تصمیمات من در سال 2024 برای سال آینده

شما از من سؤالات زیادی در مورد طراحی می‌پرسید، اما من درباره بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی من مانند ازدواج، وبلاگ نویسی، مادر شدن، مد – واقعاً در هر دسته‌ای سؤالاتی دریافت می‌کنم! بنابراین من به درخواست های شما در مجموعه پست های وبلاگ “از کیسی بپرس” پاسخ می دهم و تقریباً هر ماه به سوالات شما پاسخ می دهم.

از کیسی بپرس

برای استراحت بیشتر در سال 2024 برنامه ریزی کنید

اگر می خواهید مقالات قبلی «از کیسی بپرسید» را بررسی کنید، همه آنها را اینجا خواهید یافت.

پیوند پایین مقاله به من کمک کرد تا همه چیز را سازماندهی کنم تا بتوانم به آرامی درخواست های شما را انجام دهم. بنابراین اگر امروز سوال دیگری دارید، حتما آن را در زیر مطرح کنید.

نکاتی برای کیسی 2013

کتابچه راهنمای DIY در سال 2014
کتابچه راهنمای DIY در سال 2014
دوست داری به خودت که تازه شروع به وبلاگ نویسی کرده ای چی بگی؟

اوه مرد، این سوال خوبی است و مرا به فکر واداشت. من وبلاگ را در سال 2013 راه اندازی کردم. من در شغلی کار می کردم که دوست نداشتم و هر روز در دفتر کمی حوصله داشتم. من کسی نیستم که دوست داشته باشم حوصله سر برود، بنابراین در نهایت The DIY Playbook را شروع کردم، که معلوم شد بهترین کاری است که تا به حال انجام داده ام.

آپارتمان من در شیکاگو
آپارتمان من در شیکاگو – 2014

در آن زمان من 25 ساله بودم و با فین که در آن زمان دوست پسر من بود زندگی می کردم. نمی‌توانستم تصور کنم که یازده سال بعد در جایی که امروز هستم باشم. از نظر نصیحت به این کیسی جوان، احتمالاً به او می گویم که کمی بیشتر از زندگی لذت ببرد. بیشتر ساعات بیداری ام را صرف کار کردم – در طول روز در محل کارم، سپس شب ها و آخر هفته ها را در وبلاگ. من به بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی مفرح «نه» گفتم (چه نوع 25 ساله‌ای این کار را انجام می‌دهد؟!) زیرا نمی‌خواستم شنبه‌ای را که می‌توانم پروژه یا کار در محل ساخت‌وساز انجام دهم، تلف کنم.

با این حال، شریک وبلاگ نویسم، بریجت، و من با هم خیلی خوش گذشت. آن روزها را با عشق به یاد دارم. در آن زمان سفرهای زیادی برای وبلاگ، سفرهای تجاری و کنفرانس‌ها انجام دادیم و هنوز آن روزها را به یاد داریم. ما هنوز بچه نداشتیم، بنابراین پرواز ، و تفریح ​​آسان بود. من به خود کوچکترم می گویم که هر دقیقه را بچشد.

  10 آشپزخانه طراحی شده توسط Retrouvius با استفاده از مصالح ساختمانی احیا شده
به روز رسانی های وبلاگ در کتاب راهنمای DIY

اگر قرار بود توصیه های عملی بدهم، به کیسی جوان می گفتم از ابتدا سئو را یاد بگیرد. من در حال حاضر برخی از این پست های وبلاگ قدیمی مربوط به سال های 2013 و 2014 را مرور می کنم و آنها را حذف می کنم زیرا بسیار رقت انگیز هستند. اگر آنچه را که اکنون در مورد سئو می دانم می دانستم، این وب سایت حتی بهتر می شد! اما بسیاری از این خرد با زمان و تمرین به دست می آید.

