بررسی پنل خورشیدی Sunrun – تجربه ما (مزایا + معایب)

امروز روز زمین است (و تولد 36 سالگی من!) و من فکر کردم که مناسب است امروز در مورد پنل های خورشیدی جدید خانه خود صحبت کنم! چند هفته پیش، من به طور خلاصه به اشتراک گذاشتم که ما پنل های خورشیدی را روی پشت بام خود نصب کرده بودیم و سوالاتی در مورد آن غرق شده بودیم.

چقدر هزینه کردند؟ آیا آنها را خریدیم یا اجاره کردیم؟ با کدام شرکت رفتیم؟

اضافه ، پنل های خورشیدی به سقف ما

معلوم شد که بسیاری از شما به انرژی خورشیدی نیز علاقه دارید و من فکر کردم ممکن است مفید باشد که تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم و اینکه چرا پنل های خورشیدی را به خانه خود اضافه کرده ایم.

پنل های خورشیدی را به اتاق خواب خود اضافه کنید

اعتراف می کنم که از متخصص بودن در این موضوع فاصله زیادی دارم، بنابراین عمدتاً فقط تجربه شخصی خودم را به اشتراک می گذارم. من مطمئن هستم که هزینه ها و فرآیند بسته به محل زندگی شما بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین این فقط تجربه من به عنوان یک صاحب خانه در ایلینوی است.

چرا پنل های خورشیدی می خواستیم؟

مانند بسیاری از مردم، ما همیشه به دنبال راه هایی برای دوستدار محیط زیست و مهربان تر بودن با کره زمین هستیم. دختر ما به فضا وسواس دارد و اغلب در مورد چیزهایی صحبت می کند که زمین را غمگین می کند (مثل ریختن ، یا رانندگی در زمانی که می توانیم به راحتی راه برویم)، بنابراین موضوع داغ گفتگو در خانه ما است.

چند سال پیش برادرم پنل های خورشیدی را به خانه خود اضافه کرد و آنها را به ما بسیار توصیه کرد. او تجهیزات خورشیدی را خریداری کرد و از اعتبار مالیاتی فدرال برای کاهش قیمت کلی استفاده کرد. قبض برق آن در این نقطه به لطف انرژی خورشیدی آن تقریباً وجود ندارد.

اگرچه ایده اضافه ، پنل های خورشیدی ما را مجذوب خود کرده بود، اما حاضر نبودیم مبلغ زیادی را برای اضافه ، آنها به خانه خود بپردازیم. با توجه به اینکه احتمالا ظرف چند سال آینده فروش خواهیم داشت، این تصمیم مالی عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

بازدید زمان چرت

به سرعت به اواسط مارس، زمانی که مرد جوانی از شرکت خورشیدی Sunrun در محله ما قدم می زد. من از آووکادو متنفرم، اما فکر کردم این یک زایمان است و در را باز کردم. تمام خانه در حال چرت زدن بود (حتی فین) و من کمی عصبانی بودم که این مرد از زمان گرانبهای من استفاده می کند و سعی می کند چیزی به من بفروشد.

  خرچنگ شاد (اولین کتاب کودکان ما!)

او در نهایت به طرز باورنکردنی مهربان، آگاه و مشتاق تغییرات آب و هوایی بود. او اطلاعاتی را در مورد اضافه ، پنل های خورشیدی به خانه ما با من به اشتراک گذاشت و من فکر کردم خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. او به من اشاره کرد که نصب پنل های خورشیدی رایگان خواهد بود و گوش هایم بلند شد. بالاخره اطلاعاتی برای من گذاشت و فکر کردم تمام شده است.

قبل از ادامه، یک نکته سریع: این به هیچ وجه توسط Sunrun حمایت نمی شود. آنها هیچ ایده ای از من ندارند و من فقط می خواستم نظر و تجربه خود را در مورد Sunrun با همه شما به اشتراک بگذارم.

تحقیق کن

من در نهایت تحقیقاتی انجام دادم تا کمی عمیق تر در Sunrun کاوش کنم. این بزرگترین نصب کننده خورشیدی مسکونی است و بیشتر تجارت آن در اجاره خورشیدی است. این بدان معناست که شما پانل ها را با هزینه ماهانه اجاره می کنید. خورشیدی به عنوان یک سرویس مشابه هر پرداخت ماهانه مانند کابل یا اینترنت است.

