جنگ با علف هرز اسقف

بنابراین سال گذشته پستی درباره شگفتی های دوست داشتنی که در باغمان پیدا کردم به اشتراک گذاشتم زیرا پیازها در بهار ظاهر شدند، گیاهان چند ساله از خواب بیدار شدند و بوته ها برگ زدند و شکوفا شدند. فهمیدم که سگهای حیاط ما گلهای سفیدی دارند که دقیقا همان چیزی بود که من به آن امیدوار بودم. یک بوته بزرگ که زیر وزن خودش می‌ریزد، یک پرتقال کاذب زیبا است که فقط نیاز به هرس جدی دارد.

چیزی که ما فکر می کردیم یک درخت سگ سگ مرده بود در واقع یک بوته یاسی است که از خانه بلندتر شده است! این به من نشان می دهد که چه چیزی را به شدت هرس کنم و پشتیبان بگیرم و چه چیزی را می خواهم حذف کنم. یکی از گیاهانی که من به اشتراک گذاشتم، پوشش زمینی بود که گوگل آن را به عنوان Ground Elder یا Snow-on-the-Mountain شناسایی کرد، که هر دوی آنها دوست داشتنی به نظر می رسند. اجازه دادم شکوفا شود و فکر کردم گل های سفید توری بسیار زیبا هستند. فکر می‌کردم وقتی آماده شدم این تخت را برای گل‌ها یا بوته‌ها بازیابی کنم، می‌توانم آن منطقه را علف هرز کنم و دوباره شروع کنم. خب، معلوم می شود که Ground Elder به نام های Bishop’s Weed و Gout Weed نیز شناخته می شود، و وقتی چیزی مانند “وقتی برای شروعی تازه آماده شوم آن را بیرون می آورم” او به شما می خندد. وقتی صحبت از این حیاط خلوت نشین شد، فهمیدم که من فقط یک بچه ساده بودم.

هر چه بیشتر در مورد Bishop’s Weed یاد می گرفتم، بیشتر آن را دوست نداشتم و می خواستم آن را از روی تختم پاک کنم. متأسفانه همه جای حیاط هستند. در تخت جلوی باغ، در گوشه پشتی نزدیک حصار، و در سمت گاراژ خانه قرار دارد. تابستان گذشته، جف و من با هم کار کردیم تا کرت ها را تا حد امکان کوتاه کنیم و سپس آنها را با علف کش اسپری کنیم. یک بار دیگر، بیشاپ وید ما را مسخره کرد. مثل اینکه ما کاری کرده ایم برگشت.

بسیار خوب، اسقف علف هرز جنگ است.

بنابراین در بهار امسال، هنگامی که شاخه های کوچک شیطانی آن ظاهر شدند، تصمیم گرفتم آن را با مقوا و مالچ خفه کنم. من تا آنجا که ممکن بود روی کشیدن و کندن کار کردم، سپس بلافاصله مقوا را روی زمین گذاشتم و آن را با چند اینچ مالچ انباشته کردم.

  استقبال از دو اضافه شده به مجموعه کفپوش من با Hewn: Allure و Riviera!!

دیروز وقتی داشتم علف های هرز می کشیدم، احساس می کردم دارم با آنها رد روور بازی می کنم. با بیشتر علف های هرز، حتی علف های هرز تند و خار، این یک بازی تگ است. آنها را می بینم، یکی یکی آنها را از ریشه بیرون می کشم و بازی را می برم. با این حال، با Bishop’s Weed، سعی می کنید گیاهی را بالا بکشید و متوجه شوید که همه دوستانش چنگال مرگ دارد. شما عملاً می توانید فریادهای ریشه ها را بشنوید: “اینجا… نگه دار… نگه دار!” » à la Braveheart. مانند رد روور، قدرت تیم برای یک فرد سخت است. و بدتر از همه، علف بیشاپ به قدری قوی است که از کوچکترین تکه ریشه باقی مانده در زمین دوباره رشد می کند.

در شرایط من، فکر می‌کنم خفگی تنها گزینه است، و با توجه به آنچه که خوانده‌ام، باید برای یک ماراتن آماده شوم، نه دوی سرعت.

من خودم در چند هفته گذشته روی زمین های کوچکتر کار کرده ام و مامان و پدرم روز شنبه برای کمک به من در حیاط آمدند و می خواستم در حالی که کمک داشتم روی منطقه بزرگتر کار کنم. قبل از رسیدن آنها، من روی حفر یک بوته پروانه ای کار کردم که سال گذشته سعی کردم آن را بکشم. می توانید آن را در سمت راست تصویر زیر مشاهده کنید…

در مارس سال گذشته، به نظر می رسید که او مرده است. در مورد بوته‌های پروانه‌ها هم بچه بودم، بنابراین فکر می‌کردم اگر آن‌ها را قطع کنیم، پایان کار است.

خوب، ما آن را به یک تکه کوچک کاهش دادیم، تمام چوب های مرده را سوزاندیم و من احساس پیروزی کردم.

(این اجاق گاز سولو ما است که برای آتش سوزی و برس سوزاندن استفاده می کنیم.)

چیزی که من نمی دانستم این است که بوته پروانه دوست دارد هرس شود. او به شدت از من تشکر کرد و حتی بزرگتر از قبل شد. قبل از اینکه والدینم صبح شنبه بیایند، آن را کندم. یک بیل، یک قمه و دست خالی من طول کشید، اما بالاخره توانستم آن را بیرون بیاورم. خبر خوب این است که من توانستم آن را به خانواده زوج صاحب خانه بدهم تا بوته پروانه در خانواده بماند و زندگی کند.

