قلاب بافی در مقابل بافندگی – به روز شد

بیش از سه سال پیش مقاله ای نوشتم و نظراتم را در مورد قلاب بافی و بافتنی به اشتراک گذاشتم. می توانید این پست اصلی را در اینجا پیدا کنید. من تازه بافتن را یاد گرفته بودم، بنابراین شاید مقایسه ، کمی زود بود، اما می خواستم آنچه را که در ابتدا در مورد این دو کاردستی کاموا احساس می کردم به اشتراک بگذارم. من بیش از یک سال بود که قلاب بافی می کردم و نمی توانستم صبر کنم تا بافتنی را امتحان کنم. اکنون کمی بیش از چهار سال است که قلاب بافی می‌کنم و کمی بیشتر از سه سال می‌بافم، بنابراین احساس می‌کنم اگر می‌خواهید یکی یا هر دوی این موارد را بخرید، می‌توانم مقایسه بهتری انجام دهم و نکات، الگوها، آموزش‌ها و منابع بیشتری ارائه کنم. صنایع دستی

من همان سوالات مقایسه ای را که در پست اصلی خود نوشتم مرور می کنم، پاسخ قبلی خود را به اشتراک می گذارم و سپس در مورد آن چه فکر می کنم.

قلاب بافی یا بافتنی – کدام ساده تر است؟

پاسخ اصلی –من فکر می کنم این سوال دشوار است و من خوانندگان و دنبال کنندگانی داشته ام که از هر دو طرف صحبت کرده اند. من فکر نمی‌کنم یکی لزوماً راحت‌تر از دیگران باشد، بلکه بافتن از برخی جهات آسان‌تر است و قلاب بافی ، از جهات دیگر آسان‌تر است. من فکر می‌کنم حرکت بافتن راحت‌تر است و دوخت‌های «بافتنی» و «خرف‌دار» راحت‌تر از دوخت‌های قلاب‌بافی انجام می‌شود. قلاب بافی شامل بیشتر “یونگ زدن” و کشیدن نخ از میان حلقه ها به ترتیب خاصی است. کسی که به راحتی با تمام حرکات قلاب بافی گیج می شود، ممکن است بافتن را آسان تر کند. وقتی در بافندگی قاطی می‌شوید، متوجه شدم که برگشتن و تصحیح اشتباه بسیار سخت‌تر است. شما آن را مانند قلاب بافی باز می کنید، اما باید سوزن خود را از میان همه حلقه ها به عقب برگردانید و به نظر من این کار مشکل بود.

من فکر می کنم این پاسخ تقریباً سه سال بعد همان است. با این حال، من یک اضافه می کنم. پیروی از الگوهای بافندگی بسیار آسان تر بود. مطمئن نیستم چرا، اما اگر طرح قلاب بافی نوشته شده خیلی پیچیده شود، خیلی سریع گم می‌شوم، اما می‌توانم الگوی بافتنی را فقط با نگاه ، به K و P تصور کنم. این لزوماً باعث نمی‌شود بافتن راحت‌تر از قلاب بافی است، اما احساس می‌کنم اگر بتوانم به راحتی الگوهای جدید را بسازم، آزادی بیشتری دارم.

الگوی گلدان قلاب بافی بزرگ و آموزش تصویری برای مبتدیان

آموزش الگوی و آموزش قلاب بافی لبه دار برای مبتدیان

قلاب بافی یا بافتنی – که ساده ترین پروژه های مبتدی را دارد

پاسخ اصلیوقتی چیز جدیدی یاد می‌گیرم – هر چیز جدیدی، می‌خواهم با این مهارت جدید در اسرع وقت کاری سازنده انجام دهم. با بافتنی و قلاب بافی، می توانید پروژه های مبتدی آسانی مانند حوله ظرف شویی، جا قابلمه و روسری بسازید. با این حال، وقتی نوبت به فراتر رفتن از آن رسید، قلاب بافی کمی آسان‌تر بود. شاید من فقط نیاز به عمیق‌تر ، بافتنی داشته باشم، اما متوجه می‌شوم که برای پروژه‌هایی مانند دستکش، جوراب، و کلاه در بافتن دور پیشرفتم کمی کندتر است. اما من به آن سمت می روم.

