تعطیلات کریسمس و اقامت در ژانویه

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

همان‌قدر که من عاشق تزیین، کاردستی، خرید هدیه، انتظار، موسیقی کریسمس و غذاهای خوشمزه هستم، فکر می‌کنم آنچه در مورد کریسمس بیشتر منتظرش هستم، زمانی است که بعد از برداشتن کیسه کاغذی بسته‌بندی را متوقف کنیم. در سطل ، و ظروف آماده است. ما پازل می کنیم، فیلم می بینیم، غذای باقی مانده می خوریم و با لباس خواب زندگی می کنیم. ما دیر می خوابیم، چیزی در تقویم نمی گذاریم و بیشتر اوقات در خانه می مانیم. من واقعاً این اوقات فراغت را دوست دارم، بدون عجله، بدون برنامه ریزی، با اجازه کامل برای استراحت. همچنین برای نقاشی، طراحی، خواندن، بافتنی و کلاس های هنری وقت می گذارم. در دنیای شلوغ، زمان آرام و آهسته ای است که من واقعاً از آن لذت می برم.

علاوه بر تعطیلات کریسمس، می‌خواهم دو هفته اول ژانویه را برای یک سفر خلاقانه خوش‌مزه بگیرم. من حدس می زنم این یک چیز است! اگر می توانید تعطیلات داشته باشید، چرا اقامت در درمان را ندارید؟ البته، ایده آل این است که دیگر ناهار تهیه نکنم، پسرها را به مدرسه برانم، لباس های شسته شده و شام تهیه نکنم، اما وقت بگذارم تا از جنبه های خاصی از کارم استراحت کنم تا جایی برای فکر ایجاد کنم، برنامه ریزی و غنی سازی همیشه وجود دارد. ارزشش را دارد حتی اگر سفر نکنم

بنابراین من قصد دارم برای چند هفته در وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود آواز بخوانم تا تعطیلات را جشن بگیرم، از خانواده ام لذت ببرم، و سپس زمانی را برای فکر ، به سوالاتم، خواندن و هضم ،، صرفا برای ایجاد سرگرمی اختصاص دهم. ، در مورد آینده رویاپردازی کنم و باتری هایم را دوباره شارژ کنم. برنامه خاصی ندارم، اما می‌دانم که می‌خواهم روی نقاشی کار کنم و کتاب‌های هنری بخوانم، به پادکست‌ها و کتاب‌هایی گوش دهم که من را با تشویق و ایده‌ها پر می‌کند، افکارم را یادداشت کنم و چند جا دارم که ممکن است دوست داشته باشم. بازدید کنید، از جمله یک موزه هنری کوچک درست در شهر ما. من احتمالاً روی سازماندهی نیز کار خواهم کرد، اما خواهیم دید که آیا در این مینی استراحت می خواهم با آن مقابله کنم یا خیر.

  دو تا از بهترین برنامه های تلویزیونی

امیدوارم با احساس سیری و سرحال به دنیای آنلاین برگردم.

مثل همیشه، از اینکه به گوشه کوچک اینترنت من آمدید بسیار سپاسگزارم. از نظرات، تشویق و حمایت شما سپاسگزاریم. من همیشه فکر می کردم که مخاطبان وبلاگ من از بهترین افراد در اینترنت هستند و هنوز هم همینطور است.

کریسمس مبارک، سال نو مبارک و شما را در اواسط ژانویه می بینم…

.

منبع: https://missmustardseed.com/christmas-break-and-january-stay-treat/

Internal advocates can be a powerful addition to your linkedin content strategy. Create a simple but effective all purpose cleaning paste by mixing equal parts baking soda and water.