  قاشق غذاخوری صبحانه - یک ، زیبا

اتفاقاً چراغ آشپزخانه و سالن را هم به آنها دادم. فهمیدم که چراغ شومینه متعلق به مادر صاحب خانه است، پس چه خوب که آنها توانستند این قطعه را در خانواده نیز نگه دارند.

هنگامی که بوته پروانه برداشته شد و منطقه از برگ ها و چوب ها پاک شد، ما آماده مقابله با علف های هرز بودیم.

تمام گوشه پشتی بین حصار ما و حصار همسایه ما بیش از حد رشد کرده است. بنابراین من و مادرم زانوبندهایمان را می‌پوشیدیم یا روی سطل‌ها می‌نشستیم و از چاقو و چنگال باغبانی استفاده می‌کردیم تا تا جایی که می‌توانیم بیرون بیاییم. سپس یک لایه مقوا سالم اعمال کردیم و مطمئن شدیم که هر شکاف کوچکی پوشانده شده است.

پسرها کیسه‌های مالچ را حمل می‌کردند که روی مقوا پهن می‌کردیم تا سنگین شود و زیبا به نظر برسد. کمی پرین هم روی مالچ پاشیدم تا از جوانه زدن علف های هرز معمولی در مالچ جلوگیری کنم.

با توجه به پیچیدگی کار، من و مادرم توانستیم یک منطقه نسبتاً بزرگ را قبل از تمام شدن بخار و مقوا تکمیل کنیم. من همچنین یک ویبرنوم معطر کاشتم تا این گوشه و یک ردیف هیدرانسی ارواح پر شود. من قبلا هرگز این تنوع را نداشتم، اما هر کدام 12 دلار در Home Depot بودند، بنابراین فکر کردم ارزش امتحان ، را دارند. من بیشتر بودجه خود را صرف درختچه های جلو خواهم کرد، زیرا اینها جذابیت خانه را بسیار افزایش می دهد.

به زودی نرده را تعویض می کنیم، اما پدرم یک تکه کوچک روی قسمتی که در حال خراب شدن بود گذاشت. من فکر می کنم پیچک تنها چیزی است که بخش هایی از این حصار را به صورت عمودی نگه می دارد! خوشبختانه، پست ها در وضعیت خوبی هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که پایه ها و ریل ها را تعویض کنید.

در هر صورت، مزیت استفاده از مقوا برای خفه ، گیاه سرسختی مانند Bishop’s Weed این است که به مرور زمان تجزیه می شود و بخشی از خاک می شود. این همچنین به آب اجازه می دهد تا از طریق آن به بوته ها و گیاهانی که می خواهید نگهداری کنید برسد. نکته منفی این است که می تواند توسط موش های من جویده شود و به عنوان بستر استفاده شود. ظاهراً برخی از حشرات نیز چسب‌هایی را که برای چسباندن جعبه‌ها به هم استفاده می‌شود، دوست دارند، که بسته به نوع موجوداتی که در منطقه خود دارید، ممکن است مورد توجه قرار گیرد. من این گزینه ها را سنجیدم و با توجه به دشواری ریشه کن ، یا کشتن شیمیایی بیشاپز وید، مقوا با وجود معایبش بهترین راه حل به نظر می رسید. من فقط می خواستم این اطلاعات را در صورت در نظر گرفتن آن برای باغ خود به اشتراک بگذارم. در مناطقی که فقط علف های هرز معمولی داشتم، آنها را با دست بیرون آوردم، سپس به شدت مالچ پاشی کردم و پرین را اضافه کردم. نگهداری از این مناطق آسان بود. (به عنوان یک نکته، من توانستم یک دسته از جعبه های مقوایی بسیار زیبا، تمیز و تا شده را از سطل های بازیافت در پشت Walmart محلی خود برداریم.)

  معاملات آخر هفته - وبلاگ بکی اونز

من روند کشیدن و خفه ، کناره های خانه را انجام دادم و پیشرفت خود را در پست دیگری نشان خواهم داد.

از آنجایی که من در حال حاضر یک ماشین چمن زنی حرفه ای هستم، تصمیم گرفتم برای داشتن یک چمن زیباتر کار کنم. من به حیاط برخی از همسایگانمان نگاه می کنم و از چمن چشمگیر، لبه های تیز و چمن های سبز سرسبز آنها شگفت زده می شوم. من با Scott’s Turf Builder بارور شدم و قبلاً متوجه تفاوت شده ام. علاوه بر این، من مناطق برهنه را کاشتم. ما یک نقطه عریان بزرگ در جلو داشتیم که در آن یک درخت کاج برداشته شده بود و وقت آن رسیده بود که آن را زیبا کنیم. (شما می توانید به نوعی تلاش من برای کندن خطوط مستقیم در چمن را ببینید.)

مواقعی وجود دارد که این حیاط احساس طاقت فرسا می کند. خیلی زیاد رشد کرده، علف های هرز شده و نیاز به توجه دارد، اما این یک روند است و ما هر سال پیشرفت بیشتری خواهیم داشت. علیرغم این واقعیت که گاهی اوقات به نظر می رسد یک لیست بی پایان برای انجام دادن باشد، من فکر می کنم این باغ مورد علاقه من است که تا به حال مالک آن بوده ایم.

منبع: https://missmustardseed.com/the-war-on-bishops-،/