بازسازی پایدار توسط Nuud Studio

غذای نوود استودیو مونتی سیببل 3

این خانه در نظر گرفته شده، واقع در حومه ملبورن، استرالیا، به چند دلیل قابل توجه است. اول از همه، آن را در اصل توسط Sibbel Builders، شرکتی که در دهه 1960 تاسیس شد و به خاطر رویکرد آینده نگر و سازگار با محیط زیست در ساخت خانه ها (جای پای کوچک، خطوط مدرن، طراحی صنایع دستی، مکان خورشیدی غیرفعال) شهرت داشت، طراحی شد. دوم، صاحبان جدید آن، برد میچل و کرلی والک، موقعیت منحصر به فردی داشتند تا بر بازسازی و احیای آن نظارت کنند (خانه قربانی بی توجهی و الحاقات با طراحی ضعیف شده بود). او یک معمار است و او یک طراح داخلی (آنها با هم استودیو نود را تأسیس کردند). و سوم، بازسازی حساس این اقامتگاه جوایزی از جمله جایزه هاوس برای پایداری 2023 و تقدیر از جوایز طراحی داخلی استرالیا 2023 برای “طراحی مسکونی” را به دست آورده است.

اما زمانی که برای اولین بار تصاویری از پروژه “بوش مدرنیست” را مشاهده کردیم، هیچ یک از اینها را نمی دانستیم. ما به سادگی به مواد صادقانه و جاودانه خانه کوچک کشیده شدیم. مبلمان ساخته شده با کیفیت؛ یکپارچگی معماری؛ و توجه یکسان به شکل و عملکرد. همه چیز در نظر گرفته شود، هیچ چیز ارزشمندی نیست.

در زیر، براد به ما یک گشت و گذار در خانه بازسازی شده عاشقانه آنها ارائه می دهد.

عکاسی توسط تام راس، توسط استودیو نود.

خانه سازندگان سیببل با دست ساخته شده بود و از محیط زیست آگاه بود - و همچنین پیش نویس 12
عکس بالا: خانه Sibbel Builders به ​​صورت دست ساز و سازگار با محیط زیست بود، اما همچنین نامرتب و قدیمی بود. برای پایدارتر ، آن، براد و کرلی به برق برای خانه تبدیل کردند. عایق اضافی در جایی که هیچ عایق وجود ندارد. سرمایه گذاری در یک سیستم جدید آب گرم با پمپ حرارتی؛ و تعویض پنجره های تک جداره. «نوسازی و افزودن شیشه دوجداره به قاب‌های سرو موجود پیچیده‌ترین و زمان‌برترین جنبه کاری بود که انجام دادیم، اما ارزشش را داشت! » گفت براد.
پسر کوچولوی این زوج درست مقابل ساختمان سیبل 13 بازی می کند
عکس بالا: پسر کوچک این زوج درست مقابل درب ورودی نمادین Sibbel Builders بازی می کند که مستقیماً به اتاق نشیمن باز می شود. (آنها همچنین یک پسر چهار ساله دارند.) برای برد و کرلی، ایجاد ارتباط با فضای باز از اهمیت بالایی برخوردار بود.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/monty-sibbel-retrofit-restoration-nuud-studio/

  معاملات آخر هفته - وبلاگ بکی اونز
Internal advocates can be a powerful addition to your linkedin content strategy. Easter celebrations unveiled : how to create unforgettable memories.