من را اینجا ببینید… تاج گل آشپزخانه کریسمس، پنجره آشپزخانه کریسمس، آشپزخانه کریسمس بیشتر. می‌دانم که قفسه‌های سفید برای بعضی‌ها یک نقطه چسبندگی است، اما احساس می‌کردم آنها برای سبزی، شمع و «خانه‌های شیرینی زنجبیلی» التماس می‌کنند.

برای شاخه های سبز، از تکه های حلقه گل کاج نورفولک استفاده کردم. من یکی از گلدسته ها را جدا کردم و شاخه های عالی و بسیار واقعی را برای قرار دادن روی قاب عکس یا قفسه می سازد. من به تازگی بررسی کردم تا حلقه گل را پیوند دهم و چند عدد دیگر در انبار موجود است! گلدسته، تاج گل و شاخه های کاج همگی در دسترس هستند، اما به تعداد محدود. شما می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید.

سپس تعدادی از شمع‌های مخروطی ال‌ای‌دی مومی واقعی مورد علاقه‌ام را در شیشه‌های کوچک آهنی اضافه کردم. من فکر می کنم آنها قابلمه های ماست فرانسوی هستند، شاید؟ من از ترفند کوچکی که در اینجا به اشتراک گذاشتم استفاده کردم تا آنها را وادار به ایستادن کنم.

و من از خمیر دارچین نمکی “خانه های شیرینی زنجبیلی” درست کردم. می‌توانید دستور پخت و نکات تهیه آنها را در اینجا بیابید. من همیشه از این که چقدر واقعی هستند تعجب می کنم! من چند سال پیش ساختم، اما قبل از جابجایی آنها را دادم زیرا مطمئن نبودم چگونه گرمای ظرف متحرک را تحمل کنند. حرکت ، احمقانه به نظر می رسید. پارسال وقت نداشتم تعویض کنم، اما امسال می خواستم برای این کار وقت بگذارم. از آنجایی که آنها از خمیر نمک، چسب و رنگ ساخته شده اند، برای چندین سال ماندگاری دارند. من می توانم سال های بیشتری زندگی کنم که بخواهم و در نهایت یک دهکده کوچک داشته باشم.

  5 Budget Friendly House Projects I Don't Regret

بقیه چیزها را همین طور گذاشتم. افزودن این سه مورد کافی بود و من دوست دارم که چگونه با مس و سنگ آهن کار می کند.

خانه‌های کوچکم را معمولاً روی تکه‌های چوب می‌سازم، اما امسال چیزی در دست نداشتم. دفعه بعد که در فروشگاه صنایع دستی هستم مقداری از آن را برمی دارم. تا آن زمان من از کاسه های توت آهنی و کره استفاده می کردم یا آنها را مستقیماً روی قفسه قرار می دادم.

من عاشق این هستم که چگونه آشپزخانه برای کریسمس آراسته شده است.

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد تاج گل بالای محدوده را در اینجا و آموزش ساخت گلدسته تکه پرتقال را در اینجا بیابید.

درست در گوشه قفسه درخت کریسمس ما است. ما امسال در نظر گرفتیم که آن را به مکان دیگری در اتاق نشیمن منتقل کنیم، اما دوست داشتیم بتوانیم آن را از آشپزخانه در این مکان مشاهده کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را در این گوشه نگه داریم. فردا نگاه خوبی به درخت امسال خواهم داشت…

منبع: https://missmustardseed.com/christmas-kitchen-shelves/

In this article, we’ll explore the essence of marriage beyond the superficial, revealing the true treasures it holds. Key metrics from your main social media platforms .