اکنون که بافتنی بیشتری انجام داده‌ام، فکر می‌کنم زودتر تکه‌های باکیفیت‌تر تولید می‌کنم، فقط به این دلیل که دنبال ، بخیه‌های شما راحت‌تر است. از آنجایی که بخیه‌های بافندگی روی سوزن‌ها باقی می‌مانند، اضافه ، یا برداشتن بخیه‌ها بسیار دشوار است و در نتیجه یک محصول نهایی ضعیف به دست می‌آید. با قلاب بافی، بسیاری از تلاش های اولیه من بسیار متزلزل بود. به عنوان مثال، دستکش هایی که من درست کردم در نهایت دو اندازه و شکل متفاوت بودند! بافندگی من را در مسیر درست نگه می‌دارد و به قطعاتی منجر می‌شود که واقعاً می‌خواهم بپوشم یا احساس خوبی داشته باشم. و همانطور که در بالا به اشتراک گذاشتم، من شخصاً پیروی از الگوهای بافتنی را آسان تر می دانم.

  derby day party {and free printables!}

من همیشه افراد مبتدی را تشویق می کنم که با چیزهایی که بسیار بخشنده هستند شروع کنند تا بتوانید از همان ابتدا موفق باشید. یعنی چه کسی اهمیت می دهد که حوله ذوزنقه ای باشد نه مربعی؟

الگوی و آموزش قلاب بافی دنج شیشه ای به سبک وینتیج/خانه مزرعه

قلاب بافی یا بافتنی – کدام زیباتر است؟

پاسخ اصلی – من این سوال را درج کردم زیرا زمانی که در سال گذشته در مورد قلاب بافی صحبت کردم بسیار مطرح شد. بسیاری از مردم گفته اند که ظاهر پروژه های بافتنی قلاب بافی را ترجیح می دهند. من واقعاً بافتی را که با قلاب بافی به دست می‌آورید دوست دارم، اما بافت صاف بافتنی سنتی را نیز دوست دارم. من فکر می‌کنم این یک اولویت کلی است و من قصد دارم از بافتنی و قلاب بافی بسته به اینکه چه چیزی برای پروژه بهتر است استفاده کنم. بزرگ‌ترین عامل در ساخت یک قطعه زیبا، انتخاب نخ مناسب است. من فکر می کنم حتی زیباترین کارها می توانند با نخ های ارزان در رنگ های دیوانه و متضاد بد به نظر برسند. از طرفی فکر می کنم با یک نخ زیبا می توان کار یک مبتدی را تقویت کرد.

نکته جالب در مورد قلاب بافی این است که نمی توان آن را با ماشین انجام داد در حالی که بافندگی می تواند. یک قطعه قلاب بافی همیشه دست ساز خواهد بود و من آن را دوست دارم.

من همچنان با این افکار موافقم. من ظاهر هر دو را دوست دارم و قصد دارم قلاب قلاب بافی و سوزن بافتنی را در اتاق خیاطی خود نگه دارم. من تمایل دارم به اقلام پوشیدنی بافتنی و اقلام قلاب بافی بزرگتر برای چیزهایی مانند گلدسته پاپ کورنی که کریسمس گذشته درست کردم یا زیورآلات/تزیینات بزرگ دانه های برف متمایل شوم. همچنین من هنوز هم به شدت با جمله بالا موافقم که موضوع درست همه تفاوت را ایجاد می کند. نخ ها و رنگ های خود را هوشمندانه انتخاب کنید و حتی ناقص، قطعات مبتدی عالی به نظر می رسند.

