یک فضای بیرونی رویایی در زیر آلاچیق باغ ما ایجاد کنید

چند هفته پیش، من روند نصب آلاچیق لووردار در فضای باز را در حیاط خلوت کوچکمان به اشتراک گذاشتم. این یک DIY بسیار ساده بود، اگرچه برای تکمیل انفرادی کمی زمان صرف شد.

آلاچیق میرادور جدید ما

زمانی که بالا آمدم، می دانستم که این آلاچیق کلاسیک افزودنی عالی برای فضای بیرونی ما است.

این فضا – قبل

باغم را برای پاییز آماده می کنم

در اینجا نگاهی به پاسیو پشتی ما در تابستان گذشته داریم. ما این فضای باز را دوست داریم و اغلب از آن استفاده می کنیم، اما در طول روز سایه زیادی وجود ندارد. یک پروژه آلاچیق همیشه در ذهن ما بوده است تا کمی سایه بیشتر به دست آوریم و خوشحالم که این پروژه DIY را زنده کردیم.

بیایید آلاچیق را تزئین کنیم

موقع نصب آلاچیق من زیر برف بودم! بنابراین تصمیم گرفتم چند هفته دیگر صبر کنم تا همه چیز گرم شود تا مبلمان فضای بازمان را نصب کنم. هنگامی که مبل و فرش بیرونی خود را نصب کردم، متوجه شدم که این فضا به چیزی اضافی نیاز دارد.

شبانه حیاط ما

ما چراغ‌های رشته‌ای از خانه‌مان تا گاراژمان آویزان شده‌ایم و رویایی‌ترین درخشش را به میز ناهار خوری ما در فضای باز اضافه می‌کنند. من به فکر اضافه ، چراغ های رشته ای بیشتر به آلاچیق خود بودم. اما سپس زیباترین فانوس‌ها را آنلاین پیدا کردم و قبل از اینکه به دنبال ظاهر سنتی چراغ‌های رشته‌ای باشم، مجبور شدم آنها را امتحان کنم…

فانوس های زیبا پیدا کنید

فانوس های فضای باز را از Wayfair برای آلاچیق ما پیدا کنید

در حین گشت و گذار در Wayfair، با این سه فانوس فضای باز روبرو شدم. آنها با یک لامپ قابل شارژ عرضه می شوند و در اندازه ها و سبک های مختلف عرضه می شوند. من سه مورد مختلف (اینجا، اینجا و اینجا) را انتخاب کردم، نمی دانستم آنها را نگه خواهم داشت یا خیر. قیمت کمی بالا به نظر می رسید و مطمئن نبودم که نور آنقدر قوی باشد که بتواند تفاوتی در فضا ایجاد کند.

  Sleepy Girl Mocktail - A Beautiful Mess
یک لامپ قابل شارژ برای فانوس در فضای باز

آنها وارد شدند و من بلافاصله تحت تأثیر کیفیت قرار گرفتم. آنها سبک وزن هستند و در عین حال بادوام هستند و سبک مناسبی دارند. در حالی که فانوس ها را آویزان کرده بودم، لامپ ها را برای چند ساعت شارژ کردم.

سه فانوس حصیری را زیر آلاچیق گروه کنید

وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، من همیشه گروه‌بندی آیتم‌ها را با اعداد فرد توصیه می‌کنم، بنابراین سه مورد را در یک گوشه گروه‌بندی کردم.

حتی بدون لامپ، من فکر می کردم که آنها بسیار باحال هستند که از آلاچیق آویزان شده اند. آنها با یک طناب بلند می آیند و من آنها را به سادگی به دور بالای آلاچیق گره زدم تا با لوورها تداخل نداشته باشند.

فضای زندگی در فضای باز و منطقه استراحت ما

سالن استراحت در فضای باز ما زیر آلاچیق Mirador ما

این همان چیزی است که فضای اتاق نشیمن در طول روز با تمام مبلمان و فانوس های جدید ما به نظر می رسد. این دنج ترین مکان در فضای باز برای قرار گرفتن است و سایه کامل را حتی در روزهای آفتابی برای ما فراهم می کند.

اضافه ، دو صندلی در فضای باز به قسمت نشیمن زیر آلاچیق

من در نهایت دو صندلی و میز کناری را که روی عرشه خود داشتیم به این منطقه منتقل کردم. این باعث می شود که بیشتر محلی برای گفتگو باشد و کمی به او آرامش دهد. من باید در هفته های آینده عرشه را دوباره کار کنم تا در آنجا نیز به یک طراحی زیبا برسم.

مبل سکشنال فضای باز ما در زیر آلاچیق ما

ما هنوز مبل خود را دوست داریم و در دو تابستان گذشته بسیار خوب نگه داشته شده است. من از آلاچیق خوشحالم زیرا اکنون می توانیم سقف لوور را ببندیم و کوسن ها حتی در روزهای بارانی خشک می مانند! من از پوشاندن مبلمان همیشه و برخورد با روکش های خیس مبلمان متنفر بودم، بنابراین این باعث خوشحالی من می شود!

یک میز قهوه در فضای باز پیدا کنید

میز قهوه گرد مشکی جدید ما در فضای باز

بر خلاف مبل ما، میز قهوه خانه ما در فضای باز پس از دو تابستان در المان ها، وضعیت خوبی نداشت. رویه در حال کنده شدن بود و تابستان گذشته سعی کردم آن را با سنباده زدن و رنگ‌آمیزی خوب حفظ کنم، اما، افسوس، هنوز هم کهنه به نظر می‌رسید. من تصمیم گرفتم برای یک میز قهوه در فضای باز جدید بروم – این میز گرد مشکی کاملاً کار می کند.

