اتاق غذاخوری کریسمس 2023 | دانه های خردل خانم

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

امسال فقط یک فضا برای اشتراک گذاشتن برای کریسمس دارم: اتاق غذاخوری ما. اتاق ناهارخوری هنوز فقط مقداری آستر روی دیوارها دارد (اوایل امسال کاغذ دیواری را برداشتیم و در لیست بعدی من برای نقاشی قرار دارد)، بنابراین من حتی به تزئین آن فکر کرده ام، اما در حال انجام آن هستیم. همچنین می خوریم. برانچ کریسمس ما مثل انجام پازل و بازی ،، بنابراین نمی توانستم جلوی خودم را بگیرم! وقتی در حین بازسازی آشپزخانه خود دیوارها را خراب کردیم، حاشیه ها را نیز باز کرد، بنابراین دیدن یک اتاق غذاخوری تزئین شده از آشپزخانه، سرسرا و حتی اتاق نشیمن بسیار خوب است.

اول از همه، من باید نمای اتاق غذاخوری را از آشپزخانه به اشتراک بگذارم.

ما چند ماه پیش این قفسه را برای آویزان ، نزدیک درب کناری ساختیم (جزئیات را اینجا می توانید بیابید) و برای ایجاد یک منطقه کوچک فرود برای آویزان ، ژاکت ها، بند سباستین و غیره بسیار خوب عمل کرد. من همچنین یک صندلی عتیقه کوچک اما محکم زیر قفسه اضافه کردم تا جایی برای انداختن کیف یا نشستن برای پوشیدن کفش فراهم کنم. همچنین کمی تعریف از فضا به عنوان “مینی گلخانه” ارائه می دهد. بله، ما با انبوهی از کفش ها روی زمین نزدیک صندلی عتیقه روبرو می شویم، اما این فقط زندگی است.

برای کریسمس یک لوستر بپوشید | فرش ناهارخوری | دستگیره درب برنجی | منگوله های کلیدی

من معمولاً وسایل تزئینی روی صندلی نمی‌گذارم تا بتوان از آن برای اهداف عملی استفاده کرد، اما این مکان عالی برای قرار دادن یک درخت همیشه سبز کوچک در گلدان بود. من چند مخروط کاج جمع آوری شده از پیاده روی در اطراف محله در اطراف پایه قرار دادم تا مصنوعی بودن آن را استتار کنم.

آموزش ساخت دستکش های سلبو را می توانید در اینجا بیابید (چند سال پیش آن ها را بافتم) و ژاکت گارنت هیل است.

  8 به روز پرفروش بهار - وبلاگ بکی اونز

من چند ماه پیش میز ناهارخوری را در فیسبوک مارکتپلیس خریدم و قصد دارم با گرم شدن هوا، میز (و شاید صندلی ها) را بازسازی کنم. همه اینها هنوز در حال انجام است، اما فکر می‌کنم برای کریسمس آنقدر زیبا به نظر می‌رسد که حتی متوجه کارهای انجام نشده یا چیزی که فقط یک مکان‌دار موقت است، نمی‌شوید تا زمانی که دقیقاً بفهمم می‌خواهم چه کار کنم. این قطعه.

البته قسمت مرکزی کابینت عتیقه اروپایی است که سال گذشته از Ekster Antiques خریدم. این ممکن است یکی از قطعات مورد علاقه من باشد. این بسیار خیره کننده است و بقیه اتاق در اطراف آن طراحی خواهد شد.

از آنجایی که میز نیاز به تمیز ، دارد، روی آن با رومیزی از JSH Home Essentials پوشانده شده است. این یک سفره مخصوص کریسمس نیست، اما قطعا برای کریسمس کار می کند و من ترجیح می دهم کتانی ها و وسایلی داشته باشم که بتوانند در تمام طول سال کار کنند.

اوایل این هفته مدتی را صرف ساختن خمیر نمک دارچینی خانه‌های «نان زنجبیلی» کردم و یکی را کمی بزرگ‌تر از بقیه ساختم تا به نوعی مرکز اتاق روی میز غذاخوری باشد. شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید. آن را روی یکی از پایه های کیک آهنی عتیقه ام گذاشتم. اگر از دستش دادید، تابستان امسال سه تا پیدا کردم! شما می توانید در مورد آن در اینجا بخوانید.

دور آن را با شاخه های همیشه سبز مصنوعی، روبان ساتن، تکه های پرتقال و زنگ های برنجی احاطه کردم. و از آنجایی که برای کریسمس جدید است، شمع های LED را نیز اضافه کردم. احساس می‌کنم این یک قطعه بیانیه است که کلاسیک به نظر می‌رسد، اما خیلی فانتزی یا پیچیده نیست. آنقدر هم بالا نیست که مجبور شویم آن را جابجا کنیم تا همه همدیگر را ببینند!

من عاشق این هستم که چگونه کریستال ها در برابر سبزی لوستر تکان می خورند. خیلی زیباست و یکی از قسمت های مورد علاقه من در آرایش یک لوستر کریستالی برای کریسمس است.

