کارهایی که در تعطیلاتم انجام دادم و یاد گرفتم…

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

من برگشتم! نکته خنده دار این است که پسرها امروز یک روز برفی داشتند، بنابراین همه در خانه هستند وقتی من سعی می کنم دست و پا کنم و به سر کار برگردم! در حالی که از برف لذت می برم، سخت است که گرفتار روحیه روز برفی نشوم و فقط یک روز دیگر مرخصی نداشته باشم، اما زمان آن فرا رسیده است که به آنجا برگردم. باید بگویم که من کمی شبیه کودکی هستم که پس از یک وقفه طولانی باید به مدرسه برگردد. کمی احساس بی میلی و کمی زنگ زدگی می کنم، اما همچنین می دانم که استراحت وقتی بین کارهای خوب قرار می گیرد شیرین تر است.

پس من در زمان استراحت چه کار کردم؟ هفته اول به جشن کریسمس اختصاص داشت و به دنبال آن روزهایی کاملاً عاری از تعهدات (به جز غذا دادن به حیوانات و پیاده روی سباستین) بود. باقی مانده غذا را خوردیم و تمام روز را با لباس خواب گذراندیم. پازل کار می کردم، کتاب می خواندم و گاهی به رختخواب برمی گشتم و فیلم تماشا می کردم. به ندرت پیش می آید که من کاملاً بی ثمر باشم و احساس خوبی دارم که برای مدتی یک نان باشم.

هنگامی که سال نو فرا رسید، احساس کردم که باید تمرکز کنم و جلسات طوفان فکری متمرکز و برنامه ریزی برای سال جدید را شروع کنم. وقت آن بود که بیش از حد سازنده باشم و به شدت روی پر ، تقویمم و ترسیم مسیرم تمرکز کنم. اما متوجه شدم که دارم پاهایم را می کشم و صبح های آهسته ای دارم که منجر به کندی بعدازظهرها و عصرها می شود. من با جف در مورد بی انگیزگی خود صحبت کردم و او پیشنهاد کرد که آنچه من برنامه ریزی کرده ام ممکن است آن چیزی نباشد که نیاز دارم. شاید به استراحت بیشتر، فضای بیشتر، اجازه بیشتر برای کناره‌گیری واقعی از کار، روزهای بیشتر بدون برنامه و زمان بیشتری برای پر ، ذخایر انرژی‌ام نیاز داشتم. و حق داشت. من کسی نیستم که در انجام کارها مشکل داشته باشم. کار تقصیر منه توقف و استراحت برایم سخت است. بنابراین اقامت من تبدیل به اقامتگاه شد.

  Mimosa - یک آشفتگی زیبا

با وجود اینکه به دلیل عمدی و سازنده بودن در اوقات فراغت خود را رها کردم، اما کارهای زیادی انجام دادم. من گام بزرگی در سازماندهی و تمیز ، زیرزمین برداشتم. بعد از جابه‌جایی راه پله در حین بازسازی آشپزخانه فاجعه‌بار بود و بسیاری از چیزها هنوز همان جایی بودند که «فعلاً» در هنگام نقل مکان به آن‌ها گذاشته بودیم. من و مادرم با هم کار کردیم تا یک دیوار گالری در بخش طولانی خانه خود ایجاد کنیم. راهرو. من شروع به تمیز ، کمد و کمد لباسم کردم و چند لباس خریدم که برای پیاده روی صبحگاهی در زمستان مناسب است (شلوارهای گرمتر، کت سفیدی که رانندگان را راحت‌تر می‌بیند، جوراب‌های پشمی و غیره) من سازماندهی کردم. کمدهای داخل سالن، کابینت‌های آشپزخانه را مرتب کردند، فایل‌ها را روی کامپیوترم مرتب کردم و به آیفون جدیدی که در پایان سال خریدم، منتقل کردم. من چندین بار را در مغازه خرج‌فروشی رها کردم و در روز سطل ،، کیسه‌های اضافی را به سمت حاشیه حمل کردم. من همچنین هر روز کمی از وسایل کریسمس را مرتب می کنم.

و من این کار را کردم تعداد کمی برنامه ریزی. من به لیست ایده های پست وبلاگ خود اضافه کردم و شروع به تکمیل یک ایده خاص برای یک کتاب بالقوه آینده کردم. من برخی از افکار را در مورد اینکه چگونه ساختن روزهایم بسیار سودمند است گردآوری کرده ام و حوزه هایی را که می خواهم توجه و انرژی خود را در سال 2024 متمرکز کنم، در نظر گرفته ام.

من هم کارهای خلاقانه ای انجام دادم، اما فقط زمانی که دلم می خواست. من طراحی کردم، چند نقاشی را برای مشتریان به پایان رساندم، کتاب های هنری مطالعه کردم، در چند کلاس هنری آنلاین شرکت کردم و یاد گرفتم که چگونه کابل های بافتنی بسازم (هنوز روی آن کار می کنم!)