  نگاه کنید! میزهای کناری را از پروژه بلوتا ما خریداری کنید

آیا هزینه آنها یکسان است؟

پاسخ اولیه – تا هفته گذشته که سعی می کردم خودم را به سوزن های بیشتری مجهز کنم، بله می گفتم! وقتی صحبت از قلاب بافی می شود، برای هر پروژه فقط به یک قلاب نیاز دارید. برای بافندگی، بدیهی است که شما به دو یا چند سوزن نیاز دارید (که شامل مواد بیشتر و هزینه کمی بیشتر است.) همچنین ممکن است بخواهید مجموعه ای از پنج سوزن دو طرفه را برای پروژه های خاص تهیه کنید. خبر خوب این است که وقتی قلاب ها و سوزن ها را بگیرید، مدت زیادی دوام خواهند آورد. برای هر دو پروژه می توان از یک نخ استفاده کرد، بنابراین در این پاسخ به این موضوع توجه نشده است. با این حال، همانطور که با نخ های مختلف بازی می کنم، یاد می گیرم که برخی را برای قلاب بافی و برخی دیگر را برای بافتنی ترجیح می دهم. با این حال، من هنوز باید آزمایش بیشتری انجام دهم!

بله، هنوز هم با آن موافقم. من فکر می‌کنم سوزن‌های بافتنی، به‌ویژه سوزن‌های زیبا، کمی گران‌تر از قلاب‌بافی هستند. همچنین مجبور شدم برخی از سوزن‌های دو نوک را که اغلب استفاده می‌کنم جایگزین کنم. از آنجایی که نازکتر هستند، تمایل به خم شدن دارند. چند تا نوک هم با سوزن های چوبی شکسته بودم و مجبور شدم عوض کنم. مانند هر سرگرمی دیگری، همیشه چیز جدیدی برای خرید وجود دارد، چه مورد نیاز باشد و چه خواسته!

بنابراین، کدام را ترجیح می دهم: قلاب بافی یا بافتنی؟

پاسخ اصلیکاش میتونستم جواب قطعی بدم ولی هنوز نمیدونم! من در این مرحله هر دو را دوست دارم. بافندگی نیاز به تمرکز و توجه بیشتری از سوی من دارد، اما فکر می‌کنم با کسب تجربه بیشتر در بافتن، این تعادل برقرار می‌شود. همچنین گره گشایی و شروع دوباره در بافندگی را بیشتر از قلاب بافی انجام می دهم. من متوجه شدم که وقتی صحبت از سوار شدن به آن می شود کمی بخشنده تر است. من مشتاقانه منتظر هستم که وارد کابل ها، الگوهای Fairisle شوم و جوراب های پشمی خودم را بسازم، بنابراین به کار روی آن ادامه خواهم داد!

اگرچه من هر دو را دوست دارم، اما فکر می کنم بافتنی مورد علاقه من است. من از مخلوط ، رنگ های نخ بسیار لذت بردم و اخیراً شروع به ساخت قطعات با کابل کردم. من به طرز خوشایندی از بافتن چیزهایی که پیچیده به نظر می رسیدند آسان بود شگفت زده شدم. فکر می‌کردم کابل‌ها بسیار فراتر از دسترس من هستند، اما آنها بسیار ساده هستند. من فکر می کنم سخت ترین قسمت بافتنی مونتاژ است. اگر بتوانید به این امر مسلط شوید و سیستم خوبی برای دانستن اینکه در کدام ردیف در الگو قرار دارید داشته باشید، به خوبی در مسیر ایجاد قطعات زیبا خواهید بود.

