مسابقه جمع آوری پوسته IOP 2024

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

من و مادرم قبل از اینکه امسال اولین پوسته خود را پیدا کنیم شروع کردیم به صحبت در مورد مسابقه جمع آوری پوسته IOP 2022. با این حال، هنگامی که به رقابت اشاره شد، مادرم به طور غیرمنطقی رقابتی شد. “اولین پوسته زیتون را پیدا کردم!! من فکر می کنم که باید امتیاز جایزه برای من کسب کند! من گوش بانوی اول را پیدا کردم، بنابراین یک امتیاز جایزه دیگر می گیرم! »

“مامان، مردم به مجموعه پوسته مورد علاقه خود رای می دهند. امتیازات جایزه بی ارزش هستند.

او به صراحت گفت که به هر حال نیازی به امتیاز جایزه ندارد زیرا قرار است زمین را با من پاک کند. اگرچه او کمی در مورد رقابت شدید بود، اما با شکست دادن من با بیش از 85٪ آرا، حقوق خود را به دست آورد. او از آن زمان غیرقابل تحمل بوده است، بنابراین برای آن متشکرم.

مسابقه جمع آوری پوسته 2022 یک ابتکار به موقع بود، اما امسال قرار بود رقابت کمی سازماندهی شده باشد. ما اشتباهات تایپی را با در نظر گرفتن رقابت جمع آوری کردیم و شروع به بحث در مورد به روز رسانی های احتمالی در قالب و قوانین کردیم. مهم نیست که رقابت چگونه تغییر کرد، من حتی قبل از برداشتن اولین صدف پوشیده از مرجان می دانستم که قرار است از دست بدهم، اما تلاش خوبی برای آن انجام دادم. من حتی ممکن است تاکتیک را نسبت به سال گذشته تغییر دهم زیرا آشکارا یک شکست بود.

همانطور که پوسته‌هایم را تمیز می‌کردم و آنها را روی عرشه آویزان می‌کردم تا خشک شوند، به این فکر کردم که می‌خواهم در مسابقه شرکت کنم. برادرم در حالی که من پوسته های تمیز بسته بندی می کردم تا به خانه بروم بیرون آمد. “پس کدام یک را می خواهید ارسال کنید؟” » به او گفتم که احساس نمی‌کنم می‌توانم موارد دلخواه واقعی‌ام را ارسال کنم. اگر از مردم بخواهیم کور رای بدهند، کاملاً مشخص می شد که کدام مجموعه متعلق به من است و من باختم به علاوه، پوسته‌های مورد علاقه من سوراخ‌دار، پوسته‌دار، پوشیده از مرجان و در مقایسه با صدف‌های زیبا و رنگارنگ مامان هستند. اگر با موارد دلخواهم می رفتم باخت-باخت بود.

  پیاده روی دنج کریسمس + تور سرگرم کننده کریسمس

“پس میخوای بفروشی و جمعیت رو راضی کنی؟” »

“بله. بله خواهم کرد.”

سپس، همانطور که پوسته‌های وابی سابی‌ام را در اینستاگرام و اینجا در وبلاگ به اشتراک می‌گذاشتم، برادرم من را متهم به تقلب و فریب رای‌دهندگان برای حمایت از مجموعه من کرد تا بتوانم برنده شوم. مادرم نیز هنگام شستن پوسته‌هایم مشکوک به من نگاه کرده و چند مورد را که می‌دانم دوست دارد به مجموعه‌اش اضافه کرده است. “در نزدیکی پوسته های من چه می کنی؟” با صدف های من بازی می کنی؟ بدون عذرخواهی یک پوسته زیتون را از زیر مادرم ربودم، اما تاکید کردم که به او حمله نکرده ام و او را کتک نزده ام.

رقابت جمع آوری پوسته IOP 2024 من را از وصیت نامه حذف می کند.

در نهایت تصمیم گرفتم به خودم و آنچه دوست داشتم صادق باشم و گروهی از صدف های دریایی مورد علاقه ام را جمع آوری کردم. من پوست مادر 75 ساله‌ام را می‌دریدم و برای شکست دادن او در چیزی که هیجان‌انگیز به نظر می‌رسید، مسابقه می‌دادم، اما قرار نبودم بفروشم یا تا کنم. من استانداردهایی دارم من موارد دلخواهم را انتخاب کردم و آنها را در ردیف‌هایی مرتب کردم تا از آنها عکس و فیلم بگیرم تا زمانی که آماده ارسال مسابقه جمع‌آوری پوسته شدیم، به اشتراک بگذارم.

