دادن و گرفتن برای انجام کارها

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

داشتم استوری‌های اینستاگرام برخی از حساب‌های مورد علاقه‌ام را برای دنبال ، بررسی می‌کردم و مجبور شدم از این پست پرسش و پاسخ از @themisfithouse عکس بگیرم. این توجه من را به خود جلب کرد زیرا این سؤالی است که در 15 سال گذشته به طور مرتب به اشتراک گذاری آنلاین دریافت کرده ام. این نیز توجه من را به خود جلب کرد زیرا من صداقت پاسخ مونیکا را دوست داشتم.

مهم نیست که چه کسی هستید، انجام کارها یک سازش است.

من فکر می کنم خطر تماشای اتفاقات آنلاین این است که بسیار آسان و آنی به نظر می رسد. ما فرض می کنیم افرادی که مشاهده می کنیم این کارها را علاوه بر کاری که ما انجام می دهیم انجام می دهند. ما فرض می کنیم که آنها خودشان این کارها را انجام می دهند. و ما فرض می کنیم همه چیز در طول دوره زمانی که به اشتراک گذاشته شده است اتفاق می افتد. ما فرض می کنیم که آنها همه کار را انجام می دهند. این زمان خوبی است که به یاد داشته باشید هیچ ، همه کارها را انجام نمی دهد.

هفته گذشته در کلیسا، داشتم با یک زن خوب ملاقات می کردم که در آن شرکت می کرد و او گفت: “اوه، به نظر می رسد شما اخیراً نقاشی های زیادی انجام داده اید و فروش دارید.” او به طور منطقی تصور می کرد که من نقاشی های زیادی انجام داده ام زیرا نقاشی های زیادی را به اشتراک گذاشته ام. حقیقت این است که من بیشتر این نقاشی ها را ماه ها پیش ساختم و فقط دو تای آن ها اخیرا بود. من مشغول کار بر روی پروژه های باغ و خانه، اتمام برخی از کارهای مشتری و افزایش ورزش خود (پیاده روی حدود 3 مایل در روز) بوده ام. من اخیراً زمان زیادی در آسانسور ندارم (اگرچه امیدوارم به زودی نقاشی بیشتری انجام دهم.)

  Preppy + راهنمای هدایای تعطیلات کلاسیک برای او

وقتی پروژه های زیادی انجام می دهم، خانه آنقدرها هم تمیز نیست. وقتی بیشتر نقاشی می کنم، کمتر روی خانه کار می کنم. وقتی جذب کار در حیاط می شوم، زمان و کار را از دست می دهم تا اینکه شام ​​درست کنم و به حیوانات غذا بدهم. وقتی بیشتر استراحت می کنم، کمتر انجام می دهم. من مردم را ماهها منتظر یک تابلوی سفارشی کرده ام و دلیلش این نیست که روی نقاشی های دیگر کار می کنم، بلکه به این دلیل است که مشغول کارهای دیگر هستم و تمام وقت نقاشی نمی کنم. یک روز فقط 24 ساعت طول می کشد و وقتی در یک زمینه بیشتر کار می کنم، در حوزه دیگر کمتر انجام می دهم. هرکسی که در 24 ساعت شبانه روز کاری بیش از آنچه می توان انجام داد، از پشت صحنه کمک می کند.

من تقریبا همیشه کمک داشتم همانطور که در این وبلاگ به اشتراک گذاشته ام. وقتی پسرها کوچک بودند، چند روز در هفته پرستار بچه داشتم، بنابراین وقتی آنها بازی می کردند، وقت داشتم که کار کنم. زمانی که یک استودیوی خارج از خانه داشتم، هر دو هفته یکبار خانه‌مان را به‌طور حرفه‌ای تمیز می‌کردم. زمانی که مبلمان را نوسازی می‌کردم و عتیقه‌فروشی می‌کردم، افرادی را داشتم که برای حمل و نقل، آماده‌سازی مبلمان و نقاشی برایم کمک می‌کردند. فصولی وجود دارد که ما خدمات وعده غذایی داشته ایم، بنابراین شام راحت بود. من اغلب خواربار سفارش می‌دهم و آنها را تحویل می‌دهم، بنابراین نیازی به صرف وقت برای خرید مواد غذایی اولیه ندارم. من خیلی آنلاین سفارش میدم جف پسرها را به بیشتر فعالیت‌هایشان هدایت می‌کند. من بیش از 10 سال است که یک دستیار دارم که به من در مدیریت وبلاگ، حساب های رسانه های اجتماعی و توسعه محصولات جدید کمک می کند. ایده گرفتی من هر کاری را که انجام می دهم بدون کمک و بدون استفاده از منابع صرفه جویی در زمان انجام نمی دهم.

  دستور العمل Queso - یک آشفتگی زیبا

من می‌خواستم این را به اشتراک بگذارم تا شما را تشویق کنم اگر به همه کارهایی که همه در رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند نگاه می‌کنید و احساس می‌کنید عقب افتاده‌اید. زندگی یک مسابقه است و شما باختید. به یاد داشته باشید، شما فقط نکات برجسته آنها را می بینید و مقایسه آن با لحظات پشت صحنه خود غیرمنصفانه است. شما می بینید که چه چیزی سازماندهی شده، سبک و ویرایش شده است. شما پیروزی ها و برخی شکست ها را می بینید. و در بیشتر موارد، حتی “زندگی واقعی” به صورت انتخابی به اشتراک گذاشته می شود. شما فقط نوک کوه یخ را می بینید.

بنابراین دفعه بعد فکر می کنید، “او چگونه همه این کارها را انجام می دهد؟” » درباره من یا هر ، دیگری که آنلاین می بینید یا در زندگی واقعی می شناسید، فقط بدانید… او نمی داند.

PS – اگر کسی که در حال حاضر دنبالش می‌کنید باعث می‌شود احساس کنید که سخت‌کوش/مولد/خلاق/هوش/با استعداد/ثروتمند/لاغر/زیبا/جوان/مناسب/به اندازه کافی خوشبخت نیستید، پس توصیه می‌کنم آن را غیرفعال کنید یا دیگر آن را دنبال نکنید. . برای یک لحظه یا برای همیشه چیزهایی را به زندگی خود بیاورید که شما را تقویت کرده و به چالش می کشد تا شما را بهتر کند.

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. دوز روزانه تشویق خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/the-give-and-take-of-getting-things-done/

  دست ساز روز شنبه