نحوه رنگ آمیزی قرنیز با فرش در 4 مرحله آسان

آخرین باری که شما را ، کردم، کمد زیر پله ها کاغذ دیواری زیبای کهکشانی داشت. من نمی توانم باور کنم که این کاغذ ستاره چقدر این فضای کوچک را متحول کرده است. با این حال، یک مشکل فاحش وجود داشت… قرنیزهای سفید کاملاً روشن! آنها مانند یک انگشت شست دردناک در کنار آن کاغذ عمیق و تیره قرار گرفتند.

چرا انتخاب کردم که کاغذ دیواری را برای فضای کمد زیرزمین خود بچسبانم

بنابراین می‌دانستم که قدم بعدی در این فرآیند این است که قبل از رفتن به سایر عناصر سرگرم‌کننده‌ای که برای اتاق بازی فضا در نظر گرفته بودم، یک لایه رنگ تازه به قرنیزها بدهم.

پیدا ، رنگ کامل آبی تیره

نمونه رنگ آبی در سایه های مختلف

ابتدا مشخص کنید که قرنیزها را با چه رنگی رنگ کنید. می‌دانستم که می‌خواهم با کاغذ به خوبی روان شود. برای من کاغذ دیواری ترکیبی از رنگ های آبی تیره و بنفش است. خوشبختانه چند نوار باقی مانده بود و آنها را به فروشگاه محلی خود بنجامین مور بردم تا رنگ مناسبی برای رنگ پیدا کنم.

نمونه رنگ آبی در کنار کاغذ دیواری کهکشانی و درب قوطی رنگ با رنگ سرمه ای

معمولاً می‌توانید از همکاران فروشگاه رنگ بخواهید تقریباً هر چیزی را که دوست دارید مطابقت دهند. می‌توانید کاغذ دیواری، بالش… جهنمی، حتی پیراهن مورد علاقه‌تان را بیاورید، و آن‌ها آن را اسکن کرده و رنگ مشابهی پیدا می‌کنند. اکثر فروشگاه های رنگ و فروشگاه های لوازم خانگی این فناوری را دارند.

روزی که من بازدید کردم، اسکنر آنها کار نمی کرد، بنابراین من این کار را به روش قدیمی انجام دادم و نمونه های رنگ زیادی را نگاه کردم.

نمونه رنگ بنجامین مور به رنگ آبی تیره "کهکشان"

در نهایت، من بر روی رنگ رنگ “کهکشانی” مستقر شدم. بله، من با اسم فریفته شدم! یعنی میتونه کاملتر از این بشه؟ اگرچه نام عالی بود، اما رنگ آن در کنار کاغذ دیواری نیز کاملاً کار می کرد – آبی تیره.

محافظت از فرش هنگام رنگ آمیزی با اسپری

بهترین نکات رنگ پاش من

این اولین بار نیست که قرنیزها را با فرش نقاشی می کنم. اگر از این پست وبلاگ به یاد داشته باشید، من کل زیرزمین خود را با استفاده از یک سمپاش رنگ صنعتی با استحکام رنگ کردم. این کار کاملاً نقاشی بود و من در طول راه چیزهای زیادی یاد گرفتم. بزرگترین درس من این بود که کار آماده سازی بسیار زمان بر بود، اما بسیار ضروری بود.

  معاملات آخر هفته - وبلاگ بکی اونز

اگر کل اتاق را رنگ آمیزی می کنید و از یک اسپری رنگ استفاده می کنید، در اینجا بهترین راه برای آماده سازی قرنیزهای خود برای رنگ آمیزی است.

از نوار چسب در زیر قرنیزهای خود استفاده کنید
  • نوار چسب 2 اینچی بردارید و با استفاده از یک چاقوی بتونه آن را زیر قرنیزها قرار دهید. یک خط دیگر از نوار ماسک را روی نوار اول قرار دهید. برای این کار از نوار نقاش استفاده نکنید. وقتی روی فرش قرار می گیرد خیلی راحت بلند می شود. من درسم را یاد گرفتم و با یک نقاش حرفه ای مشورت کردم که نوک نوار ماسک را به من داد!
یک ماسک تشک چسبنده به زمین اضافه کنید تا از رنگ پاش محافظت شود
  • از این محافظ فرش روی نوار ماسک استفاده کنید. بسیار چسبنده است و مستقیماً روی فرش می رود. با این ورق پلاستیکی می توانید دور اتاق خود را حاشیه بسازید. این به خصوص برای پله ها خوب است.
  • دیوارها و قرنیزهای خود را با اسپری رنگ کنید، بگذارید همه چیز خشک شود، سپس نوار را جدا کرده و از روی فرش فیلم بگیرید.