قطعه سیمی یک هدبند/گوش بند برای پوشیدن در هنگام راه رفتن خواهد بود. شما می توانید الگوی مورد استفاده من را در اینجا پیدا کنید و من تنظیماتی را برای نخی که در دست داشتم و می خواستم استفاده کنم انجام دادم. البته آنقدر گرم خواهد بود که در آخر مجبور نباشم یکی بپوشم، اما برای سال آینده خواهم داشت. بعد می خواهم چند کلاف ببافم. من یک سر بزرگ را از پدرم به ارث برده‌ام و همیشه در پیدا ، کلاه‌های دست‌ساز متناسب با کاسه‌ام مشکل دارم، بنابراین می‌خواهم خودم را در اندازه‌ی عالی بسازم.

  برگزیده های جمعه - وبلاگ بکی اونز

در مورد سایر به روز رسانی های بافتنی/قلاب بافی، من هنوز هم یادداشتی را که چند سال پیش شروع کردم را نگه می دارم و به آن اضافه می کنم. من الگوها را از صفحات جدا می‌کنم، نوارهایی از نخ را با نمونه‌ها و نمونه‌ها وصل می‌کنم تا از نخ‌هایی که استفاده کرده‌ام یادداشت کنم، و روی اندازه‌های سوزن برای پروژه‌های خاص و غیره یادداشت می‌کنم. این واقعاً به من کمک کرد تا آنچه را که کار می کند و چه چیزی کار می کند، پیگیری کنم. t، و چه مدل هایی را ممکن است بخواهم بازسازی کنم.

و، باید بگویم، این فقط یک کتاب کوچک دوست داشتنی و همچنین یک منبع عالی است! این همان نوت‌بوکی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم که در یک حراج یا فروش ملک پیدا کنم.

در مورد خرید نخ، من تقریباً از همه جا نخ می خرم. تعدادی از آنها را از فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی دوست دارم، اما بیشتر نخ هایم را از فروشگاه های تخصصی خریداری می کنم. با این حال، هر زمان که آموزشی را به اشتراک می‌گذارم، همیشه به رشته خاصی که خریداری کرده‌ام، از کجا آن را خریداری کرده‌ام و اندازه سوزنی که استفاده می‌کنم لینک می‌دهم تا نقطه شروع خوبی داشته باشید. چند سایت بافتنی که من به طور خاص دوست دارم Ingebretsens و Purl Soho هستند. من یک انبار خوب پشم دارم که می توانم برای پروژه هایی که می خواهم از روی هوس انجام دهم استفاده کنم، اما پشم جدید نمی خرم مگر اینکه برای پروژه خاصی باشد.

با این وجود، امیدوارم که بازبینی این مقاله و ارائه برخی به روز رسانی ها اطلاعات خوبی را برای کسانی که علاقه مند به یادگیری یا شاید انتخاب مجدد این سرگرمی هستند، ارائه دهد.

اگر می‌خواهید چیزهایی را که من ساختم یاد بگیرید یا بسازید، در اینجا مجموعه‌ای از آموزش‌ها، الگوها و مقاله‌ها وجود دارد.

آموزش پارچه ظرفشویی فارم خانه برای مبتدیان مطلق

آموزش قلاب بافی برای مبتدیان

بنابراین، می خواهید یاد بگیرید که چگونه قلاب بافی کنید؟

خانه مزرعه شیشه ای به سبک قدیمی

منابع مفید برای بافتنی مبتدی

سازمان کیتینگ

بافتنی یا قلاب بافی

آنچه از بافتن اولین جفت جورابم آموختم

بافتن دستکش سلبو برای مبتدیان

آموزش Selbu Mitten قسمت اول | مواد، کار بر روی سوزن های دو نوک، نصب و راه اندازی کاف

آموزش Selbu Mitten قسمت 2 | بافتنی در دو رنگ

آموزش Selbu mittens قسمت 3 و 4 | یک سوراخ انگشت شست ایجاد کنید و کار را تمام کنید

منبع: https://missmustardseed.com/crochet-vs-knitting-updated/

How to host the perfect christmas party – even last minute. Creating monetizable video content is like any other goal.