تغییرات پیشنهادی برای تبدیل شدن بلندترین آسمان‌خراش اوکلاهما سیتی در ایالات متحده

استودیوی معماری کالیفرنیا AO و توسعه دهنده Matteson Capital اعلام کردند که قصد دارند ارتفاع یک آسمان خراش فوق‌العاده پیشنهادی در اوکلاهاما سیتی را تغییر دهند که در صورت تایید آن را به بلندترین ساختمان در ایالات متحده تبدیل می‌کند.

AO و Matteson Capital در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که قصد دارند از اوکلاهاما سیتی درخواست معافیت کنند تا ارتفاع این آسمان‌خراش فوق‌العاده را از پروژه اولیه 1750 فوت (533 متر) به 1907 فوت (581 متر) افزایش دهند.

تیم ماتسون کپیتال و AO امروز اعلام کردند که از شهر اوکلاهاما سیتی برای افزایش ارتفاع یکی از برج‌ها در توسعه با عنوان The Boardwalk در بریک‌تاون درخواست تغییر خواهند کرد.

در صورت تایید، اختلاف ارتفاع این سازه را به بلندترین ساختمان در ایالات متحده و در حال حاضر پنجمین ساختمان بلند در جهان تبدیل خواهد کرد.

تور افسانه های شهر اوکلاهماتور افسانه های شهر اوکلاهما
AO و Matteson Capital قصد دارند طرحی را برای بلندترین آسمان خراش ایالات متحده در اوکلاهاما سیتی ارائه دهند.

157 فوت (47 متر) اضافی که برای این آسمان خراش پیشنهاد شده است، ارتفاع آن را به 1907 فوت (581 متر) می رساند که ادای احترامی به سالی است که اوکلاهاما به ایالت تبدیل شد. رندرهایی که به تازگی منتشر شده اند یک مناره نهایی را نشان می دهند که از بالای سازه بالا می رود.

Bricktown Promenade یک توسعه مختلط است که شامل سه برج تایید شده با ارتفاع 105 متر و چهارمین آسمان خراش فوق العاده بلند است که ارتفاع اولیه پیشنهادی آن هنوز در انتظار تایید است.

در صورت تصویب، مرکز تجارت جهانی One World Trade New York به طول 541 متر که توسط SOM طراحی شده بود را سرنگون می کند و آن را به بلندترین ساختمان در ایالات متحده و نیمکره غربی تبدیل می کند.

  if you give a house a renovation

100 کاندومینیوم و یک هتل 350 کلیدی Hyatt برای برج لجندز در نظر گرفته شده است که طبقه بالایی آن شامل رصدخانه، بار و رستوران است.

با مساحت تقریبی 5 میلیون فوت مربع، تخته واک در بریک‌تاون یک «معجزه با کاربری مختلط» است و شامل هتل‌ها، آپارتمان‌ها، فضای خرده‌فروشی و تجاری و «1776 واحد مسکونی از بازار قیمت گرفته تا نیروی کار مقرون‌به‌صرفه و گزینه‌های لوکس» خواهد بود. تیم

رندرهای توسعه سه ساختمان هندسی را نشان می دهد که به طور فشرده در اطراف پایه یک آسمان خراش قرار گرفته اند که ارتفاع آن باریک تر می شود و به بالای آن ختم می شود.

برج های دیگری که در حال ساخت در ایالات متحده هستند در این لیست از هشت آسمان خراش آینده در ایالات متحده گنجانده شده اند، در حالی که Fraser & Partners اخیراً طرح هایی را برای بلندترین برج چوبی هیبریدی جهان در پرث نشان داده است.

تصاویر از AO.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/01/23/ao-plans-oklahoma-city-skyscraper-tallest-us/

How to spend your money lottery : secure your future. How to create an influencer media kit.