از آنجایی که کمد من کوچک است، می دانستم که این روش بیش از حد است. در عوض، به این نتیجه رسیدم که ایده خوبی است که قرنیزها را با دست رنگ کنم.

لوازم نقاشی

از برس Purdy استفاده کنید

در اینجا چیزی است که می خواهید هنگام نقاشی قرنیزها در دسترس داشته باشید.

چون کمد من خیلی کوچک است، حتی از سینی رنگ یا سطل رنگ مورد علاقه ام برای این پروژه استفاده نکردم. همینطور که رفتم به سادگی قلم مو را در گلدان رنگ فرو کردم.

بهترین رنگ برای قرنیز

یک قوطی رنگ رویال بنجامین مور با درخشش نیمه براق

تمام درها و کارهای چوبی خانه من به رنگ نیمه براق است. من نیمه براق را دوست دارم زیرا بسیار بادوام است و می دانم که این قسمت ها اثر انگشت و لمس دست زیادی را می بینند. به راحتی می توانید رنگ نیمه براق را پاک کنید و نگهداری از آن آسان است. می دانستم نیمه براق برای اتاق بازی بچه ها ضروری است.

این دقیقا همان محصولی است که من از بنجامین مور انتخاب کردم. از آنجایی که من یک منطقه کوچک را نقاشی می کردم، یک کوارت کوچک رنگ “کهکشانی” به من دادند.

نحوه رنگ آمیزی قرنیزها با فرش (با دست)

بهترین نکات من برای نقاشی قرنیز با فرش

با رنگ آبی تیره من، زمان آن فرا رسیده بود که از شر قرنیزهای سفید روشن خلاص شوم. من برای تکمیل این پروژه چند ساعتی را مسدود کردم. در اینجا مراحل کامل نقاشی آمده است.

  جداول از مجموعه Firma توسط HBF

مرحله 1 – پایه ها و سطوح اطراف را بچسبانید

از بتونه نقاش برای پر ، سوراخ های ناخن استفاده کنید

ابتدا مطمئن شوید که هر گونه خراش یا سوراخ ناخن را پر کنید. برای کارهای چوبی، من ترجیح می دهم از بتونه نقاش برای پر ، عیوب استفاده کنم. آن را توپی کنید و آن را به جلو و عقب در سوراخ های ناخن بمالید. بگذارید خشک شود سپس ماسه بزنید. من همیشه این بتونه را هنگام کار بر روی پروژه های نجاری در دست دارم. خوشبختانه، سال گذشته هنگام نصب قرنیزها یک قدم به عقب برداشتم.

من به سادگی از یک پارچه تمیز برای پاک ، قرنیزها استفاده کردم تا هرگونه گرد و غبار یا کثیفی را پاک کنم. وقتی نوبت به رنگ آمیزی می رسد، نمی خواهید آنها کثیف باشند. سپس مقداری نوار نقاش برداشتم و آن را به دری چسباندم که می‌خواستم رنگ رنگ تمام شود.

به طور معمول، شما همچنین باید نوار را بالای تخته قرنیز جایی که به دیوار می رسد بچسبانید. با این حال، از آنجایی که من کاغذ دیواری در آنجا دارم، نمی‌خواستم از این شانس استفاده کنم که نوار نقاش ممکن است آن را پاره کند.

در این زمان، چند قطره پارچه نیز برای محافظت از کل فرش خود بگذارید.

مرحله 2 – از یک لبه مستقیم استفاده کنید

قبل از رنگ آمیزی یک کاغذ دیواری صاف را زیر قرنیز بچسبانید

پس بزرگترین چیز من اینجاست…شما به چیزی صاف نیاز دارید که بتوانید آن را زیر قرنیز بلغزانید. من از ابزار صاف ، کاغذ دیواری استفاده کردم، اما شما معمولاً از یک چاقوی دیوار خشک استفاده می کنید. می توانید یک بلند (این 10 اینچ است) بخرید و مستقیماً زیر تخته قرنیز بکشید.

حتی می توانید از یک تکه مقوای کوچک استفاده کنید. هر چیزی که بتواند بین پایین تخته قرنیز و لبه فرش قرار بگیرد، انجام می شود.

