داخل یک آپارتمان کوچک بروکلین با انرژی مینیمالیست عالی

کلر bk heights 7 را آویزان کرد

کلر هانگ، طراح داخلی، برای اولین بار با مارک و کریستینا در یک گروه آنلاین پارک شیب والدین ملاقات کرد، جایی که آنها شروع به بررسی نکات بازسازی کردند. این زوج به قدری تحت تاثیر توصیه های او قرار گرفتند که او را استخدام کردند تا آپارتمان خود را در بروکلین هایتس، یک واحد دو خوابه واقع در یک برج آرت دکو در سال 1929، دوباره اختراع کند. از تیرهای سقف سازه ای که بیش از آنکه دارایی باشند مزاحم بودند.

کلر توضیح می دهد: «هدف این بود که واقعاً با ساده ، طراحی، تأثیر همه آن پرتوها را به حداقل برسانیم. او با هدایت یک زیبایی شناسی مینیمالیستی ژاپنی و ساده ، چیدمان برای به حداکثر رساندن فضای 1000 فوت مربعی به این امر دست یافت. او یک دیوار جزئی را که سرسرا از آشپزخانه جدا می‌کرد، خراب کرد و سپس با افزودن یک شبه جزیره آن را گسترش داد. کف‌های بلوط با رنگ عسلی، انباری هوشمند داخلی و تخته‌های مرمر ایتالیایی لوکس این تحول را تکمیل می‌کنند.

در اینجا، 10 ایده فضای کوچک برای سرقت در یک آپارتمان آرام:

عکاسی توسط ست کاپلان.

1. توکار را اضافه کنید.

توکارها بهترین راه برای گنجاندن فضای ذخیره‌سازی در مواقع محدود هستند، بنابراین cla 12
بالا: توکارها بهترین راه برای گنجاندن فضای ذخیره‌سازی در مواقع محدود هستند. بنابراین کلر یک قفسه کتاب الهام گرفته از اواسط قرن طراحی کرد که قفسه‌های باز نامتقارن (برای نمایش اقلام مورد علاقه) و کابینت‌های سفید مایل به ، (برای نگهداری اقلام ناخوشایند) را ترکیب می‌کند.

2. به جای تلویزیون از پروژکتور استفاده کنید.

یک پروژکتور به زیبایی روی یک قفسه شناور بالای مبل چرم شتری 13 قرار گرفته است
تصویر بالا: یک پروژکتور به زیبایی روی یک قفسه شناور بالای مبل چرم شتری قرار گرفته است. کلر می گوید: «من عاشق نورافکن های موتوری توکار هستم. این به مشتریان این فرصت را می دهد تا از برنامه های مورد علاقه خود بدون نیاز به تماشای تلویزیون سیاه لذت ببرند. اینها قطعاً می توانند چشم درد باشند و فضایی را اشغال می کنند که می تواند برای چیزهای دیگر استفاده شود.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/small-space-ideas-brooklyn-apartment-clare-hung/

  مسابقه جمع آوری پوسته IOP 2024
Understanding mental health. Internal advocates can be a powerful addition to your linkedin content strategy.