سس بوفالو – یک ، زیبا

این دستور تهیه سس بوفالو خانگی ساده و در عین حال همه چیز مورد نیاز شما در یک سس تند و تند است. سس بوفالو با سس تند متفاوت است زیرا حاوی کره و چند ماده دیگر است که کمی متعادل تر می شود، اگرچه هنوز بسیار تند است، و این به سس کمک می کند غذاهایی مانند بال مرغ را بپوشاند.

اعتقاد بر این است که سس بوفالو توسط Anchor Bar در بوفالو، نیویورک اختراع شده است. آنها از این سس روی بال های معروف بوفالو خود استفاده کردند.

مربوط: اگر سس بوفالو را دوست دارید، دیپ مرغ بوفالو را امتحان کنید – خیلی خوب است!

عناصر

  • سس تند – مانند سس فرانک
  • کره
  • سرکه
  • شهرستان ورسستر
  • فلفل قرمز
  • پودر سیر
  • پودر پیاز
  • نمک و فلفل

جهت ها

در یک قابلمه کوچک تا متوسط، همه مواد را اضافه کنید. روی حرارت ملایم تا متوسط ​​هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. بچشید و اگر می خواهید فکر کنید به نمک یا کاین بیشتری نیاز دارد، سراغش بروید.

می توانید بلافاصله از این سس بوفالو استفاده کنید. من معمولاً کاری را که قرار است آماده کنم، در حالی که بال های سرخ کن بادی را می پزمیم، انجام می دهم. این دستور حدود 1 فنجان سس درست می کند، بنابراین من اغلب به اندازه کافی برای دو دسته مختلف بال یا سایر دستور العمل هایی که ممکن است بخواهم از آن استفاده کنم، دارم.

  فروش دکور خانه در اواسط هفته - وبلاگ بکی اونز

شما می توانید این سس را در ظرف در بسته در یخچال حداقل به مدت پنج روز اما احتمالا بیشتر نگهداری کنید. در طول ذخیره سازی غلیظ می شود و حتی ممکن است جامد شود، زیرا کره در دماهای سردتر جامد می شود. در صورت لزوم، سس را قبل از استفاده به سادگی در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید.

نکاتی برای ساخت

  • اگر باید این محصول را بدون لبنیات درست کنید، می توانید کره را با یک جایگزین غیر لبنی یا گیاهی از جمله مارگارین جایگزین کنید.
  • گاهی اوقات یک قاشق چایخوری یا بیشتر عسل به این دستور اضافه می کنم تا حرارت کمی ملایم شود.
  • گاهی اوقات من به جای سرکه سفید در این دستور از سرکه سیب استفاده می کنم تا طعم آن کمی بیشتر شود.

پیشنهادات ارائه

برای چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

بازده 4

پختن 5 دقایق

جمع 5 دقایق

دستورالعمل ها

  • در یک قابلمه کوچک تا متوسط، همه مواد را اضافه کنید.

  • روی حرارت ملایم تا متوسط ​​هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. بچشید و اگر می خواهید فکر کنید به نمک یا کاین بیشتری نیاز دارد، سراغش بروید.

  • می توانید بلافاصله از این سس بوفالو استفاده کنید. من معمولاً کاری را که قرار است آماده کنم، در حالی که بال های سرخ کن بادی را می پزمیم، انجام می دهم.

ملاحظات

این دستور حدود 1 فنجان سس درست می کند، بنابراین من اغلب به اندازه کافی برای دو دسته مختلف بال یا سایر دستور العمل هایی که ممکن است بخواهم از آن استفاده کنم، دارم.
شما می توانید این سس را در ظرف در بسته در یخچال حداقل به مدت پنج روز اما احتمالا بیشتر نگهداری کنید. در طول ذخیره سازی غلیظ می شود و حتی ممکن است جامد شود، زیرا کره در دماهای سردتر جامد می شود. در صورت لزوم، سس را قبل از استفاده به سادگی در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید.
اگر باید این محصول را بدون لبنیات درست کنید، می توانید کره را با یک جایگزین غیر لبنی یا گیاهی از جمله مارگارین جایگزین کنید.
گاهی اوقات یک قاشق چایخوری یا بیشتر عسل به این دستور اضافه می کنم تا حرارت کمی ملایم شود.
گاهی اوقات من به جای سرکه سفید در این دستور از سرکه سیب استفاده می کنم تا طعم آن کمی بیشتر شود.

تغذیه

مصرف تغذیه ای

سس بوفالو

مقدار در هر وعده

٪ ارزش روزانه*

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه به طور خودکار با استفاده از Spoonacular محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه ای خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/buffalo-sauce/

کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ تمی. Drinking apple cider vinegar every morning : unlock longevity.