برنامه های پروژه برای سال 2024 | دوشیزه دانه خردل

در پست وبلاگ دیروز، به برخی از پروژه های مورد علاقه من در سال 2023 نگاهی انداختیم. امروز، بیایید به سال 2024 و پروژه های خانه ای که در لیست داریم نگاه کنیم. ممکن است امسال همه آنها به پایان نرسند زیرا ممکن است اولویت‌های دیگری ایجاد شود یا ممکن است نتوانیم برخی از پروژه‌های بزرگ‌تر را در بودجه نوسازی 2024 خود جای دهیم، اما این به هدف کمی بالا آسیبی نمی‌زند!

اتاق غذاخوری را رنگ کنید

این یکی مدتی است که در لیست بوده و من قبلاً برای آن رنگ دارم، بنابراین هیچ بهانه ای نیست که به زودی این کار را انجام ندهم! بخشی از تأخیر به این دلیل است که من نمی‌دانم از چه رنگی می‌خواهم استفاده کنم و آیا می‌خواهم نقاشی دیواری منظره دیگری را در کل اتاق انجام دهم. من در ابتدا به رنگ آبی روشن اتاق غذاخوری فکر می کردم، همان رنگ Farrow & Ball که در سرسرا و سرسرا استفاده می کردم، اما فکر می کنم اکنون به سمت آبی اتاق بیضی متمایل شده ام. ما از این رنگ در دیوارهای زیرزمین خانه خود در مینه سوتا استفاده کردیم و من هرگز آن پروژه را به طور کامل به پایان نرساندم. من چند قوطی رنگ باقی مانده است و فکر می کنم یک آبی قوی تر ممکن است در این اتاق به خوبی کار کند. سپس یک نقاشی دیواری منظره در بالای نرده صندلی می کشم و قالب بندی قاب عکس را در زیر نصب می کنم. من هنوز دارم گزینه هایم را می سنجیم، اما به همین شکل است.

قبل از اینکه بتوانم دیوارها را شروع کنم باید تریم را نصب کنم و سقف را رنگ کنم، بنابراین فقط باید قدم به قدم آن را انجام دهم.

اتاق خواب اصلی را برش داده و رنگ کنید

اتاق خواب ما اولین اتاقی بود که در زمان نقل مکان روی آن کار کردیم. من و مامان کاغذ دیواری را برداشتیم، چسب را برداشتیم، سقف را رنگ کردیم، سپس دیوارها را. من واقعاً آماده انتخاب رنگی نبودم و از ایده دادن رنگ سفید تازه به اتاق خوشم آمد، بنابراین با Decorator’s White رفتم. زمانی که کمی آرام‌تر شدیم، شروع به رنگ آمیزی درها و تراش استونینگتون گری کردم. این رنگ آبی/خاکستری کامل در خانه ما در مینه سوتا بود، اما در این نور بیشتر به سمت خاکستری متمایل می شود و من آن را چندان دوست ندارم. من نقاشی روی چوب را متوقف کردم تا اینکه تصمیم گرفتم چه کاری انجام دهم. من در ماه دسامبر چند نمونه خریدم تا روی دیوارها تست کنم و امیدوارم امسال این اتاق را دوباره رنگ کنم.

  راهنمای هدیه اسپرت و غیر رسمی برای او

پشت خانه را رنگ کنید

ما پاییز گذشته قسمت جلو و سمت چپ خانه را رنگ آمیزی کردیم و با گرم شدن هوا در امتداد پشت و سمت چپ خانه ادامه خواهیم داد. دو طرف خانه ای که ما نقاشی کردیم قطعا پیچیده ترین بود با تعداد زیادی در، کرکره، ایوان و سایدینگ.

قسمت‌های ناتمام خانه عمدتاً آجری است و فقط یک در برای رنگ‌آمیزی وجود دارد، بنابراین این پروژه بسیار سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود. کرکره های اصلی برداشته شده اند، بنابراین آنها را تعویض کرده و مطابق با کرکره های نما رنگ می کنیم.

همچنین در حال برنامه ریزی برای تعویض پنجره های پشتی خانه هستیم، اما این یکی از پروژه هایی است که بسته به اولویت ها می تواند به نفع دیگران قربانی شود. با این حال، نصب ویندوز جدید در لیست بالایی قرار دارد، بنابراین امیدواریم بتوانیم آن را در سال جاری برنامه ریزی کنیم.

همچنین در حیاط پشتی تیرهای نرده را تعویض خواهیم کرد. پست ها در وضعیت خوبی هستند و ما قبلاً موانع را جایگزین کرده ایم، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که ریل ها و پایه های جدید را برای جایگزینی پست های قدیمی که در حال خراب شدن هستند، نصب کنیم. این یک پروژه DIY خوب برای انجام به صورت بخش در اوایل بهار خواهد بود.

یک حمام 1/2 نصب کنید و حمام پسران را بازسازی کنید

ما برنامه ریزی کرده بودیم که هر دو حمام خانه خود را بلافاصله پس از نقل مکان بازسازی کنیم، زیرا آنها بیشتر اصلی هستند و نیاز به به روز رسانی دارند، اما در نهایت سقف جدیدی را انتخاب کردیم. هر بار که از حمام‌های قدیمی‌مان و نبود وان حمام ناامید می‌شوم، به خودم یادآوری می‌کنم که ما یک سقف زیبای جدید داریم که 50 سال تضمین شده است و این کار خوبی در بازسازی خانه‌های جهان است.