  نحوه تعویض فیلتر هوا در 5 مرحله آسان

درخت یک کاج 6.5 فوتی است که من بعد از عید شکرگزاری با تخفیف عمیق گرفتم. من مکانی برای آویزان ، جوراب‌های کوچک Advent می‌خواستم (کالوین هر سال مشتاقانه منتظر آن‌ها است)، بنابراین آنها را به‌عنوان زیورآلات با گلدسته‌های قلاب‌بافی بزرگ و شمع‌های ال‌ای‌دی کوچک در نگهدارنده‌های سبک قدیمی آویزان کردم. من آن را با یک ستاره طلایی از Sweet Shady Lane تکمیل کردم. من خیلی خوشحال بودم که می توانستم دوباره از گاری بز عتیقه ام استفاده کنم! من سال‌ها بود که یکی را می‌خواستم و سرانجام کمی پس از نقل مکان به مینه‌سوتا بهترین آن را پیدا کردم. من بیشتر سال ها از آن برای بلند ، درخت کریسمس استفاده کردم. من فقط پایه را در گاری قرار دادم و دور آن را با مخروط های کاج شکردار احاطه کردم تا پایه و بند ناف را از چراغ ها پنهان کنم.

من از بشقاب های آبی و سفید لایه بندی شده در طرح های مختلف استفاده می کنم. بشقاب از HomeGoods است و بشقاب سالاد و کاسه توت عتیقه هستند.

چند تکه پرتقال را به کاسه توت ها اضافه کردم تا کمی رنگ شود، سپس روی آن را با روبان ساتن، زنگ سورتمه برنجی و یک برچسب هدیه برای استفاده به عنوان کارت قرار دادم.

من این کارد و چنگال را سال گذشته از یک دستفروشی خریدم. هر قطعه 1 دلار بود و می‌توانستم بگویم که یک بازی بسیار قدیمی است، بنابراین نمی‌توانم در مقابل خرید آنها مقاومت کنم. اگر مونوگرام ها مال من نباشند، من هم مشکلی ندارم. فکر می کنم آنها بخشی از داستان این قطعه هستند.

من یک چنگال کوچک استخوانی اضافه کردم زیرا در این مجموعه چنگال سالاد نداشتم. من در واقع ترجیح می دهم ظروف غذاخوری را با هم ترکیب کنم. فکر می‌کنم جالب‌تر است و ماهیت من به عنوان یک کلکسیونر را نشان می‌دهد.

  Cupa Pizarras یک سیستم روکش نما از تخته سنگ طبیعی ایجاد می کند

تگ های برنجی و زنگ سورتمه نیز از JSH Home Essentials هستند. روبان ساتن آبی به صورت محلی در هابی لابی خریداری شد.

اتاق غذاخوری در این خانه کمی چالش برانگیز است زیرا فضای دیوار زیاد است، متقارن نیست و کاملاً بزرگ است. یک میز و کابینت یا بوفه ساده برای پر ، فضا کافی نیست، اما می‌خواهم هر قطعه به ظاهر کلی اتاق بیافزاید. من سعی می‌کنم از وصل ، چیزی صرفاً به این دلیل که مناسب است اجتناب کنم. مانند اتاق های دیگر، من دریچه های قرنیز برای کار ، دارم. من همیشه چند توکار در این اتاق تصور می‌کردم که دیوارها را پر کرده و آن را به یک کتابخانه/اتاق غذاخوری تبدیل کند، اما هنوز 100% این ایده را ندارم. بنابراین در حال حاضر از قطعاتی که از قبل دارم استفاده می کنم تا زمانی که دقیقاً بدانم چه کاری می خواهم انجام دهم.

قبل از اینکه بدانیم می‌توانیم دیوارهای آشپزخانه را برداریم، این کابینت بلوط عتیقه را خریدم تا در کنار درب قرار بگیرد. من هنوز امیدوار بودم که نزدیک در قرار بگیرد، اما فضا کمی تنگ است (و یک دریچه وجود دارد!). آینه ای از آخرین خانه مان را روی آن آویزان کردم تا نور پنجره (و درخت کریسمس) را منعکس کند. یک گلدسته سرو مصنوعی و یک گلدسته پوم پوم که از قبل داشتم اضافه کردم.

شاخ گوزن عتیقه اروپایی از این تامین کننده می آید.

انعکاس همیشه ایده خوبی در یک اتاق غذاخوری است!

خوشبختانه، آستر روی دیوار سفید است، بنابراین فقط زمانی متوجه آن می شوید که به قرنیزها نگاه کنید یا خیلی نزدیک شوید. با این حال، من نمی توانم صبر کنم تا کمی رنگ روی این دیوارها بگذارم. حتی ممکن است برس های نقاشی دیوارم را بیرون بیاورم…

منبع: https://missmustardseed.com/christmas-dining-room-2023/

Mind blown : unbelievable biology study hacks that’ll skyrocket your matric exam score !. As social media today.