ایده های طراحی تاثیرگذار برای تزئین ورودی کوچک شما

من با یکی دیگر از «کتاب بازی DIY، فضای ما را ذخیره کنید» برگشتم. برنامه من برای این مجموعه این است که فضای خواننده را اشغال کنم و نکات و ترفندهای طراحی (مجازی) را برای بهبود آن ارائه دهم.

در اینجا برخی از راه حل های طراحی مورد علاقه من از این مجموعه وجود دارد…

چگونه می توانم از ورودی کوچک و باریک خود نهایت استفاده را ببرم؟

معضل طراحی امروز از گریسی، فلوریدا می آید. او برای ورود به خانه آنها به کمک نیاز دارد. این یک فضای کوچک است و گریسی می‌خواهد که مکانی برای مهمانانش باشد زیرا اولین فضایی است که هنگام ورود به خانه او می‌بینند. بیایید به معضل طراحی آن بپردازیم و ببینیم که آیا می توانیم ایده های کوچکی برای ورودی و ذخیره سازی بسیار مورد نیاز داشته باشیم.

معضل طراحی گریسی

راهروی ورودی خالی

من و خانواده ام اخیراً یک خانه جدید خریداری کرده ایم. این یک خانه جدید ساخت و ساز است، اما بسیار “کوکی برش” و اساسی برای سازندگان است. یکی از قسمت های خانه که من را کاملاً گیج می کند، ورودی است. به محض عبور از درب ورودی، فضا کاملاً محدود است.

درهای ورودی

در مجاورت درب ورودی اتاق خواب پنجم ما قرار دارد که از آن به عنوان اتاق بازی استفاده می کنیم. در کنار آن حمام و راه پله دیوار وسط قرار دارد. ورودی شامل یک راهرو باریک است که به قسمت اصلی خانه منتهی می شود: آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن.

ورودی SOS جلو

ما از درب ورودی استفاده نمی کنیم: ما از طریق گاراژ و گلخانه وارد خانه خود می شویم. با این حال، همه مهمانان ما از درب ورودی استفاده می کنند. ما در خانه خود خط مشی «عدم کفش» داریم و وقتی از مهمانان خود می خواهیم کفش های خود را در بیاورند بسیار ناخوشایند است. صندلی وجود ندارد، بنابراین هنگام درآوردن کفش های خود باید تعادل خود را حفظ کنند یا به دیوار بچسبند. هیچ مکان مشخصی برای کفش وجود ندارد، بنابراین کفش‌های آن‌ها به طور معمول کنار گذاشته می‌شوند. من می خواهم یک نیمکت یا صندلی برای نشستن مهمان ها داشته باشم تا کفش هایشان را راحت در بیاورند و سپس فضایی برای نگهداری کفش هایشان داشته باشند.

ورود

در ورودی فضایی بین اتاق بازی و حمام وجود دارد، اما کیبورد یاماها 30 ساله من آن را اشغال کرده است. من دوست ندارم صفحه کلید اینجا داشته باشم، اما متأسفانه این تنها جایی در خانه ما است که در حال حاضر برای صفحه کلید منطقی است. من دوست دارم یک آینه یا اثر هنری را بالای صفحه کلید آویزان کنم.

ایده های شروع کوچک

اعتراف می کنم که این فضای کوچکتر مشکل است! به خصوص که پیانو در این فضای کوچک، املاک و مستغلات ارزشمندی را اشغال می کند. با این حال، من همیشه برای یک چالش آماده هستم و فکر می کنم چند ایده دارم که ممکن است در این فضای تنگ کار کند.

  • صندلی های پیانو را با یک نیمکت بلند جایگزین کنید
  • یک آینه گرد بالای پیانو اضافه کنید
  • تخته و چوب را با قلاب های رولپلاک به دیوار راهرو بلند اضافه کنید
  • یک تاقچه تصویری در بالای تخته قرار دهید و برای آثار هنری/قاب‌ها ببندید
  • یک جاکفشی خلاقانه روی دیوار نصب کنید
  • فرش را در فضا قرار دهید تا رنگ و طرح را در خود جای دهد.
  تغییرات پیشنهادی برای تبدیل شدن بلندترین آسمان‌خراش اوکلاهما سیتی در ایالات متحده

استفاده بهینه از فضای پیانو

یک ورودی کاربردی ایجاد کنید
ورودی راهروی مادرم

حتی اگر پیانو در این خانه کوچک بماند، باز هم از این مکان بهترین استفاده را خواهیم کرد. من ایده اولیه گریسی برای اضافه ، یک آینه بالای پیانو را دوست دارم. من عاشق داشتن یک آینه در ورودی هستم که نور طبیعی را تابش می کند و به شما مکانی می دهد تا قبل از بیرون رفتن از در ورودی، خود را بررسی کنید.

