1970 Bathroom Refresh with Society6

افشا: این مقاله توسط حمایت مالی شرکت 6. من سال ها به عنوان یک هنرمند و مشتری با آنها کار کرده ام، بنابراین خوشحالم که برای این پست با آنها همکاری می کنم.

اگر مدتی است که وبلاگ من را می خوانید، احتمالاً در مورد آن شنیده اید شرکت 6. من تقریبا ده سال است که آثار هنری و عکس هایم را در آنجا می فروشم. برای اونایی که نمیدونن چیه شرکت 6 یعنی یک بازار چاپ به سفارش هنرمندان برای به اشتراک گذاشتن آثار خود با مخاطبان وسیع تری است. شرکت 6 چاپ‌های هنری با کیفیت، بوم‌ها، قاب‌های دیواری، کارت‌های نوشت افزار و دیگر محصولات هنری آشکار را تولید می‌کند، اما لباس، مبلمان، لوازم جانبی خانه و محل کار را نیز ارائه می‌کند و کتابخانه اقلام موجود آنها هر ساله افزایش می‌یابد. از زمانی که من برای اولین بار کارهایم را در سایت آنها فهرست کردم، بسیاری از محصولات جدید مانند ملیله و ملافه اضافه شده اند.

علاوه بر فروش کاغذ بسته بندی و چاپ روی شرکت 6 من به عنوان یک هنرمند از آنها به عنوان مشتری خرید کرده ام. من طی این سال ها کارت های لوازم التحریر، کیف های زیپی، دفترچه یادداشت و موارد دیگر را خریداری کرده ام و همیشه از کیفیت و خدمات آنها راضی بوده ام. (کاغذ بسته بندی آنها یکی از موارد مورد علاقه من است زیرا وزن مناسبی دارد. نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک.) بنابراین وقتی از من پرسیدند که آیا علاقه مند به استفاده از برخی محصولات از مجموعه گسترده هنرمندان اصلی آنها هستم یا خیر، واضح بود. الان سالهاست که دارم در موردش حرف میزنم!

من بلافاصله می دانستم که کدام اتاق از برخی سود می برد شرکت 6 محصولات منحصر به فرد – حمام پسرانه. همانطور که من به اشتراک گذاشتم این پست، ما امیدوار بودیم که به زودی پس از نقل مکان به خانه، آن را به طور کامل انجام دهیم، اما در نهایت مجبور شدیم از بودجه بازسازی حمام پشت بام استفاده کنیم. ما باید کمی بیشتر با حمام های سال 1970 خود زندگی کنیم، چون قرار نیست به این زودی کاشی ها را پاره کنیم، می خواستم این حمام زیباتر و زیباتر به نظر برسد. جدا از توالت، این اتاق کاملاً اصلی است که برای یک حمام سخت کار بسیار چشمگیر است. من کلاهم را برای هر اتاقی که می تواند بیش از 50 سال بدون بازسازی جزئی دوام بیاورد برمی دارم. اما همانطور که می توانید تصور کنید بعد از 50 سالگی مشکلاتی وجود دارد. برخی از کاشی ها ، خورده و شل شده اند. وان و سینک در اطراف زهکش زنگ می زند. رنگ روی سقف پوسته می شد و پوسته می شد و کاغذ دیواری در گوشه ها بلند می شد. اگر نیازی به بازسازی کامل نباشد، حداقل نیاز به تجدید دارد.

  استقبال از دو اضافه شده به مجموعه کفپوش من با Hewn: Allure و Riviera!!

حمام قبلا اینطوری بود…

اجازه دهید اینجا بگویم که من واقعاً به کاغذ دیواری این اتاق علاقه داشتم. خیلی زیبا بود و قطعا آبی و بژ را به هم گره می زد. من می توانم کسی را تحسین کنم که چنین انتخاب های جسورانه ای را در حمام انجام داده است.

با این حال، هنگامی که کاغذ برداشته شد، کاشی های آبی و بژ کمی گم شده به نظر می رسید. می‌خواستم راه‌حلی موقت اضافه کنم که اتاق را دوباره شبیه به یک فضای عمدی و منسجم کند. بهترین بخش این بود که من نمی خواستم کاغذ دیواری بگذارم و باید قبل از بازسازی دوباره آن را حذف کنم. (بعد از کلی پاک ، کاغذ دیواری در این خانه، من از انجام این کار با خودم کمی آسیب دیدم!) اما، شرکت 6 کاغذ دیواری های پوسته و چسبیده را در هزاران طرح ارائه می دهد. نه تنها می‌توانم کاغذدیواری بچسبانم تا از آن تا زمان بازسازی لذت ببرم، بلکه تقریباً مطمئناً می‌توانم کاغذی پیدا کنم که با طرح رنگ‌های ظریف آبی و بژ کار کند.

