قهوه چشم قرمز – یک آشفتگی زیبا

قهوه چشم قرمز که گاهی اوقات قهوه چشم قرمز نامیده می شود، قهوه ای است که روی آن اسپرسو قرار می گیرد. درست ، آن در خانه آسان است و اگر نیاز به کافئین دارید، مطمئناً این کار را انجام می دهد.

قهوه قرمز چشم نام خود را از پروازهای “چشم قرمز” گرفته است که شبانه ساحل غربی را به نیویورک متصل می کند. تصور این است که برای بیدار ماندن در طول این نوع پرواز به کمی کافئین بیشتری نیاز دارید.

مربوط: آیا قهوه و اسپرسو دوست دارید؟ اطلاعات بیشتر را در آرشیو نوشیدنی جامع ما بیابید.

عناصر

  • قهوه – سیاه، هر روش دم ،
  • اسپرسو

تنها با دو ماده، کیفیت قهوه و اسپرسویی که استفاده می کنید تاثیر زیادی بر روی این نوشیدنی خواهد داشت.

جهت ها

قهوه را با استفاده از روش دم ، که ترجیح می دهید تهیه کنید. می توانید نحوه دم ، قهوه را در Chemex، فرنچ پرس یا Aeropress بیاموزید.

اسپرسو را آماده کنید. اسپرسو را داخل قهوه بریزید و داغ میل کنید.

بهترین دستگاه اسپرسوساز برای خانه

ما دستگاه‌های اسپرسوساز زیادی را در طول سال‌ها امتحان کرده‌ایم، و در اینجا اسپرسوسازهای مورد علاقه ما در قیمت‌ها و سطح مهارت‌های مختلف آورده شده است:

  • اسپرسو ساز اتوماتیک قهوه – دستگاه فعلی من. از دانه‌های کامل استفاده می‌کند، بنابراین اگر از دانه‌های باکیفیت استفاده کنید، اسپرسو با کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد. اسپرسو را به طور خودکار دم می‌کند (بدون نیاز به مهارت باریستا) و شامل یک چوب کف‌گیر شیر برای گرم ، و کف ، شیر است. ما از زمانی که بیش از یک سال پیش به اینجا نقل مکان کردیم تقریباً هر روز از این دستگاه استفاده کرده ایم و آن را دوست داریم! در سه رنگ موجود است.
  • اسپرسو اجاق گاز – این ارزان ترین راه برای تهیه اسپرسو در خانه است. این کار به کار بیشتری نیاز دارد و همچنین برای بهترین نتیجه به روشی برای آسیاب ، لوبیا نیاز خواهید داشت. اما این یک روش کلاسیک است که وقتی خوب انجام شود بسیار خوب عمل می کند.
  • Breville Barista Touch – ما این را یک بار برای یک دوست خوب به عنوان هدیه عروسی خریدیم و آنها گفتند که آن را دوست دارند. این یک دستگاه رده بالا است که برای آن به مهارت های باریستا نیاز دارید، اما یک دستگاه اسپرسوساز خانگی عالی است.
  • Nespresso Vertuo – برای کسانی که می خواهند یک دستگاه اسپرسوساز با استفاده از غلاف ها داشته باشند، این مورد علاقه من است. بسته به غلافی که استفاده می کنید، می تواند اسپرسو یا قهوه دم کند.
  بهار جدید - وبلاگ بکی اونز

پیشنهادات ارائه

شاید با آن نوشیدنی قهوه چیزی شیرین بخواهید؟ یکی را امتحان کن:

برای چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

بازده 1

آماده سازی 5 دقایق

جمع 5 دقایق

ملاحظات

تنها با دو ماده، کیفیت قهوه و اسپرسویی که استفاده می کنید تاثیر زیادی بر روی این نوشیدنی خواهد داشت.

تغذیه

مصرف تغذیه ای

قهوه چشم قرمز

مقدار در هر وعده

٪ ارزش روزانه*

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه به طور خودکار با استفاده از Spoonacular محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه ای خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/red-eye-coffee/

The secret home remedy for acne dermatologists don't reveal. کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ تمی. A beginner’s guide to social media for solopreneurs.