من او را تشویق می کنم که یک آینه به اندازه کافی بزرگ پیدا کند که حداقل 2/3 عرض پیانوی بالا را اشغال کند و این نکات را برای آویزان ، آن رعایت کند. به طور سنتی، من این آینه را بالای یک میز کنسول باریک یا میز کوچک (مانند ورودی مادرم، بالا) آویزان می کردم، اما فضای کافی برای آن وجود ندارد. در عوض، پیانو می تواند در این شرایط به عنوان یک میز عمل کند.

بهترین ایده های من برای ورودی های کوچک برای استفاده حداکثری از این فضا

به جای دو صندلی رو به پیانو، یک نیمکت بلند را انتخاب می کنم. می‌دانم که گریسی زمانی که میهمانان کفش‌هایشان را در جلوی درب خانه‌اش در می‌آورند، می‌خواهد جایی برای نشستن داشته باشد و این تنها گزینه مناسب با این فضا است. مهمانان می توانند به جای اینکه صندلی پیانو را برگردانند، به سادگی نیمکت را بیرون بکشند تا کفش های خود را بپوشند و در بیاورند. اگر نیمکت باز شود و در داخل آن فضای ذخیره‌سازی وجود داشته باشد، امتیاز پاداش می‌گیرد تا مهمانان بتوانند کفش‌های خود را به‌خوبی داخل آن قرار دهند! من این یکی را دوست دارم و قیمت آن بسیار مناسب است.

  Mes meilleurs conseils pour désencombrer votre maison
الهام بخش سبک پیانو
الهام گرفتن از سبک پیانو از طریق Crystal Ann Interiors

تشخیص آن در عکس ها برای من سخت است، اما ایده اضافه ، نوعی نور به این فضای کوچک را نیز دوست دارم، به خصوص اگر کسی بخواهد در شب صفحه کلید بزند. من سعی می‌کنم یک چراغ رومیزی را بالای صفحه‌کلید قرار دهم، اگرچه من یک نوازنده نیستم و نمی‌دانم که آیا این یک “نه-نه” است یا خیر. اگر فضای کافی وجود نداشته باشد، از فضای دیوار استفاده می کنم و دیوارکوب هایی در کنار آینه قرار می دهم. نور بیشتر به این فضا کمک می کند بزرگتر و زیباتر به نظر برسد.

تخته و چاقو را بیاورید

اضافه ، تخته و دیوار چوبی به ورودی خواهرم
آموزش تخته و باتن

می دانید که من عاشق یک دیوار لهجه خوب هستم و فکر می کنم در راهروهای باریک همیشه می توان از کمی نجاری استفاده کرد! من با تخته و تخته چوبی سنتی می رفتم، مشابه آنچه اخیراً به راهروی خواهرم اضافه کردم.

رختکن من و فرانسوا
الهام بخش کمد لباس از طریق François et moi

من در مورد سبک و رنگ بندی بقیه خانه های گریسی مطمئن نیستم، اما او اشاره کرد که می خواهد شخصیت بیشتری را به خانه اصلی سازنده تزریق کند. بنابراین، من رنگی را در قسمت پایین دیوارها انتخاب می کنم. من عاشق آبی کم رنگ ورودی زیبای ارین از François et moi به عنوان الهام هستم. سبز مریم گلی هم زیبا خواهد بود!

به جای قلاب های دیواری سنتی، من فکر می کنم رولپلاک های چوبی تیز به نظر می رسند. به علاوه، این قلاب‌ها مکانی عالی برای مهمانان برای آویزان ، کیف‌ها و کاپشن‌های خود در حین عبور از ورودی خانه است، زیرا کمد وجود ندارد. من همچنین این سبدهای آویز را برای افزودن بافت و ذخیره سازی بیشتر دوست دارم.

تاقچه تصویری بالای دیوار چوبی

اضافه ، تاقچه تصویر به تخته و چوب
الهام از طریق Nesting With Grace

هنگام نصب تخته و چوب، یک لبه اضافی به بالای چوب اضافه می کنم تا قفسه های تاقچه ای برای تصاویر ایجاد کنم (مشابه این آموزش). به این ترتیب، گریسی می‌تواند قاب‌هایی را در امتداد دیوار قرار دهد و از مهمانان به خانه‌اش استقبال کند. این مکان عالی برای نمایش آثار هنری دیواری مورد علاقه، عکس های خانوادگی و موارد دیگر خواهد بود.