افکاری در مورد سال پیش رو

بیا گالری دیوار راه پله جدید من را در زیرزمین ما بررسی کنید
چه احساسی دارید؟ آیا برای سال پیش رو هیجان زده هستید؟

بیشتر سال‌ها سعی می‌کنم یک کلمه را برای جمع‌بندی نحوه گذراندن ۱۲ ماه آینده‌ام انتخاب کنم. امسال این کلمه را انتخاب کردم “آهسته. تدریجی.” وقتی این را به فین گفتم، او خندید. حدس می‌زنم به این دلیل است که من هرگز آدم خیلی کندی نبوده‌ام. با این حال، سال گذشته بدنم مجبورم کرد سرعتم را کم کنم و در نهایت عاشق آن شدم. هدف من این است که آن را تا حد ممکن آرام بگیرم و حضور داشته باشم. این نقل قول را در دفترم نوشتم تا در ذهنم بماند…

“اگر همیشه به سمت لحظه بعدی می دوید، برای لحظه ای که در آن هستید چه اتفاقی می افتد؟ »

امسال هم برای من ابهامات زیادی به همراه دارد. همانطور که اوایل این ماه در پست “اهداف خانه” خود نوشتم، هیچ پروژه خانه بزرگی برنامه ریزی نکرده ام. وقتی کل کسب و کار شما به مردم آموزش می دهد که چگونه کارها را در خانه انجام دهند کمی ترسناک است. با این حال، همانطور که در این مقاله اشاره کردم، من حاضر نیستم به یک خانه جدید عجله کنم یا فقط به خاطر آن نقل مکان کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا سرعتم را کم کنم و از عدم قطعیت آینده‌ام استقبال کنم، که برای برنامه‌ریزی نوع A مثل من می‌تواند فوق‌العاده سخت باشد!

برنامه های خانوادگی برای سال

ساحل ساحلی
اقامت در ساحل در سال 2022
خانواده فین در سال 2024 چه می کنند؟

حتی اگر برنامه های کاری من نامشخص است، برنامه های خانوادگی من مشخص نیست. ما در حال برنامه ریزی یک سفر دو هفته ای به فلوریدا در ماه آینده هستیم. مامان من دوباره برای کل ماه فوریه (آی!) یک خانه اجاره می کند، بنابراین ما برای لذت بردن از آفتاب و گرما به آنجا خواهیم رفت. امسال سومین سال است که در محله Bord de Mer and Aquarelle هستیم و آن را دوست داریم. می توانید در این پست قبلی وبلاگ بیشتر در مورد این مطلب بخوانید.

  وسواس های فعلی: آرامش زمستانی - Remodelista
راهنمای هدیه تعطیلات 2023 من را به اشتراک بگذارید

ممکن است یک تابستان دیگر مرخصی بگیرم تا با بچه ها باشم و سپس روری Pre-K 4 را در مدرسه محلی ما در پاییز شروع کند. در ماه اکتبر، من و فین دهمین سالگرد ازدواج خود را جشن می گیریم، بنابراین امیدواریم که برای آن سفری داشته باشیم. ما هنوز مکانی را پیدا نکردیم، اما شما را در جریان خواهم گذاشت!

خرید زمستانی و هدایای کریسمس

آیا خریدهای جدید زمستانی یا هدایای کریسمس سرگرم کننده ای دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟

ما این قاب دیجیتال را برای کریسمس دریافت کردیم و من آن را در کنسول جلوی خود نمایش می دهم. بچه ها وسواس دارند!! فضای ذخیره سازی نامحدودی دارد، بنابراین من صدها عکس خانوادگی را در آن آپلود کرده ام و بچه ها آن را بسیار سرگرم کننده می دانند. آن‌ها پشت کوچولوی زیبای خود را در جلو پارک می‌کنند، با یک میان‌وعده، و ظهور خاطرات را تماشا می‌کنند. من به شدت توصیه می کنم برای خانه خود بخرید.

از فین یک گردنبند نقره ظریف خواستم که بتوانم هر روز بپوشم و او این گردنبند را به من داد. این کاملا لایه باز یا به تنهایی است.

در ماه دسامبر، یک سرویس اجاره لباس جدید به نام Nuuly راه اندازی کردم. من در حمام بچه بودم و یکی از دوستان کت زیبایی پوشیده بود. او به من گفت که آن را برای یک ماه در مکانی به نام Nuuly اجاره کرده است. 99 دلار در ماه است و شما شش سکه برای کل ماه دریافت می کنید. می توانید هر چقدر که می خواهید آنها را بپوشید و پس از اتمام کار آنها را پس بفرستید. یا اگر قطعه ای را دوست دارید، می توانید آن را با تخفیف خریداری کنید.

تصمیمات 2024 برای پوشیدن لباس های سرگرم کننده تر
شلوار چرمی بپوشید و احساس شیک بودن کنید!

