پنج پروژه برای بازی خلاق

درست زمانی که داشتم انرژی ام را دوباره به دست می آوردم و بعد از بیماری حالم بهتر می شد، دوباره به من ضربه زد! تست آنفولانزای من در روز دوشنبه مثبت شد، بنابراین بیشتر روز را با بچه گربه ها در آغوش گرفته ام. نمی‌دانم تا به حال دو ویروس را پشت سر هم به این شکل گرفته‌ام یا نه و آن چاله‌ها هستند. من آماده هستم که به روال عادی کار و زندگی خود برگردم، اما ممنونم که این فقط یک ویروس است، موقتی است و به زودی به حالت قبلی خود بازخواهم گشت. من همچنین واقعا خوشحالم که یک دسته بزرگ سوپ هویج و لوبیا سفید (دستور العمل در اینجا)، یک دوجین شیرینی مرغ (دستور العمل در اینجا) و یک ظرف برنج قهوه ای درست کردم. توانستیم کمی بخوریم و سوپ هویج گلویم را آرام کرد. به هر حال، از آنجایی که دوباره افسرده شده‌ام و روی چیزهای جدید کار نمی‌کنم، می‌خواستم خلاصه‌ای از برخی از پروژه‌های بازی خلاقانه مورد علاقه‌ام را به اشتراک بگذارم.

در سال‌های اولیه کسب‌وکارم، به خودم فرصت زیادی برای پروژه‌هایی که صرفاً درباره بازی خلاقانه بود، نمی‌دادم. با دو پسر بسیار جوان، من باید در مورد نحوه گذراندن هر دقیقه استراتژیک می‌بودم، به طوری که زمان من تا حد امکان سازنده باشد. من سال ها به این روش کار کردم و همانطور که می توانید تصور کنید شروع به سوختن کردم. ما نه تنها برای تفریح ​​بلکه برای غنی سازی خود به زمان بازی نیاز داریم. زمان بازی زمانی است که اکتشافات انجام می شود، ایده های جدید متولد می شوند و شما می توانید عشق خود را به کارهای خلاقانه پرورش دهید. پروژه های بازی خلاقانه ممکن است بیهوده به نظر برسند، اما هرگز اینطور نیستند. هدف این است که به خودتان زمان و مکان بدهید تا بدون خواسته ها، ضرب الاجل ها و نتایج مورد انتظار خلق کنید. بازی خلاق جایی است که اتفاقات خوب می تواند رخ دهد.

  این نگاه را بدزدید: یک ماشاپ بد خلق میان قرن/ژاپنی

بنابراین اگر از قبل برای بازی خلاقانه وقت نمی‌گذارید، توصیه می‌کنم آن را امتحان کنید. برخی از این ایده های پروژه ممکن است فقط الهام بخش شما برای بازی باشد…

پروژه بازی خلاقانه | شخصی ، یک دفتر طراحی / دفترچه یادداشت

یک نقطه شروع خوب برای بازی خلاقانه این است که برای شخصی ، یک دفتر طرح یا دفترچه وقت بگذارید. این یک پروژه بدون فشار است که می تواند در کمتر از یک ساعت (یا بیشتر اگر واقعاً از آن لذت می برید و می خواهید کتاب های بیشتری را پوشش دهید) انجام می شود و بیشتر افراد حیله گر کاغذ، پارچه، روبان و چسب در دست خواهند داشت.

ایده این پروژه زمانی شکل گرفت که می خواستم نوار قرمز ارزان قیمت را روی یک کتاب طراحی جایگزین کنم. من به سادگی نوار را پاره کردم و آن را با یک روبان بافته شده آبی و سفید زیبا از انبارم جایگزین کردم. این من را به دنیای کاملی سوق داد که کتاب‌های طراحی را سفارشی می‌کردم تا با زیبایی‌شناسی من مطابقت داشته باشد. من کتاب‌های طراحی زیبا با رنگ‌های زیبا دارم، اما یاد گرفته‌ام که آزادانه‌تر در کتاب‌های طراحی ارزان‌قیمت خلق می‌کنم. حتی بازی با کاغذهایی که از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند نیز سرگرم کننده است. من دوست دارم وقتی پر هستند روی قفسه زیبا و منسجم به نظر برسند، بنابراین آنها را با پارچه ها، کاغذها و روبان هایی که دوست دارم می پوشانم.

می‌توانید یک آموزش کامل در مورد نحوه پوشش کتاب‌های طراحی را در اینجا پیدا کنید.

پروژه بازی خلاقانه | آبرنگ های دست ساز

چند سال پیش در سفرهایم شروع به جمع آوری رنگدانه از فروشگاه های هنری کردم. بالاخره آنها را بیرون آوردم و آبرنگ های دست ساز را امتحان کردم. برای سازگاری و عملی بودن، برای من منطقی تر است که فقط از Winsor & Newton یا شرکت دیگری که نسل ها رنگ می سازد استفاده کنم، اما این یک بازی خلاقانه در اینجا بود! در اینجا مقاله ای در مورد ایجاد آبرنگ های خود وجود دارد اگر مایلید آن را امتحان کنید.

  buyer beware: flipper white

من هنوز هم هر از گاهی در آن گلدان های کوچک آبرنگ های دست ساز فرو می روم، بنابراین این دستور غذا به خوبی حفظ شده است. برای من آنقدر به محصول نهایی مربوط نمی شد، بلکه قدردانی از نقاشی در اشکال مختلف بود.

