ظروف خانه قدیمی برای فروش در 16 فروشگاه بهترین طراحی

کابینت عتیقه آلبرت فری مارس SF 1

در اینجا، دست دوم یک اولویت است: نگه داشتن کالاها در گردش و استفاده مجدد از آنها راه ایده آل برای بازیافت است.

این تنها یکی از نکات فروش آنهاست. اقلام عتیقه بهتر از نمونه های امروزی خود ساخته می شوند و به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند. و آنها حاوی اسرار زمانها و انسانهای گذشته هستند: در آخرین کتاب ما، Remodelista: تاثیر کم صفحه اصلی، ما فصلی را به جشن گرفتن 75 ابزار قدیمی و وسایل خانگی مورد علاقه خود اختصاص داده ایم، که بسیاری از آنها دست به دست هم می شوند.

اخیراً یافتن آنچه به دنبال آن هستید بسیار آسان تر شده است. علاوه بر تمام تسویه‌گاه‌های آنلاین عتیقه، تعدادی از فروشگاه‌های طراحی شروع به ارائه مجموعه‌های خود از اقلام دستچین کرده‌اند. در اینجا 16 فروشگاه برای کشف وجود دارد.

دم ،

یک قوری کاستلفورد گرجستان در دم ، چارلستون 400 دلار قیمت دارد: در مورد t 17 بخوانید
در بالا: یک قوری کاستلفورد گرجستان در Ponytail of Charleston 400 دلار قیمت دارد: فروشگاه جدید در A Pop-Up Poised to Go on the Road را ببینید.

مکی

makié بیشتر به خاطر طیف استثنایی لباس های کودکان 18 شناخته شده است
عکس بالا: Makié بیشتر به خاطر خط استثنایی لباس‌های کودکانه‌اش شناخته می‌شود، اما وب‌سایت و فروشگاه نیویورک آن در خیابان تامپسون پر از انواع چیزهایی است که می‌توان آن‌ها را تحسین کرد، از جمله بخش لوازم خانه قدیمی. این بشقاب فرانسوی دهه 1920 بخشی از مجموعه 9 تایی است که به صورت جداگانه به قیمت 120 دلار فروخته می شود. به داستان ما در مورد سوهو لفت پر از جذابیت ماکیه یاناگی صاحب بوتیک نگاهی بیندازید.

اریکا تانوف

اریکا تانوف، طراح مستقر در برکلی، در
در بالا: اریکا تانوف، طراح مستقر در برکلی، در “تجمل گاه به گاه برای کمد لباس و خانه” تخصص دارد. بوتیک او علاوه بر خطوط رختخواب، فرش و سرامیک اریکا، عتیقه‌جات و اقلام قدیمی را ارائه می‌کند که توسط خود اریکا جمع‌آوری شده است. او این جعبه کاغذی و چوبی فرانسوی عتیقه 180 دلاری را به عنوان یک گیره میز پیشنهاد می کند.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/vintage-furniture-and-accessories-from-16-top-online-design-shops/

  قفسه - سارا شرمن ساموئل
If you prefer to keep your content private, this is something you’ll have to turn on manually on tiktok notes.