من در ماه دسامبر رویدادها و مهمانی های زیادی برای شرکت داشتم و در نهایت چند مدل جذاب برای پوشیدن اجاره کردم که شاید هرگز برای خودم نخرم، مانند شلوار مخمل آبی و شلوار چرمی. این یک روش سرگرم کننده برای من برای امتحان سبک ها بدون تعهد کامل بوده است. جعبه ژانویه من به تازگی وارد شده است و من عاشق قطعات موجود در آن هستم.

ad blocker to view content'”/>

من فقط یک روال زیبایی زمستانی انجام دادم و این پالت سایه چشم جدید (براق و زیبا) را خریدم، یک براق کننده لب غیر چسبنده، یک موس که به موهای ظریفم حجم می دهد، یک پرکننده مجدد از ، مورد علاقه رژگونه و ریمل مورد علاقه ام. .

کمک ابزار برقی

نحوه استفاده از مته برقی
آیا آموزش استفاده از ابزار برقی دارید؟

من یک آموزش کامل در مورد نحوه استفاده از چیزی که معتقدم مهمترین ابزار برقی است انجام داده ام: مته. راهنمای کامل را می توانید در اینجا بیابید.

  دادن و گرفتن برای انجام کارها

من در نظر گرفتم مقالات مشابهی را در مورد نحوه استفاده از میتر اره و تفنگ میخ ارسال کنم. آیا ابزار دیگری وجود دارد که بخواهید آن را خراب کنم؟ من در فصل بهار امسال در حال برنامه ریزی یک سری جدید در مورد اصول اولیه صاحب خانه هستم و این ممکن است مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن نکات مربوط به ابزار برقی باشد.

پروژه های خانه را اولویت بندی کنید

از اتاق مدرن ارگانیک ما لذت ببرید
وقتی زمان، انرژی و پول محدود است، چگونه می توانم پروژه های خانه را اولویت بندی کنم؟ من می خواهم همه چیز را انجام دهم!

این سوال میلیون دلاری است و من می دانم که این دنبال کننده از کجا آمده است. وقتی خانه فعلی خود را خریدیم، می‌توانستم خط پایان را در ذهنم تصویر کنم و می‌خواستم همه آن را انجام دهم! با این حال، مجبور بودم مدام به خودم یادآوری کنم که بازگشت به خانه یک شبه اتفاق نمی افتد. این یک روند کند است. چهار سال طول کشید تا این خانه را تکمیل کنیم و این کار تمام وقت من است که آن را انجام دهم!

من اغلب مردم را به این پست وبلاگ هدایت می کنم که بهترین توصیه های من را در مورد پروژه هایی که پس از خرید خانه انجام می شود ارائه می دهد. این نشان می‌دهد که من معمولاً پیشنهاد می‌کنم با چه پروژه‌هایی به سرعت رسیدگی شود و چه پروژه‌هایی را به تأخیر انداختم. به طور کلی، فکر می کنم این ایده خوبی است که منتظر بمانید تا حمام و آشپزخانه را بازسازی کنید تا مدتی در یک فضا زندگی کنید. قبل از شروع از ابتدا می خواهید بدانید که چگونه از قطعه استفاده می کنید و چه مشکلاتی دارد. همچنین این یک راه خوب برای پس انداز دقیقاً برای آنچه می خواهید است.

اگر می خواهید برنامه ای در مورد نحوه اولویت بندی پروژه های خانه تهیه کنید، پیشنهاد می کنم از فضاهایی که بیشتر استفاده می کنید شروع کنید. بسیاری از افراد از اتاق خواب خود غافل می شوند تا روی قسمت های قابل مشاهده تر خانه تمرکز کنند، اما به نظر من باید کمی به اتاق خواب خود توجه کنید. این اتاقی است که شما زمان زیادی را در آن می گذرانید و باید مکانی آرامش بخش باشد.

اگر در حال نقل مکان به یک خانه ساختنی هستید، اخیراً این پست وبلاگ را با 13 ایده DIY برای اضافه ، شخصیت به خانه شما نوشتم. بسیاری از این کارها زمان و هزینه زیادی را برای تکمیل نمی‌برند.

سوالات خود را ارسال کنید

آیا سؤالی دارید که می خواهید در پست بعدی وبلاگ “از کیسی بپرسید” به آن پاسخ دهم؟ آن را اینجا ارسال کنید.

منبع: https://thediyplaybook.com/ask-casey-2024-resolutions/

Sounds exhausting, right ? that’s where structured breaks come in.