  کتاب های هنری | جدید در سال 2024
یک فضای زندگی در فضای باز در زیر پاسیو جدید ما ایجاد کنید

من به چیز کوچکی نیاز داشتم تا کل سطح را نگیرد و شکل گرد به خوبی با مبلمان دیگر ترکیب شود. تا اینجای کار، من واقعاً این افزودنی را دوست دارم.

اتاق نشیمن آلاچیق در شب

فانوس های ما در شب روشن می شود

بعد از آویزان ، فانوس ها و شارژ ، سه لامپ، بی صبرانه منتظر شب شدم تا آنها را روشن کنم.

فانوس های فضای باز ما که از آلاچیق ما آویزان شده اند، در شب روشن می شوند

اوه، من از میزان نوری که این نوزادان ساطع کردند شوکه شدم! آنها سه تنظیم دارند (روشن، متوسط ​​و کم نور) و روشنایی تقریباً بیش از حد روشن است! ما در نهایت آنها را در پایین ترین حالت قرار دادیم (آنها با یک کنترل از راه دور ارائه می شوند) زیرا آنها با قدرت کامل بسیار شدید بودند.

تراس فضای باز ما در شب

این گروه از فانوس ها فضای مورد نیاز را به این گوشه از حیاط ما اضافه می کند. این رمانتیک و نسیم است. وقتی اینجا نشسته ام تقریباً احساس می کنم در یک رستوران یا استراحتگاه گرمسیری هستم!

فضای بیرونی ما در عصر

خوشحالم که فانوس ها را نگه داشته ام و امیدوارم فصول زیادی در اینجا دوام بیاورند. من فقط می توانم ما را در پاییز با شومینه و این فانوس ها تصور کنم که آن را بسیار دنج می کند.

شبانه حیاط ما

من یک پست وبلاگی در مورد روشنایی پاسیو در فضای باز در شب نوشتم. این بهترین راه برای ایجاد یک فرار در باغ شما است!

محوطه سازی جدید در راه است

نیاز به محوطه سازی جدید در حیاط دارد
این منطقه به گیاهان و بوته های جدید نیاز دارد!

تنها منطقه ای که ما هنوز از آن غافل شده ایم، محوطه سازی است. یک منظره‌ساز بیرون آمد و نگاهی انداخت و چند گیاه و بوته را در نزدیکی حصار پشتی و کناری ما توصیه کرد. من نمی توانم صبر کنم تا رنگ و زندگی بیشتری را در اینجا ببینم!

  معاملات آخر هفته و خرید هوشمند

من تا چند هفته دیگر گلدان هایم را می کارم و قصد دارم چند گلدان دیگر را در اطراف این فضای بیرونی اضافه کنم. من همچنین به دنبال لوازم جانبی کوچک سرگرم کننده برای اضافه ، به طراحی فضای باز هستم.

روکش پنجره… در گاراژ؟!

من باید یک پوشش پنجره به پنجره گاراژ اضافه کنم
من باید یک پرده به این پنجره گاراژ اضافه کنم تا درهم و برهمی را پنهان کنم!

یکی دیگر از کارهای تصادفی که به لیست من اضافه شد، یافتن پوشش پنجره برای پنجره گاراژ ما است. می دانم، می دانم – پنجره درمانی در گاراژ؟! با این حال، هر بار که روی این مبل می نشینم، به چیزهای گاراژمان نگاه می کنم و متوجه می شوم که پشت پنجره شیشه ای شفاف چقدر وحشتناک است. من قصد دارم یک سایه ارزان برای جلوگیری از بهم ریختگی پیدا کنم.

تلویزیون فضای باز را جابجا کنید

سایدینگ گاراژ ما به زودی یک تلویزیون در فضای باز خواهد داشت
اینجاست که قصد داریم تلویزیون فضای باز خود را نصب کنیم

ممکن است این آخرین کار را دیده باشید که در راه است. ما قصد داریم تلویزیون فضای باز خود را به دیوار گاراژ نزدیک آلاچیق منتقل کنیم. ما در دو تابستان گذشته آن را در نزدیکی فضای غذاخوری در فضای باز دوست داشتیم، اما اکنون که در حال تبدیل شدن به یک منطقه استراحت و نقطه کانونی باغ ما است، منطقی است که آن را جابجا کنیم.

فضای بیرونی زیر آلاچیق کوچک باغچه ای

من مشتاقانه منتظر بسیاری از شب های فیلم خانوادگی در تابستان امسال هستم. پس از انتقال، باید چیزی برای قسمت خالی جدید گاراژ پیدا کنم. نرده ها با گیاهان بالارونده؟ این یک کار در حال انجام است.

طراحی آلاچیق باغ – منابع

آلاچیق باغ ما و اتاق نشیمن در فضای باز ما

آلاچیق پاسیو // فرش در فضای باز // لامپ آویز 1 // لامپ آویز 2 // لامپ آویز 3 // میز قهوه سیاه // اطلاعات حصار // چراغ های پری // سنگ فرش (رنگ “خاکستری نیکل”) // صندلی های سالن // میز کناری // سکشنال // بالش چاپ نخل

بیشتر به زودی…

تراس فضای باز ما زیر آلاچیق جدید ما

فصل پاسیو تازه شروع شده است. من مشتاقانه منتظر ادامه بهبود باغ خود در ماه های آینده و میزبانی از سرگرمی در فضای باز هستم! و البته، با ایجاد تغییرات در فضای کوچک بیرونی ما، شما را در طول مسیر در جریان خواهم گذاشت.

پست های وبلاگ حیاط خلوت بیشتر

باغ ما یک سال بعد
چگونه چراغ های رشته ای را به پاسیو خود اضافه کنید
چیدمان حیاط خلوت جدید ما

منبع: https://thediyplaybook.com/small-backyard-pergola-ideas/