نحوه نصب تاقچه عکس
آموزش تاقچه تصویر

من همیشه تاقچه های عکس را دوست دارم زیرا جابجایی و تعویض وسایل را آسان می کنند. حرکت در اطراف دیوار گالری کمی پیچیده تر است، بنابراین کمی انعطاف پذیری بیشتری را در دکوراسیون دیوار ارائه می دهد، که همیشه ایده خوبی است.

ذخیره سازی خلاقانه کفش

ذخیره سازی خلاقانه کفش
جاکفشی

همانطور که یک دقیقه پیش گفته شد، گریسی می تواند یک نیمکت با فضای مخفی انتخاب کند. اما شما هرگز نمی توانید راه حل های ذخیره سازی کافی داشته باشید، بنابراین من ایده دیگری برای کفش داشتم. من با این جاکفشی های دیواری برخورد کردم و فکر کردم راه حل جالبی است. او می‌توانست دو تا از آن‌ها را تا روی زمین، پشت درب ورودی نصب کند تا مهمان‌ها بتوانند به راحتی کفش‌های خود را داخل آن کنند. من حتی آنها را به همان رنگ دیوار رنگ می کردم تا با هم ترکیب شوند!

  لباس های تازه بهاری - وبلاگ بکی اونز

در بسیاری از ورودی های کوچک، اغلب می توانید به سادگی سبدهای ذخیره سازی برای کفش مهمانان اضافه کنید. فکر نمی‌کنم در فضای کوچک Gracie جای مناسبی برای سبد وجود داشته باشد، بنابراین فکر می‌کنم استفاده از فضای ذخیره‌سازی دیواری عمودی بهترین ایده است زیرا ردپای کوچکی دارد.

آن را روی یک فرش بزرگ بچینید

به طور معمول من فرشی را برای راهروی طولانی مانند این انتخاب می کنم. با این حال، از آنجایی که ما قسمت پیانو را نیز در نظر می گیریم، فکر می کنم بهتر است فرشی را انتخاب کنید که از درب جلو تا پله ها و از تخته و چوب تا زیر پیانو کشیده شود. این فضای کف مکان دیگری برای افزودن رنگ و شخصیت است.

تشک مقاوم
تشک قابل شستشو

من عاشق این فرش زیبا هستم چون قابل شستشو است! نه تنها کثیفی را پنهان می کند، بلکه اگر واقعا کثیف شد می توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید. این برای فضای ورودی ضروری است.

طراحی ورودی کوچک – تابلوی خلق و خو

بیایید نگاهی به استقبال گرم جدیدی که با ورود به Gracie دریافت خواهید کرد، بیندازیم. فکر می‌کنم با آینه بزرگ، نیمکت کوچک و دیوار ورودی منحصربه‌فرد، تأثیر اولیه‌ای روی هر یک از مهمانان او بگذارد. بعلاوه، ثابت می کند که بدون توجه به اندازه ورودی شما، همچنان می توانید فضایی با تاثیر بالا ایجاد کنید.

چگونه از یک ورودی کوچک و باریک بیشترین استفاده را ببریم

نیمکت ذخیره سازی // چراغ رومیزی فلوت دار // آینه دیواری برنجی // فرش // قلاب دیواری میخ // هنر و قاب سرزمین عجایب زمستانی // هنر منظره // سبد آویز طناب // قاب عکس مشکی

گریسی، اگر این ایده‌های دکوراسیون ورودی ورودی را دنبال می‌کنید، به ما اطلاع دهید. من فکر می کنم این تغییرات کمک زیادی به تبدیل آن به فضای کاربردی تر برای خانواده و بازدیدکنندگان می کند.

دریافت مطالب ارسالی از خوانندگان SOS برای سال 2024!

من ارسال‌های جدید Reader SOS را برای سال 2024 می‌پذیرم. برای ارسال فضای خود، به من ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده). لطفاً چندین عکس از فضای خود، ترجیحات سبک، ابعاد اتاق و هر گونه اطلاعات دیگری در مورد معضل طراحی خود قرار دهید.

منبع: https://thediyplaybook.com/reader-sos-small-entryway-ideas/

How to create your own influencer media kit (+ examples from creators). Daily expert mobile lifestyle magazine educate, entertain, inspire.