پس از انجام بررسی های لازم، متوجه شدم که آنها یک شرکت معتبر با نظرات خوب مشتریان هستند و به بخش بزرگی از کشور خدمات ارائه می دهند.

اعداد را تجزیه و تحلیل کنید

حالا اینجا جایی بود که من خیلی کنجکاو شدم. جالب به نظر می رسید، اما چقدر برای من هزینه داشت؟ خوشبختانه، مشوق های خورشیدی زیادی در ایالت ایلینویز برای تشویق مردم به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر وجود دارد.

برنامه Illinois Shines بودجه اولیه برای انرژی خورشیدی فراهم می کند، به این معنی که نصب رایگان خواهد بود. ایلینوی همچنین قوانین اندازه گیری خالص برای انرژی خورشیدی دارد. وقتی پنل های خورشیدی شما بیشتر از مصرف خانه شما برق تولید می کنند، هر انرژی اضافی به شبکه برق باز می گردد و به منبع برق شما می پیوندد. به آن اندازه‌گیری شبکه می‌گویند، و شرکت خدماتی شما (در مورد ما، Comed) برای انرژی خورشیدی که به شبکه تغذیه می‌کنید اعتبار می‌دهد. این به طور قابل توجهی قبض برق شما را کاهش می دهد.

  اهداف شخصی و خانگی خود را برای سال 2024 برای سال پیش رو به اشتراک می گذارم

Sunrun برای درک میانگین صورتحساب ما و اینکه معمولاً چقدر برق مصرف می کنیم، قبض یک سال برق را درخواست کرد. پس از انجام محاسبات، آنها به این نتیجه رسیدند که ما حدود 400 تا 500 دلار در سال صرفه جویی خواهیم کرد، حتی با اجاره ماهانه خورشیدی 60 دلاری.

ما ایده پس انداز پول، افزایش ارزش دارایی خود و انجام کاری خوب برای زمین را دوست داشتیم. تصمیم گرفتیم این روند را ادامه دهیم.

خانه ما را بررسی کنید تا ببینید آیا ما واجد شرایط هستیم یا خیر

سپس مجبور شدند یک بازرس بفرستند تا مطمئن شوند که خانه ما واجد شرایط این برنامه است. این شامل گرفتن عکس از سقف ما، بازرسی تابلوی برق و نگاه ، به سیستم پشتیبانی در اتاق زیر شیروانی ما بود. فقط حدود یک ساعت طول کشید و یک هفته بعد با ما تماس گرفتند و گفتند درخواست ما تایید شده است.

سپس طرح ها را به شهرستان ارائه کردند و ما به سرعت مجوزهای لازم را گرفتیم. همه اینها توسط Sunrun انجام شد.

طرح

طرح های طراحی پنل خورشیدی ما

از آنجایی که خانه ما رو به شرق است و در کنار ملک خود یک حیاط باز داریم، پشت بام ما فضای اصلی برای پنل های خورشیدی است. در تمام طول روز آفتاب مداوم وجود دارد. این همچنین در واجد شرایط بودن ما برای این برنامه نقش داشت زیرا آنها می خواستند مطمئن شوند خانه ما انرژی کافی تولید می کند.

پس از بررسی تنظیمات ما، آنها این طرح را با 15 پنل خورشیدی در ضلع جنوبی سقف ما ارسال کردند. Sunrun همچنین تسلا پاوروال (پشتیبان گیری از کل خانه در صورت قطع برق) را با هزینه اضافی ارائه می دهد. و همچنین دارای شارژر برای وسایل نقلیه الکتریکی هستند. ما به سادگی پنل های خورشیدی روی پشت بام را انتخاب کردیم.

نصب خورشیدی

پانل های خورشیدی ما را نصب کنید

چند هفته بعد ما یک تماس تلفنی دریافت کردیم که گفت آنها آماده نصب سیستم پنل خورشیدی ما هستند. من بیشتر روز را نمی رفتم وگرنه عکس می گرفتم، اما فین گفت سریع و بدون درد بود. او در داخل ماند و مشغول به کار شد، در حالی که گروهی از پیمانکاران روی پشت بام کار می کردند. آنها مجبور شدند حدود 30 دقیقه برق را قطع کنند، اما این تنها وقفه در زندگی روزمره ما بود. در مجموع، مراحل نصب حدود 4-6 ساعت طول کشید.

