تغییر فضای غذاخوری آشپزخانه | لوستر جدید

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

در چند ماه گذشته تغییراتی در قسمت غذاخوری آشپزخانه ایجاد کرده ام، بنابراین فکر کردم که این تغییرات را در یک سری وبلاگ کوچک به اشتراک بگذارم. من سه جزء اصلی را تغییر داده‌ام و شما می‌توانید همه آن‌ها را ببینید، اما من روی یک مورد در هر مقاله تمرکز می‌کنم، بنابراین می‌توانیم تغییرات و افکار من در پشت آنها را بررسی کنیم. در حالی که قسمت آماده سازی غذا در آشپزخانه کامل شده است (به غیر از چند تنظیم برای فصول و بازی با لوازم جانبی)، می دانستم که این منطقه آشپزخانه یک تحول خواهد بود. از آنجایی که هیچ چیز دائمی نیست، می توانم با آن بازی کنم و هر زمان که صلاح بدانم تغییراتی ایجاد کنم.

بنابراین، این همان چیزی است که فضای ناهار خوری آشپزخانه اکنون به نظر می رسد…

همانطور که گفتم از آخرین باری که او را دیدی سه چیز تغییر کرده است. 1.) چند صندلی عتیقه جذاب در فیسبوک مارکت پیدا کردم تا صندلی های پشتی بیضی شکل آنتیک را که قبلاً در اتاق غذاخوری ما بودند و تا زمانی که صندلی های مناسب را پیدا کردم، به عنوان جای نگهدارنده در آن اتاق استفاده می کردند، عوض کنم. 2.) سایه درام پوشیده شده بالای میز را با یک لوستر عتیقه جایگزین کردم. 3.) من دیوار و قفسه های طاقچه را دوباره کار کردم تا ظاهر را ساده تر کنم.

امروز قصد داریم در مورد چراغ روشنایی صحبت کنیم.

ابتدا، به جای سیم کشی به سقف، لامپ متصل می شود، زیرا جعبه ای که لوستر به آن متصل است باید در دسترس باشد. این یک جعبه اتصال است که چندین مدار به آن متصل شده است و زمانی که ما مشغول انجام کارهای الکتریکی در آشپزخانه بودیم، برقکارها گفتند که نمی توانند آن را بپوشانند. راه حل آنها قرار دادن یک پوشش پلاستیکی گرد روی آن بود که کاملاً نامناسب بود. بعد از چند ماه زندگی با آن، به این نتیجه رسیدم که یک چراغ بالای میز لازم است، بنابراین یک زنجیر از جعبه اتصال در دیوار آویزان کردیم. من ترجیح می دهم چراغ برق فقط به سقف سیم کشی شود، اما گاهی اوقات باید با چیزی که دارید کار کنید!

  پانل های اداری منحنی پوشیده شده با چوب سبز در نروژ توسط Oslotre

من یک چراغ آویز با آباژور طبلی را تصور کردم که می توانم آن را با پارچه های مختلف در طول فصل بپوشانم. من این نورپردازی را از Lamps Plus انتخاب کردم. من نرمی، رنگ و الگوی اضافه شده توسط پارچه را خیلی دوست دارم، اما لامپ همیشه برای میز کاج کوچک زیر آن کمی بزرگ و از نظر بصری سنگین به نظر می رسید. مانند بسیاری از تغییرات، تصمیم گرفتم چند ماه با آن زندگی کنم و ببینم آیا نظرم تغییر کرده است یا خیر.

نظرم عوض نشده. من ایده لامپ را دوست داشتم، اما کاملاً درست نبود. خوب بود ولی به نظرم بهتر بود یکی از سبک‌های مورد علاقه‌ام از لوسترهای عتیقه (لوستر آناناسی برنجی اسپانیایی) را با قیمت مناسب در eBay پیدا کردم و آن را سفارش دادم. من دوست داشتم که سبک لوستر با وسایل مشابه در ورودی، اتاق ناهار خوری و دیوارکوب های آشپزخانه هماهنگ باشد و برای دوران خانه ما مناسب به نظر برسد.

به عنوان یادآوری، اینجا لوستر اتاق ناهار خوری است (یک گاراژ برای فروش به قیمت 4.00 دلار)…

… و این هم دیوارکوب های آشپزخانه (همچنین یک پیدا شده در eBay.) من آباژورها را در یک فروشگاه عتیقه فروشی به قیمت 3.00 دلار برای هر کدام پیدا کردم.

زمانی که طراحی ناهار خوری آشپزخانه را شروع کردم، لوستری را در نظر گرفتم که به خانه می‌رفتم، اما فکر می‌کردم که آویز پارچه‌ای بهتر عمل می‌کند. آنقدرها هم سخت نخواهد بود و حس اروپایی را القا می کند. اما حدس می‌زنم که من یک موجود عادت هستم، حتی در تزئیناتم، و به آنچه می‌دانم و دوست دارم بازگشته‌ام. لوستری که من خریدم ارزان بود زیرا اکثر کریستال ها گم شده بودند، اما توانستم آنها را با بسیاری از کریستال های قدیمی که در eBay پیدا کردم جایگزین کنم. من همچنین سایه‌های ، ابریشمی را در eBay ارزان‌تر از چیزی که جدید بودند پیدا کردم.

  لسلی لوکو برنده مدال طلای سلطنتی RIBA در سال 2024 شد

هدف برخی از تحولات بهبود چیزی است. در موارد دیگر، مانند این، موضوع صرفاً حرکت از یک چیز خوب به چیز دیگر است. من فکر می‌کنم این بیشتر یک موضوع ترجیحی است تا بهبود یکی بر دیگری. چیزهایی در مورد درام سایه و چیزهایی در مورد لوستر جدید (قدیمی) وجود دارد.

سپس در مورد صندلی ها و نحوه اصلاح قفسه ها صحبت خواهم کرد …

می توانید مقالات بیشتری در مورد بازسازی آشپزخانه در اینجا بیابید.

روزانه دوز تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. دوز روزانه تشویق خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/kitchen-eating-nook-changes-new-chandelier/