چای شیر تارو – یک ، زیبا

چای شیر تارو یکی از محبوب ترین نوشیدنی های حباب دار است که من معمولا در منوها می بینم. البته لازم نیست مروارید بوبا را به چای شیر تارو اضافه کنید، اما اگر این کار را انجام دهید سرگرم کننده تر است. 🙂 این نوشیدنی به رنگ اسطوخودوس بنفش پر جنب و جوش است و از ریشه تارو، چای دم کرده و شیر تهیه می شود.

تارو چیست؟ تارو یک سبزی ریشه دار نشاسته ای است که بیشتر در آسیای جنوب شرقی کشت می شود. کمی شبیه سیب زمینی شیرین یا سیب زمینی شیرین است، اما طعم متفاوتی دارد. اگرچه می‌توانید از ریشه تارو خام برای تهیه چای شیر تارو استفاده کنید، اما من تقریبا همیشه از پودر تارو استفاده می‌کنم زیرا این فرآیند را بسیار آسان‌تر می‌کند و فکر می‌کنم به همان اندازه خوب است.

مربوط: از این دستور مروارید بوبا استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه خودتان در خانه حباب درست کنید!

عناصر

  • پودر تارو
  • چای – یاسمن، سیاه یا سبز
  • شیر – لبنیات یا شیر جایگزین مانند سویا یا جو دوسر
  • مهره های بوبا
  • شیرین کننده، اختیاری – شربت ساده یک گزینه عالی است

برخی از پودرهای تارو از قبل حاوی شیرین کننده هستند، بنابراین فقط برچسب آن را بررسی کنید یا قبل از افزودن چای شیر تارو خود را بچشید.

  واقعیت قلاب های نزدیک در

جهت ها

مرواریدهای بوبا خود را آماده کنید و بگذارید قبل از استفاده از آنها در دستور العمل نوشیدنی منجمد خنک شوند.

چای را آماده کنید و بگذارید خنک شود. من تمایل به درست ، چای بسیار مقوی دارم زیرا از آن در این دستور غذا استفاده نمی کنم.

در یک لیوان یا ماگ بزرگ، شیر و پودر تارو را با هم مخلوط کنید. من اغلب از یک چوب کف کننده برای ترکیب سریع و خوب پودر استفاده می کنم. اما می توانید این کار را با دست و با یک لیسک کوچک انجام دهید یا اگر فنجان شما درب دارد می توانید آن را خوب تکان دهید تا پودر حل شود.

در یک فنجان، مرواریدهای بوبا و سپس بستنی را اضافه کنید. چایت را بریز سپس شیر تارو را در آن بریزید. بچشید و در صورت نیاز شیرین کننده بیشتری اضافه کنید.

نکاتی برای موفقیت

  • من اغلب چای را داغ دم می کنم و قبل از اضافه ، آن به این نوشیدنی سرد می گذارم سرد شود. اما اگر می خواهید مقدار بیشتری دم کنید، می توانید نحوه دم ، چای را نیز یاد بگیرید.
  • شما می خواهید هر نوشیدنی حباب دار چای را با نی بزرگ سرو کنید، بنابراین مرواریدهای بوبا هنگام نوشیدن از داخل نی عبور می کنند. یک نی اندازه استاندارد خیلی کوچک خواهد بود.
  • می توانید چای را از قبل تهیه کرده و شیر تارو را نیز دوشیده و به سادگی آن را حداقل 3 روز قبل از مصرف در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.
  در پروژه رزماری ما یک اتاق دو طبقه چند منظوره بسازید!

دستور العمل های نوشیدنی بیشتری که دوست خواهید داشت

سوالات متداول

چای شیر تارو چه طعمی دارد؟

طعمی شیرین و آجیلی ملایم دارد، تقریباً مانند بادام وانیلی.

آیا چای شیر تارو برای شما مفید است؟

اگرچه ریشه تارو حاوی تعدادی ویتامین و مواد مغذی است، چای شیر تارو معمولاً با چای، شیر، تارو و یک شیرین کننده درست می شود، بنابراین لزوماً یک نوشیدنی سالم محسوب نمی شود.

برای چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

یک نوشیدنی بنفش پر جنب و جوش که با چای، پودر ریشه تارو، شیر و معمولا مروارید بوبا درست می شود.

بازده 1

آماده سازی ده دقایق

جمع ده دقایق

دستورالعمل ها

  • مرواریدهای بوبا خود را آماده کنید و بگذارید قبل از استفاده از آنها در دستور العمل نوشیدنی منجمد خنک شوند.
  • چای را آماده کنید و بگذارید خنک شود. من تمایل به درست ، چای بسیار مقوی دارم زیرا از آن در این دستور غذا استفاده نمی کنم.

  • در یک لیوان یا ماگ بزرگ، شیر و پودر تارو را با هم مخلوط کنید. من اغلب از یک چوب کف کننده برای ترکیب سریع و خوب پودر استفاده می کنم. اما می توانید این کار را با دست و با یک لیسک کوچک انجام دهید یا اگر فنجان شما درب دارد می توانید آن را خوب تکان دهید تا پودر حل شود.
  • در یک فنجان، مرواریدهای بوبا و سپس بستنی را اضافه کنید.

  • چایت را بریز سپس شیر تارو را در آن بریزید.

  • بچشید و در صورت نیاز شیرین کننده بیشتری اضافه کنید.

ملاحظات

در این دستور می توانید از یاسمن، چای سیاه یا چای سبز استفاده کنید.
می توانید از شیر ، یا یک جایگزین مانند شیر سویا یا جو دوسر استفاده کنید. ارزش های غذایی منعکس کننده شیر ، است.
برخی از پودرهای تارو از قبل حاوی شیرین کننده هستند، بنابراین فقط برچسب آن را بررسی کنید یا قبل از افزودن چای شیر تارو خود را بچشید.
من اغلب چای را داغ دم می کنم و قبل از اضافه ، آن به این نوشیدنی سرد می گذارم سرد شود. اما اگر می خواهید مقدار بیشتری دم کنید، می توانید نحوه دم ، چای را نیز یاد بگیرید.
شما می خواهید هر نوشیدنی حباب دار چای را با نی بزرگ سرو کنید، بنابراین مرواریدهای بوبا هنگام نوشیدن از داخل نی عبور می کنند. یک نی اندازه استاندارد خیلی کوچک خواهد بود.
می توانید چای را از قبل تهیه کرده و شیر تارو را نیز دوشیده و به سادگی آن را حداقل 3 روز قبل از مصرف در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

تغذیه

مصرف تغذیه ای

چای شیر تارو

مقدار در هر وعده

٪ ارزش روزانه*

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه به طور خودکار با استفاده از Spoonacular محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه ای خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/taro-milk-tea/