می دانم وقتی همه چیز در یک لیست قرار می گیرد خیلی به نظر می رسد، اما بیشتر کارهایی که من انجام داده ام در 30-60 دقیقه اینجا و آنجا انجام شده است. این یادآوری خوبی بود که چقدر می‌توانم با کمی تمرکز روی یک کار در روز به موفقیت برسم. به عنوان مثال، زیرزمین برای مدت طولانی احساس می‌کرد که بسیار طاقت‌فرسا بود، اما تقسیم آن به کارهای کوچک‌تر آن را قابل مدیریت کرد و من شاهد پیشرفت بسیار چشم‌گیری بودم.

  چمدان های خود را ببندید: ساحل ونیز

چیزی که بیشتر از این استراحت و نحوه گذراندن آن به یاد دارم این است که واقعاً به آن نیاز داشتم. من مدتی را صرف این کردم که به چه چیزی نیاز داشتم به استراحت بپردازم زیرا عاشق کارم هستم. من واقعاً عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و این نعمت را می‌دانم که بتوانم سرگرمی‌هایم را به یک تجارت تبدیل کنم. من به چند نتیجه رسیدم. شماره یک: همه به استراحت نیاز دارند، حتی از کاری که واقعاً از آن لذت می برند. همه ما قبل از اینکه دوباره شکوفا شویم به زمان نیاز داریم تا بخوابیم. شماره دو – این خود کار نیست که من را خسته می کند، این دنیای آنلاین در حال تغییر رسانه های اجتماعی، الگوریتم ها و سئو و نحوه سازگاری من با آن است که خسته کننده است. مواقعی وجود دارد که در اینستاگرام در حال پیمایش هستم و می‌گویم: «فقط نمی‌دانم که آیا ما برای این کار کوتاهی کرده‌ایم یا نه». » اما اینها نمایشگاه های صنایع دستی، ویترین فروشگاه ها و گالری های امروزی هستند. نحوه دیده شدن کارتان و نحوه ارتباط شما با همکارانتان است. اما این وقفه به من یادآوری کرد که باید کارهایی انجام دهم که به آن افتخار می کنم و بیش از حد نگران «تولید محتوا» و همه چیزهایی که در پی دارد نباشم. دیدن هر لحظه از زندگی خود به عنوان محتوای قابل اشتراک گذاری بسیار آسان است و من نمی خواهم به این شکل زندگی کنم! من در واقع تصمیم گرفتم در زمان استراحت از کارهایی که انجام دادم یا ایجاد کردم عکس نگیرم تا فقط از آنها لذت ببرم و آنها را به عنوان پست های وبلاگ یا محتوای رسانه های اجتماعی آینده نبینم. (الان کمی پشیمانم!)

  وسواس های فعلی: پیشرفت های کوچک - Remodelista

بزرگترین شگفتی این استراحت این بود که چقدر کم نقاشی انجام دادم! فکر می کردم هر روز نقاشی بکشم، اما همانطور که گفتم، گاهی اوقات حتی نیاز داریم از چیزهایی که دوست داریم فاصله بگیریم و به خودم این اجازه را دادم.

وقتی پشت میزم نشسته‌ام و به حیاط پوشیده از برف‌مان نگاه می‌کنم، در مورد امسال هیجان‌زده می‌شوم. من لیست متمرکز یا برنامه کاملی که فکر می کردم ندارم، اما احساس می کنم سال را با مخزن پر شروع می کنم. اما باعث می شود کمی لبخند بزنم. در تمام مقالاتی که درباره شروع درست سال جدید می خوانید، بیشتر آنها بر سازماندهی، برنامه ریزی، اتخاذ عادات جدید و ترویج تغییرات مثبت تمرکز دارند. بیشتر آنها شامل خرید سطل های پلاستیکی شفاف، برنامه ریز و تردمیل می شود. من یکی را نخوانده ام که بگوید استراحت کنید و مطمئن شوید که سال را با شارژ و استراحت شروع کرده اید.

بنابراین اگر هیچ ، دیگری نمی خواهد این توصیه را بکند، من انجام خواهم داد. اگر زندگی و برنامه شما اجازه می دهد، یک قدم به عقب بردارید و کمی به خود استراحت دهید. عادات جدید، روتین های ورزشی و تعیین هدف می توانند چند روز دیگر صبر کنند. تمام خواسته ها و انتظاراتی که بر دوش شما سنگینی می کند ممکن است آنقدرها که به نظر می رسد ضروری نباشند و مطمئناً وقتی سرحال و استراحت هستید، کنار آمدن با آنها آسان تر خواهد بود. یک نمایش خوب با دو گربه که روی پاهایتان جمع شده اند تماشا کنید و شب راحت بخوابید. در رختخواب بمانید، صبحانه دیرتر بخورید، کتاب بخوانید، نان موزی درست کنید و اجازه دهید خانه کمی آشفته تر از حد معمول شود. پیاده روی آهسته و پر پیچ و خم داشته باشید، از ناخن های خود مراقبت کنید و یک حمام طولانی بگیرید…

هر کاری که لازم است برای شارژ باتری های خود انجام دهید تا در سال 2024 آماده انجام کارهایی باشید که به آن افتخار می کنید.

منبع: https://missmustardseed.com/what-i-did-and-learned-over-my-break/

The lasting joy of mindful sundays. For example, we’ve sent direct mail campaigns for :.