این نگاه را بدزدید: یک ماشاپ بد خلق میان قرن/ژاپنی

چندی پیش، الکسا در مورد پروژه ای از یکی از طراحان مورد علاقه ما، نیوزلندی کیتی لاکهارت نوشت. چیزی که ما به ویژه در مورد کتی تحسین می کنیم، توانایی او در ترکیب سبک ها و دوره های مختلف است به طوری که ظاهر کلی آن خیلی شلوغ یا ساختگی نباشد.

در زیر، عناصری را که این اتاق نشیمن در یک ویلا در اوکلند را به یکی از جالب‌ترین اتاق‌هایی که دیده‌ایم تبدیل کرده‌ایم.

عکاسی توسط دیوید استریت توسط استودیو کیتی لاکهارت.

کتی لاکهارت، پروژه جاده فرانکلین 0 تصویر بالا: گچ براق شده با ماله توسط Resene Rockcote، متخصص پوشش گچ در نیوزلند، دیوارهای خانه را تشکیل می دهد.
کیتی لاکهارت، پروژه بزرگراه فرانکلین 1 عکس بالا: کتی اغلب با دوستش، نجار گرانت بیلی، برای طراحی مبلمان سفارشی برای مشتریانش کار می کند. برای این قطعه روی صندلی راحتی همکاری کردند. بسیاری از بقیه اثاثیه بعد از یک سفر منبع یابی به ژاپن پیدا شد. کتی مبل، عثمانی و صندلی راحتی را با همان روکش سبز زیتونی پوشانده بود.
کیتی لاکهارت، پروژه بزرگراه فرانکلین 2 تصویر بالا: کابینت‌های چوبی توکار سفارشی به طول یک دیوار ساخته می‌شوند و اتاق نشیمن و آشپزخانه را در بر می‌گیرند.
کتی لاکهارت، پروژه جاده فرانکلین 3 عکس بالا: کتی با معماران جک مک کینی در این پروژه کار کرد. مشتریان آنها از سفر اخیر به سریلانکا الهام گرفتند، جایی که آنها آثار معمار جفری باوا را کشف کردند.
کیتی لاکهارت، پروژه بزرگراه فرانکلین 4 بالا: سمت راست، یک باغ داخلی، طراحی شده توسط کتی و ایجاد شده توسط برادرش، طراح منظر، جرد لاکهارت.

در اینجا چیزی است که برای تکرار ظاهر نیاز دارید:

مبلمان

مبلمان کامیون cs 5 مبل عکس بالا: کتی مبل CS و عثمانی را از Truck در ژاپن برای اتاق نشیمن انتخاب کرد. 594000 ین و 145500 ین.
نیمکت بافته شده توسط مل اسمیلو در 1st dibs 6 بالا: نیمکت راش در فضا از ژاپن است. برای ظاهری مشابه، این نیمکت بافته شده راش ساخت آمریکا توسط مل اسمایلو را امتحان کنید. 3060 دلار 1st dibs.
چهارپایه 7 گردویی سفید شده بالا: به جای میز کناری، یک چهارپایه بلند شیک و روستایی از Sawkille در نظر بگیرید. از 1000 دلار شروع می شود.

  پروژه های بهار 2024 | دانه های خردل خانم

نورپردازی

چراغ 8 طبقه aalto در بالا: لامپ کف آرتک A810 توسط Alvar Aalto در فروشگاه فنلاندی دیزاین 2119 دلار قیمت دارد.
چراغ حباب دوتایی هوتارو 9 در بالا: چراغ حباب دوگانه Hotaru از 270 پوند در بیست و دو شروع می شود.
چراغ رومیزی فلوس جاسپر موریسون Glo Ball Mini T 10 در بالا: چراغ رومیزی GLO Ball Basic Zero توسط Jasper Morrison در Lumens 293 دلار است. (به 10 قطعه آسان: لامپ های کنار تخت درخشش پراکنده مراجعه کنید.)

تجهیزات جانبی

بالش بربر قدیمی از بربرولوژی 11 در بالا: این بالش قدیمی بربری در Berberology 102 دلار قیمت دارد.

کف و دیوار

فورناس سنتی بریونی در سفال 12 تصویر بالا: کاشی‌های سرتاسر اتاق، کاشی‌های سفالی ایتالیایی از Fornace Brioni هستند.
فرش طوارق از کلچی 13 عکس بالا: کتی فرش طوارق را از کولچی خرید. از وب سایت: «تولید شده توسط قبایل عشایری توآرگ موریتانی – فرش های توآرگ از نی دستباف و با چرم تزئین شده اند. »
استراحت نقاشی آلتو 14 در بالا: رنگ روی دیوارها Pause، از Aalto Paint، یک شرکت رنگ نیوزیلندی است.

برای گشت و گذار کامل در این خانه، به ترکیب جمعی: بازسازی یک ویلای تاریخی در اوکلند توسط کیتی لاکهارت و معماران جک مک کینی مراجعه کنید.

برای مشاهده بیشتر پروژه های طراح، نگاه کنید به:

  • خانه رهبانی متحرک در نیوزیلند، شامل سبک شاکر ژاپنی
  • Mission Bay Pavilion: افزودنی مدرن و رنگارنگ به ساحل شهر اوکلند

توجه: این مقاله یک به روز رسانی است. داستان اصلی در 9 مارس 2021 منتشر شد.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/steal-look-moody-japanese-shaker-living-room/