پنل خورشیدی جدید ما در کنار خانه ما

چند هفته بعد یک بازرس آمد تا به ما چراغ سبز نشان دهد تا پنل های خورشیدی جدیدمان را روشن کنیم.

  قفسه های آشپزخانه کریسمس | دوشیزه دانه خردل

کل فرآیند، از حضور نماینده فروش درب منزل تا روشن ، پنل‌های خورشیدی، حدود پنج هفته طول کشید.

تقسیم هزینه ها

پانل های خورشیدی جدید ما

اکنون منتظر اولین قبض برق خود هستیم. ما یک فاکتور از شرکت برق خود، Comed، و همچنین یک فاکتور از Sunrun برای اجاره پنل های خورشیدی دریافت خواهیم کرد. صورتحساب Sunrun 60 دلار در ماه است و برای یک قرارداد 25 ساله هر سال 2٪ افزایش می یابد.

امیدواریم قبض آب و برق به خصوص در ماه های تابستان به میزان قابل توجهی کاهش یابد. اگر پنل‌های خورشیدی به اندازه‌ای که انتظار می‌رود انرژی تولید نکنند، Sunrun هر ماه مبلغی را بازپرداخت می‌کند تا تفاوت را جبران کند. همانطور که گفته شد نصب رایگان بوده و کلیه تعمیرات و نگهداری در طول مدت اجاره ما تحت پوشش قرار می گیرد.

اضافه ، پنل های خورشیدی به سقف Sunrun ما

گزینه ای برای خرید پنل های خورشیدی از Sunrun وجود دارد. به طور کلی، خرید پنل های خورشیدی باعث صرفه جویی بیشتر در طول عمر پنل ها می شود. با این حال، ما نمی‌خواستیم هزینه بالای اولیه را بپردازیم. اگر می خواستیم برای پانل ها هزینه کنیم، حدود 30000 دلار هزینه داشت.

ما مدل اجاره را دوست داریم زیرا می‌توانیم به انرژی پاک روی بیاوریم و هر ماه همان مبلغ را برای انرژی بپردازیم، حتی با افزایش هزینه‌های برق.

صرفه جویی در انرژی خود را زیر نظر داشته باشید

پنل‌های خورشیدی جدید ما با استفاده از انرژی خورشیدی کارآمدتر هستند

Sunrun دارای یک پورتال است که در آن می توانیم تولید انرژی سیستم خود را نظارت کنیم. از آنجایی که پانل های ما به تازگی روشن شده اند، من هنوز اطلاعات زیادی برای اشتراک گذاری با شما ندارم. من مطمئناً پس از یک سال کامل آب و هوا با شما تماس خواهم گرفت تا میانگین پس انداز خود را به اشتراک بگذارم.

وقتی می فروشیم چه اتفاقی می افتد؟

بررسی ما در مورد پانل های خورشیدی Sunrun

اجاره به مالک بعدی قابل انتقال است و Sunrun این فرآیند را مدیریت می کند. پنل های خورشیدی به خانه شما ارزش می بخشند، بنابراین فکر می کنیم خانه ما را مطلوب تر می کنند!

افکار عمومی در مورد پیوستن به انقلاب انرژی پاک

پنل های خورشیدی را به سقف خانه خود اضافه کنید

من معتقدم که گرایش به سمت برق‌رسانی خانه‌ها همچنان ادامه دارد و خوشحالم که توانسته‌ایم از این فناوری‌های تمیز و مقرون‌به‌صرفه استفاده کنیم! من توصیه می کنم در نظر گرفتن اضافه ، پانل های خورشیدی، چه اجاره یا خرید!

اگر محلی هستید، به من ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده) و من اطلاعات تماس نماینده ای را که استفاده کردیم برای شما ارسال می کنم. او فوق العاده بود!

منبع: https://thediyplaybook.com/sunrun-solar-panels-review/

What is a tiktok carousel ?.