پروژه بازی خلاقانه | قلم مو و خودکار دست ساز

مدت کوتاهی پس از آن بود که آخرین عکس‌ها را برای کتابم، احساس می‌کنم که در خانه بود را تحویل دادم، و واقعاً برای بازی ، به زمان بدون ساختار نیاز داشتم. هفته‌ها بود که به شدت کار می‌کردم و اجازه دادن کمی بازی خلاقانه به خودم راهی برای درمان خودم بود. مدتی بود که مشغول جمع آوری چوب، سوزن و گلدان بودم و در نهایت خواستم آنها را به قلم مو و خودکار تبدیل کنم. من همچنین از برس های قدیمی و یک بسته موی بزی که از Etsy خریدم، مقداری مو قرض گرفتم. در اینجا پستی وجود دارد که نشان می دهد چگونه قلم و قلم های دست ساز درست کردم.

باز هم، در بیشتر موارد استفاده از برس خریداری شده از فروشگاه بهتر است، اما ساختن و بازی با آن بسیار سرگرم کننده بود. من همچنین یک خودکار بسیار زیبا از پر بوقلمون دریافت کردم. من عاشق ساختن خودکاری شبیه به آنهایی بودم که مدت‌ها قبل از قلم‌های توپ و قلم‌های نمدی استفاده می‌شد.

یادم می آید دوست خوبم Shaunna کاری که من انجام می دادم را در اینستاگرام دید و چیزی شبیه این گفت: “وقتی براش های دست ساز را دیدم می توانم بگویم که واقعاً نیاز به بازی دارید!”

پروژه بازی خلاقانه | سیانومتر

ساخت سیانومتر احتمالاً یکی از تصادفی ترین پروژه های بازی خلاقانه ای است که تا به حال انجام داده ام، اما واقعا از آن لذت بردم. سیانومتر ابزاری است که رنگ آسمان را “اندازه گیری” می کند. این یک جشن از بلوز و یک بازی با ترکیب رنگ‌ها است که الهام بخش من برای خلق آن است.

من همیشه آن را به عنوان یک اکسسوری زیبا و یادآور اهمیت زمان بازی خلاقانه در استودیوی خود دارم. مقاله کامل ساخت سیانومتر را می توانید در اینجا بیابید.

  circadian rhythm, interrupted

پروژه بازی خلاقانه | یک کلاس بردار

من ساده ترین پروژه بازی خلاقانه را تا آخر ، کردم: شرکت در کلاس هنر. این می تواند هر نوع کلاسی باشد، اما من شما را تشویق می کنم در کلاسی شرکت کنید که شما را به سمت سبک، رسانه یا ژانر جدیدی سوق دهد. این واقعاً باعث می شود که چرخ های خلاق شما به روشی جدید بچرخند و می تواند ایده هایی را ایجاد کند که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشید. این در مورد بررسی احتمالات مجاور است. من در طول سال‌ها مقالات زیادی در مورد کلاس‌های هنری که شرکت کردم و نحوه الهام بخشیدن به من نوشتم، اما اینجا یک مقاله خوب درباره کلاس‌های هنری است که من را تشویق به بازی با پارچه، لینوکات، رنگ، جوهر کرد. ، و با قوطی نوشابه یک خودکار درست کنید.

دوره را انتخاب کنید و آن را به طور کامل بپذیرید. من هنوز یک جعبه با تعدادی از این چیزهای خوب دارم که هر از گاهی برای پروژه های مختلف آنها را مرور می کنم.

کلاس های هنری بسیار عالی وجود دارد، اما من اکثریت را از Jeanne Oliver و Domestika انتخاب کردم.

فراتر از این پنج پروژه بازی خلاقانه، من به سادگی شما را تشویق می کنم که وارد دنیا شوید. از یک فروشگاه عتیقه فروشی، موزه یا مکان تاریخی محلی دیدن کنید. در اطراف باغ خود قدم بزنید و تکه هایی از طبیعت را که مورد علاقه شما هستند جمع آوری کنید. لوازمی را که مدتی است استفاده نکرده‌اید بیرون بیاورید و ببینید چه ایده‌هایی به وجود می‌آیند.

هر کاری که انتخاب می کنید، امیدوارم برای بازی وقت بگذارید و اجازه دهید این بازی روح شما را تغذیه کند و اخگرهای کوچک شما را در شعله های خلاقانه جدید فرو ببرد.

اگر به ایده های خلاقانه تری برای پروژه بازی نیاز دارید، می توانید آنها را در اینجا بیابید.

منبع: https://missmustardseed.com/five-projects-for-creative-play/

One of the main reasons people eschew retirement homes is the stigma attached to dependency. Base+altezza xcoefficiente x10= prezzo base dell’opera.