هدف CitizenM “تمایز از طریق بسته بندی” در سایت آستین است

استودیوی معماری Concrete یک بلوک هتل برای زنجیره هلندی CitizenM در مرکز شهر آستین طراحی کرد که اولین مکان این برند در تگزاس است و دارای آثار هنری است که با مشارکت مردم محلی ایجاد شده است.

CitizenM با همکاری قدیمی استودیوی معماری Concrete برای ساختن یک سازه 16 طبقه در بالای یک شیب در مرکز شهر کار کرد.

CitizenM آستینCitizenM آستین
CitizenM مکانی را در آستین افتتاح کرد

همکاری با استودیوی معماری آمریکایی Baskervill برای ایجاد نمای متقارن، که دارای دهانه های گسترده ای از فولاد سیاه است که با پنجره های بزرگ در هم آمیخته شده است، با گستره ای از پانل های آلومینیومی در بالای ورودی.

این برند می‌گوید فرم مدرن قرار است از ساختمان‌های اطراف متمایز شود – ترکیبی از ساختمان‌های سنگی تاریخی و آسمان‌خراش‌های شیشه‌ای معاصر.

CitizenM آستینCitizenM آستین
در یک ساختمان 16 طبقه واقع شده است

CitizenM به Dezeen گفت: “مرکز شهر آستین یک محیط شهری نسبتاً پر جنب و جوش با تعداد زیادی ساخت و ساز جدید است که به تدریج در حال تغییر شخصیت این قسمت از شهر است.”

ما توسط ساختمان های پایین تر و قدیمی تر و همچنین برخی از برج های اداری جدیدتر احاطه شده ایم. اگرچه CitizenM به عنوان یکی از افزودنی‌های جدید به محله متمایز است، اما ما سعی می‌کنیم با ایجاد تمایز از طریق انبوه ، مصالح، شخصیت و علاقه به ساختمان‌های خود اضافه کنیم. و طراحی نما

CitizenM آستینCitizenM آستین
دارای ترکیبی از هنرهای محلی و بین المللی است

فضای ورودی دو ارتفاع دارای یک دیوار شیشه ای از کف تا سقف است که در گوشه بلوک پیچیده می شود. از خیابان با یک برآمدگی ایجاد شده توسط یک برآمدگی در سطح لابی عقب نشسته بود.

CitizenM راه پله قرمز امضا شده خود را در ورودی قرار داد. به طبقه اصلی لابی منتهی می‌شود، در گذشته قفسه‌های کتاب داخلی مملو از آثار پاپ آرت، که بسیاری از آنها از هنرمندان و منابع محلی جمع‌آوری شده‌اند.

  آپارتمانی دست ساز در مکزیکو سیتی توسط L’Aviva Home

مجموعه هنری التقاطی در لابی و 344 اتاق مهمان که آثاری را با کمک موزه معاصر آستین انتخاب کرده اند، ادامه دارد.

CitizenM آستینCitizenM آستین
پنجره های بزرگ مشخصه نما هستند

سالن ورودی به فضاهای مختلفی تقسیم شده بود که با قفسه های توکار از هم جدا شده بودند و با نسخه های مبلمان مدرن رنگارنگ مبله شده بودند که بیشتر آنها توسط ویترا تامین می شد.

بار و منطقه اجتماعی دارای ضیافت هایی است که در زیر دیوارهای شیشه ای قرار داده شده است.

در راهروهای طبقات بالا، آمیختگی استانداردسازی و بومی سازی ادامه دارد. فرش های قرمز با طرح سیاه نمای هوایی از شبکه شهری آستین چاپ شده بودند.

هر اتاق خواب دارای یک تخت کینگ بزرگ است که زیر یک پنجره با پرده های کنترل از راه دور از آی پد کنار تخت، که چراغ ها را نیز کنترل می کند، فرو رفته است. یک پنجره شیشه ای با پوشش پلی کربنات، دوش را از بقیه اتاق جدا می کند و یک سینک کوچک در مقابل آن قرار دارد.

CitizenM آستینCitizenM آستین
در میان ترکیبی از ساختمان های تاریخی و مدرن قرار دارد

امکانات عبارتند از باشگاه ورزشی با مربی تناسب اندام هوش مصنوعی که از طریق بازخورد ویدیویی کار می کند و استخری روی پشت بام که با نقاشی دیواری هنرمند مکزیکی هیلدا پالافوکس تزئین شده است.

به گفته این برند، CitizenM برای اینکه مسافران معاصر احساس “لوکس مقرون به صرفه” را ایجاد کند، تأسیس شد و اخیراً درهای خود را در میامی افتتاح کرد.

عکاسی توسط CitizenM.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/04/26/citizenm-hotel-austin-concrete/

Lost in the wild ? ultimate survival tips to navigate the unknown. Tiktok notes : everything we know about the new photo app (+ screenshots).