مینیمالیسم بزرگ با سبک ویکتوریایی مطابقت دارد

لوک مک لارن و راب اکسل از دوران کودکی با هم دوست بودند. آنها هر دو معمار شدند و شرکت مک لارن اکسل برنده جایزه لندن را تأسیس کردند که عضوی از فهرست معماران و طراحان Remodelista است. هر دو مینیمالیست جسورانه هستند: آنها ظاهری را که به دنبال آن هستند به عنوان “سادگی خشن” توصیف می کنند. اما تیم 14 نفره آنها در صنایع دستی کلاسیک و بازسازی های حساس تاریخی نیز تخصص دارند.

به روز رسانی این ویلای درجه دوم ویکتوریایی در هنلی-آن-تیمز، که به خاطر رگاتای سالانه قایقرانی معروف است، آنها را ملزم می کرد تا از تمام مهارت های خود به خوبی استفاده کنند. بزرگ‌ترین چالش، جایگزینی یک پسوند عقب موجود بود که تا حد زیادی شیشه‌ای، دوشیب و به قول آنها «در تضاد با سبک و دوره خانه» بود. برای کشف ظاهر جدید خانه با ما همراه باشید.

عکاسی توسط روری گاردینر، توسط مک لارن اکسل.

این سازه سه طبقه در سال 1890 ساخته شد و اکنون متعلق به پیمانکار 17 است
تصویر بالا: این سازه سه طبقه در سال 1890 ساخته شد و اکنون متعلق به یک کارآفرین و یک جراح است که هر دو انسان دوست، علاقه‌مندان به طراحی معاصر و قهرمانان پاروزنی هستند (از این رو می‌خواهند در هنلی باشند). نمای بازسازی‌شده دارای درها و قاب‌های پنجره‌ای است که به رنگ سبز خاکستری رنگ شده‌اند تا جزئیات آجری تیره را نمایان کند.

معماران می‌گویند عناصر نامرئی مانند دیوارها و اتاق‌های زیرشیروانی عایق‌شده مجدد، «تداوم پایداری این خانه استثنایی خانوادگی را تضمین می‌کنند».

پسوند عقب دو قله آشپزخانه و اتاق غذاخوری را در خود جای داده است.  مکلارن سابق 18
تصویر بالا: قسمت پشتی دو قله آشپزخانه و اتاق غذاخوری را در خود جای داده است. مک لارن اکسل آجرهای صورتی مایل به قرمز ساخته شده توسط برند دانمارکی 200 ساله Petersen Tegl را به دلیل شباهت آنها به سنگ تراشی خانه اصلی تهیه کرد. آنها خاطرنشان می کنند: ملات قرمز ساسکس بر پایه آهک Limetec، به ساختار جدید حس حضور و ماندگاری می بخشد و در عین حال آن را تابع ساختمان میزبان نگه می دارد.
از زیره‌های آجری برای ایجاد نمای عمیق بالای شیشه بزرگ 19 استفاده شد
معماران می نویسند: “زیرهای آجری برای ایجاد نمای عمیق در بالای درب شیشه ای کشویی بزرگ استفاده شده است، در حالی که عناصر عمودی برای ایجاد خطوط افقی قوی مخروطی هستند و حس باز بودن را از منظر داخلی ایجاد می کنند.” آنها درباره رویکرد ساده‌شده‌شان می‌گویند: «ما برای شکل و مادی بودن به بافت سایت تکیه می‌کنیم، حتی اگر تفسیری حداقلی باشد. »
پنجره‌های بزرگ مشرف به بدنه‌ای از آب هستند که برای تداعی منظره 20 طراحی شده‌اند
در بالا: پنجره‌های وسیع مشرف به آب‌نما هستند که برای “تداعی منظره و صدای رودخانه تیمز، احترام به عشق مهمانانمان به قایقرانی” طراحی شده است. شان والتر از متخصص گیاهان بر محوطه سازی نظارت داشت. پنجره‌های بزرگ مشرف به بدنه‌ای از آب هستند که برای «تداعی منظره 21» طراحی شده‌اندتصویر بالا: نقطه کانونی آشپزخانه اپن یک جزیره بزرگ با طراحی سفارشی است که با تراورتن تیتانیوم ایتالیایی پوشیده شده است: عناصر عمودی آن سندبلاست شده و قسمت بالایی آن صیقل داده شده است تا دوام بیشتری داشته باشد. دیوارها و کف‌پوش‌های بلوط روغنی، پس‌زمینه‌ای آرام و زیبا برای سنگ ایجاد می‌کنند.
نورگیرها دقیقاً در فضای طاقدار بزرگ ساختمان 22 قرار گرفتند.
معماران می نویسند: “نورگیرها دقیقاً در فضای طاقدار بزرگ قرار داده شده بودند تا نور طبیعی را به ورودی اتاق بیاورند.” در ورودی امتداد، یک سقف محفظه ای با استفاده از تیرچه های اکسپوز عمق و بافت را به فضا می بخشد.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/bold-minimalism-high-victorian-townhouse-reinvented-mclaren-excell/

  Mes meilleurs conseils pour concevoir un espace du début à la fin
Tiktok notes : everything we know about the new photo app (+ screenshots). Lost in the wild ? ultimate survival tips to navigate the unknown.