در اینجا نگاهی به موارد مورد علاقه من می بینیم که شامل «مجسمه های چاقو آبی»، مرجان، صدف زیتون، صدف بزرگ، فسیل و صدف صدف است.

من امسال دو فسیل از پوسته پنجه شیر پیدا کردم که خیلی هیجان انگیز بود! یکی دو سال پیش یکی را پیدا کردم که بسیار چشمگیر بود، اما فکر کردم تصادفی بود.

  نور زرد فروشگاه Le Père در نیویورک توسط BoND را روشن می کند

من پوسته هایی را دوست دارم که به نظر می رسد پس از اینکه صاحب اصلی آنها را رها کرد، توسط موجودات دیگری در آنها زندگی می کردند. این استفاده مجدد از طبیعت است.

من همچنین صدف هایی را دوست دارم که به نظر می رسد مدت طولانی است که در امواج غلتیده اند. من آنها را “صدف های عتیقه” می دانم.

در اینجا عکس بهتری از یکی از فسیل های پنجه شیر را مشاهده می کنید. ما آن را در سمت راست می بینیم و یک صدف در بالا سمت چپ روی آن چسبیده است.

بنابراین من تمام عکس‌ها و فیلم‌های مجموعه‌ام را گرفتم، مثل مسابقه قبلی در ردیف‌های منظمی چیده شدم و مادرم مخفیانه صدف‌هایش را با کمک خاله‌ام مرتب می‌کرد، که جایزه‌ای برای گل آن برنده شد. مفاد نه تنها مشاوره غیرمجاز وجود داشت، بلکه استقراض پوسته و کاهش قیمت به پایین‌ترین سطح رقابتی نیز وجود داشت. حتی با وجود اینکه حداقل نیمی از دلارهای شنی را پیدا کردم، مادرم چیزی برای مجموعه من برای مسابقه نگذاشت. خرابکاری.

خوب، اگر یک هفته پیش نمی دانستم که مادرم برنده مسابقه می شود، وقتی تنظیم او را دیدم با وجود اینکه او یک متقلب بی شرم است، می دانستم.

باید اعتراف کنم او در مسابقه جمع‌آوری صدف‌های دریایی جوراب‌ها را پاره کرد و فالوورهای اینستاگرام من موافقت کردند. او به سطح بعدی رفت و اکنون می دانم که حریف من برای سال آینده چقدر قدرتمند است.

یعنی پوسته های کوچک روی تکه چوب دریفت؟!؟ او ممکن است با پوسته‌های زیتونش نوشته باشد: «اگر به من رأی بدهی، یک کلوچه به تو می‌دهم».

  به‌روزرسانی فضای اداری با الهام از نانسی مایرز

در آنچه که در حال تبدیل شدن به سنت مسابقات جمع آوری پوسته است، بدون هیچ تردیدی شکست خوردم. وقتی با 14 درصد آرا نشسته بودم، احساس می کردم ممکن است در آخرین لحظه فشار بیاورم، اما هرگز به نتیجه نرسید. من در مورد لجستیک دیجیتال مطمئن نیستم، اما فکر می کنم برخی از روبات ها ممکن است صندوق های رای را پر کرده باشند.

همانطور که می بینید، مادرم دست به دست شد و تا زمانی که دوباره با هم روبرو شویم، زندگی با او غیرممکن خواهد بود. او حتی شروع به گفتن به غریبه ها در ساحل در مورد برنده شدن در مسابقه کرد. در واقع یک نفر به خاطر صدای امواج به من زنگ زد: متاسفم که باختی! »

اگر متوجه نشدید که همه اینها سرگرم کننده است، فقط سرگرم کننده بود. ما عاشق جمع‌آوری صدف‌ها هستیم و رقابت در طول هفته باعث خنده‌ها و شوخی‌های خوش اخلاق در خانه‌های ساحلی شد. هر دوی ما صدف هایی را که دوست داشتیم جمع آوری کردیم و از این روند بسیار لذت بردیم. اگرچه من بازنده بزرگ رقابت IOP 2024 Shell Collection هستم، اما هر دوی ما برنده بزرگی هستیم.

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/the-2024-iop-shell-collection-contest/