میز قهوه گامبیت به مجموعه می پیوندد

آنها آنجا هستند! مبلمان جدید من، میزهای قهوه Gambit ما را کشف کنید.

ممکن است بدانید که عشق من به سنگ طبیعی عمیق است و راهی برای گنجاندن آن به شکلی در تقریباً هر پروژه پیدا می کنم. هنگام طراحی میز قهوه گامبیت خود، می دانستم که می خواهم میز یکپارچه تمام سنگی را به مجموعه آتلیه sss اضافه کنم. با این حال، من همچنین می‌خواستم که یک قطعه بیانیه باشد و بیش از یک سنگ را در خود جای دهد. با ادغام دو تخته سنگ مرمر رنگارنگ در کنار هم و در یک الگوی شطرنجی بدون درز، ماموریت انجام شد. میزهای گامبیت ما فرم پست مدرن را با مواد کلاسیک ترکیب می‌کند و در نتیجه یک قطعه غیرمنتظره ایجاد می‌کند که می‌تواند اتاقی با سبک‌های مختلف را لنگر بیاندازد.

شما ممکن است او را از زمانی که اولین نمونه اولیه را در اتاق خانوادگی خانه sss خود طراحی کردیم، که صندلی آلبا و یک مبل با پارچه چاپ ببری من پوشانده شده بود، بشناسید.

خوشحالم که بگویم اکنون در سه اندازه و در یکی از چهار گزینه سنگ ما: روسا، ،، ویولا و ورد در سایت ما موجود است و سفارشی سازی سنگ نیز موجود است.

موجود در سه اندازه: 36 x 36 اینچ، 48 اینچ x 36 اینچ، و 48 اینچ x 48 اینچ، قیمت ها از 9000 دلار شروع می شود. در عکس ها نشان داده شده است: اندازه های بالا 36 اینچ در 36 اینچ روسا و کرما است، و پایین سفارشی سفارشی 48 اینچ در 48 اینچ است.

  فیلمی که حتما باید ببینید: Maudie - The Lettered Cottage

ما همچنین دو نسخه جدید خود را ایجاد کرده ایم صندلی های کمپینگ برای نمایشگاه: یک نسخه گردویی با چرم سبز و یک مدل سیاه شده با صندلی چرم قهوه ای. صندلی های کمپ ما COM هستند، بنابراین کاملاً قابل تنظیم هستند و در سه روکش چوبی ما در دسترس هستند.

منبع: https://sssedit.com/gambit-coffee-table-joins-the-collection/