ساعت‌ها به مرور سایت آنها پرداختم و یک چاپ گل از افراد با استعداد پیدا کردم بث نورتون. او الگوها را درک می کند و کاغذی ایجاد می کند که در هنگام نصب طرحی بدون درز داشته باشد. مزیت دیگر سفارش از شرکت 6 این است که شما معمولاً می توانید محصولات هماهنگ یا هماهنگ را در یک الگو یا توسط همان هنرمند پیدا کنید. من توانستم یک فرش کوچک و حوله متناسب با کاغذ دیواری تهیه کنم. حتی می‌توانستم یک پرده دوش، نقاشی دیواری، ملافه، لیوان، سینی، جعبه اکریلیک و موارد دیگر تهیه کنم. این اتاق را می شد سر تا پا در این چاپ انجام داد! با این حال، من چیز خوبی را نمی خواستم، بنابراین اجازه دادم کاغذ دیواری ستاره باشد و فقط چند لوازم جانبی را انتخاب کردم. در اینجا تابلوی خلق و خوی دیجیتالی است که من ایجاد کردم…

  بازگشت به خانه - کلبه نامه

کاغذ دیواری | حوله های چک شده | هنر مرغ دریایی 1 | هنر مرغ دریایی 2 | تشک 2×3

محدودیت‌های رنگ کاشی‌هایی که با آن‌ها کار می‌کردم، مرا به سمت یک جهت زیبایی شناختی سوق داد که ممکن بود به طور معمول از آن پیروی می‌کردم، اما احساس می‌کردم مهم است که با آنچه دارم کار کنم نه بر خلاف آن. اگر رنگ آمیزی را در پالت آبی و سبز معمولی خود انتخاب می کردم، بی جا به نظر می رسید. من همچنین از ایده سرگرم شدن با حال و هوای دهه 1970 خوشم آمد و عمداً موردی را پیدا کردم که به نظر می رسید می تواند مربوط به آن دوره یا دوره قبلی باشد.

اوایل هفته روی نقاشی سقف و تزئینات کار کردم، سپس مادرم آمد تا به من کمک کند تا کاغذ دیواری پوسته و چسبناک را نصب کنم. از آنجایی که چندین بار با هم این کار را انجام داده‌ایم، تیم کاغذ دیواری خوبی می‌سازیم. من آویزان ، و بریدن را انجام می دهم و او ابزارها را به من می دهد و در صورت نیاز یک جفت چشم و دست اضافی فراهم می کند. ما همچنین فهمیدیم که او در کندن لایه پشتی کاغذهای پوسته و چسبان مهارت واقعی داشت. من در شروع یک کرنر مشکل داشتم و او در اولین تلاش موفق شد. این کار او نیز شد: کار پوست کن کاغذ.

من قبلاً با کاغذ دیواری Society6 با پوست و چسب کار کرده ام و با موفقیت زیادی کار کرده ام، اما هرگز سعی نکرده ام آن را در کل اتاق آویزان کنم. جدای از مناطق سخت در دسترس و تمیز اعمال شده با یک تکه کاغذ دیواری چسبناک، پروژه آسان بود. کل حمام را ظرف دو ساعت (بدون احتساب ناهار) کاغذ انداختیم.

من مقاله جداگانه ای را با نکاتی در مورد استفاده از کاغذ دیواری لایه بردار و چسبناک به اشتراک خواهم گذاشت. در حال حاضر، بیایید نگاهی به حمام تازه بیاندازیم…

  قاشق غذاخوری صبحانه - یک ، زیبا

ما کاشی‌ها را خراب نکردیم، وسایل روشنایی را پاره نکردیم یا هزاران دلار برای بازسازی سرمایه‌گذاری نکردیم. ما حتی شیرهای اولیه دهه 1970 را ارتقا ندادیم، روشویی را رنگ نکردیم یا دستگیره ها را تعویض نکردیم. ما فقط کاغذ دیواری قدیمی را برداشتیم، سقف، دیوارها و تزئینات را آستر زدیم و رنگ کردیم، پنکه سقفی را تعویض کردیم (به دلیل شکستگی)، یک کرکره جدید گرفتیم و مقداری کاغذ دیواری برای جدا ، و تعدادی لوازم جانبی اضافه کردیم.

اکنون به نظر می رسد یک حمام عمدی، زیبا و یکپارچهسازی با سیستمعامل.

حالا ممکن است فکر کنید، “مگر این حمام پسرها نیست؟” » بله بله همینطور است. تا زمانی که ما یک حمام 1/2 را نصب کردیم، این حمامی نیز هست که همه بازدیدکنندگان و مهمانان ما از آن استفاده می‌کنند، بنابراین احساس می‌کردم می‌توانم کمی با دکور آزادی عمل کنم. این نیست فقط حمام یک نوجوان به پسرها هم گفتم وقتی حمام کاملاً بازسازی شود کمی خنثی تر می شود.

در حال حاضر، ما عجیب و غریب را در آغوش خواهیم گرفت.

امیدوارم این تازه ، حمام نمونه خوبی باشد از اینکه چگونه می توانید با چیزی که قدیمی است و ممکن است سبک معمول شما نباشد کار کنید. بسیار متداول است که در خانه خود فضاهایی داشته باشید که می توانند از بازسازی کامل استفاده کنند و به سادگی اولویت های بالاتری وجود دارد. ای کاش می توانستیم هر کاری را که می خواستیم در خانه مان فورا انجام دهیم، اما روی بودجه کار می کنیم و باید قدم به قدم آن را پیش ببریم. این به‌روزرسانی کمی صبر را آسان‌تر می‌کند.

هزاران و هزاران هنرمند و محصول برای انتخاب وجود دارد. شرکت 6که برخی از آنها نقاشی های من! اگر به یک هدیه منحصر به فرد، چاپ هنری، یا پوسته ، و چسباندن کاغذ دیواری برای شاداب ، فضا نیاز دارید، به خودتان لطف کنید و نگاهی بیندازید. شرکت 6.

و، فقط برای اینکه بدانید، Society6 از 19 تا 28 آوریل 2024 یک تخفیف برای روز مادر دارد. این شامل 3 مورد است.0% تخفیف برای کارهای دیواری (به استثنای پوستر)، 20% تخفیف برای سایر موارد و 10% تخفیف برای مبلمان.

منبع: https://missmustardseed.com/1970-bathroom-refresh-with-society6/

For example, we’ve sent direct mail campaigns for :.