  به روز رسانی در مورد بازسازی سوئیت همسر

از آنجایی که حمام پسران بازسازی نمی شود، تصمیم گرفتیم ابتدا روی آن تمرکز کنیم. چند ماه پیش کاغذ دیواری را برداشتم و دیوارها را آستر زدم و سقف را هم ترمیم، آستر کاری و رنگ آمیزی کردم. اتاق یک کار کلی نیست، اما همه چیز از وان، کاشی، روشویی، زیرانداز، و نورپردازی حذف و به روز خواهد شد. ما همچنین عایق رطوبتی را به روز خواهیم کرد زیرا استانداردها در بیش از 50 سال از زمان ساخت حمام تغییر کرده اند.

من قبلاً با پیمانکار خود در این پروژه ملاقات کرده ام و منتظر نقل قول هستم تا بتوانیم برنامه ریزی و تخصیص بودجه برای پروژه را آغاز کنیم. علاوه بر این، ما یک قیمت برای اضافه ، 1/2 حمام به انبار قدیمی که به یک کمد بزرگ تبدیل شده است دریافت می کنیم. در ابتدا یک حمام 1/2 در پلان های طبقه وجود داشت و صاحبان اصلی تصمیم گرفتند آن را نصب نکنند و از فضا برای ذخیره سازی استفاده کنند. ما می خواهیم این حمام 1/2 را اضافه کنیم تا در کنار استودیو من یک سینک برای شستن دست ها و برس ها و همچنین یک حمام غیر خانوادگی وجود داشته باشد که مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند.

من امیدوارم که بتوانیم حمام خود را در سال 2025 بازسازی کنیم، اما انجام این دو عالی خواهد بود!

جایگزین کاغذ دیواری اتاق خواب مهمان

این اتاق و حمام اصلی دو اتاقی هستند که با کاغذ دیواری از کف تا سقف باقی مانده اند و من بی صبرانه منتظر این اتاق هستم! برنامه این است که کاغذ دیواری قدیمی را برداریم و به جای اینکه هر ذره چسب را از روی دیوارها بشوییم، کاغذ جدیدی آویزان کنیم. من احساس می‌کنم اتاق‌های مهمان مکانی عالی برای استفاده از الگوهای قوی‌تر هستند، زیرا شما آن‌ها را اغلب نمی‌بینید و کمتر از آنها خسته می‌شوید.

  چک لیست سرگیجه + آنچه برای من کار کرد

با این حال، قبل از نصب کاغذ جدید، باید یک لایه رنگ تازه به سقف، تزئینات و درها بمالم.

کاغذی که ما آویزان خواهیم کرد برامبل در نیروی دریایی از شرکت Rifle Paper است. این خیلی جذاب نیست؟ من فکر می کنم کلاسیک است، اما نه از مد افتاده و نه خیلی شلوغ. Rifle Paper Co می داند که چگونه مدرن و کلاسیک را کاملاً متعادل کند.

محوطه سازی

این پروژه ای است که ادامه خواهد داشت، اما امیدوارم شروع به اضافه ، بوته ها و گیاهان جدید در اطراف جلوی خانه کنم. ما باید مقداری درجه بندی انجام دهیم، برخی مناطق علف های هرز را برطرف کنیم، و چند مشکل اساسی دیگر حیاط را برطرف کنیم، اما امیدوارم در جهت افزایش جذابیت محدودسازی پیشرفت داشته باشیم.

ما همچنین قصد داریم در زیرزمین و گاراژ سازماندهی بیشتری انجام دهیم و حتی ممکن است شروع به به روز رسانی در زیرزمین کاملاً قدیمی کنیم! کاغذ دیواری دیوانه‌وار و روکش‌های قدیمی وجود دارد و کف آن بتونی با چسب فرش باقی‌مانده است. همه اینها برای گفتن این است که خیلی دعوت کننده نیست! ما عمدتاً از آن برای ورزش ،، بازی پینگ پنگ، شستن لباس‌ها و مرتب ، وسایل استفاده می‌کنیم، اما خوب است که آن را کمی کاربر پسندتر کنیم. ما در حال بررسی نصب کفپوش لمینت ضد آب یا کفپوش چوبی وینیل هستیم که فضا را تا حد زیادی بهبود می بخشد و همچنین مقداری رنگ آستر روی کاغذ دیواری و پانل ها.

طبق معمول، احتمالاً سعی می کنم 5 پوند آرد را در یک کیسه 1 پوندی قرار دهم، اما همانطور که قبلاً گفتم، تهیه لیست و برنامه اشکالی ندارد. قدرت تخریب نقشه ها را هم می دانم. پیشرفت بزرگی را می توان در پروژه های بزرگ تنها در چند ساعت در هفته به دست آورد.

چه پروژه هایی برای امسال در نظر گرفته اید؟

منبع: https://missmustardseed.com/project-plans-for-2024/

If you prefer to keep your content private, this is something you’ll have to turn on manually on tiktok notes. Sounds exhausting, right ? that’s where structured breaks come in.