نحوه رنگ آمیزی قرنیز

بعد، قلم مو را بردارید و آن را روی بالای چاقوی دیوار خشک بکشید. هنگام رنگ آمیزی، چاقو از تشک محافظت می کند.

اکنون نکته کلیدی این است: سعی کنید هنگام حرکت در امتداد قرنیز، چاقو را به داخل و خارج نکنید. در عوض، همانطور که از انتهای کل پایه می‌روید، آن را بلغزانید. اگر دائماً آن را داخل و خارج می‌کنید، وقتی آن را تغییر می‌دهید، در معرض خطر قرار گرفتن رنگ روی تشک قرار می‌گیرید.

اگر نیاز به برداشتن آن دارید، از یک حوله کاغذی استفاده کنید تا تیغه را در حین حرکت تمیز نگه دارید.

  کانون توجه در کمدهای کالیفرنیا - سارا شرمن ساموئل
برش به رنگ آبی تیره در کنار کاغذ دیواری

برای قسمت بالای ازاره، باید کاغذ دیواری را با دقت برش می دادم. من پارچه مرطوبی را در نزدیکی خود نگه داشتم تا در صورت رنگ اضافی روی سطح کاغذ دیواری.

مرحله 3 – 2-3 لایه رنگ کنید

یک تخته قرنیز آبی سرمه ای رنگ شده بعد از یک لایه رنگ
یک کت رنگ

بعد از من تکرار کنید: «یک کت هرگز کافی نیست. » مهم نیست رنگ چه قولی می دهد، همیشه حداقل به دو لایه نیاز دارید. می توانید ضربه های قلم مو را بعد از اولین لایه رنگ من (در بالا) ببینید. آن آثار برس قابل مشاهده با کت دوم من از بین رفت.

قبل از افزودن لایه بعدی، صبر کنید تا رنگ در اثر لمس خشک شود. از آنجایی که من یک رنگ بسیار تیره رنگ می کردم، در نهایت سه کت را روی قرنیزهایم نقاشی کردم تا پایانی بی عیب و نقص داشته باشم.

مرحله 4 – نوار را بردارید و تمیز کنید

برای از بین بردن لکه یا رنگ از روی فرش، فرش پاک کن را حل کنید

مرحله آخر تمیز ، است. من همیشه پیشنهاد می کنم نوار نقاش را در حالی که هنوز خیس است بردارید. این کار از لایه برداری جلوگیری می کند و ظاهر بهتری برای شما به ارمغان می آورد. فقط مراقب باشید رنگ خیس روی چیزی نریزد.

اگر دیدید رنگ روی فرش شما چکه می کند، نگران نباشید. من دوست دارم از این قالیشویی Resolve برای از بین بردن لکه استفاده کنم. من می دانم که بسیاری از مردم به این لکه بر فولکس قسم می خورند.

رنگ آبی تیره در کمد زیرزمین با کاغذ دیواری کهکشانی

ببینید، من به شما گفتم که نقاشی قرنیزها آنقدرها هم پیچیده نیست! دوستان من از نقاشی اتاق فرش شده نترسید. رنگ جدید در این کمد کوچک سرگرم کننده بسیار زیبا به نظر می رسد.

کمد فضایی – بعد چه می شود؟

کمد فضایی در راه است!  این <a href=اتاق بازی به زودی به پایان می رسد” class=”wp-image-132501″ srcset=”https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11.jpg 1200w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-200×300.jpg 200w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-768×1152.jpg 768w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-1024×1536.jpg 1024w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-300×450.jpg 300w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-600×900.jpg 600w, https://thediyplaybook.com/wp-content/uploads/2024/03/paint-baseboards-space-closet-11-150×225.jpg 150w” sizes=”(max-width: 1200px) 100vw, 1200px”/>

اکنون که دیوارها و سقف کامل شده اند، وقت آن است که به نورپردازی بپردازیم. من این مهتابی و نوارهای LED را خریدم و آنها را به فضا اضافه خواهم کرد. سپس به سراغ بهترین قسمت می روم… برد کنترل ماموریت. من باید شروع به جمع آوری لوازم برای این کار کنم و نمی توانم صبر کنم تا آنها را جمع آوری کنم. این کمد قدیمی خسته کننده در حال حاضر ظاهر جدیدی دارد و من برای آن اینجا هستم.

بچه ها هنوز نمی دانند چه خبر است، بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا آنها را غافلگیر کنم وقتی همه چیز تمام شد!

به نکات نقاشی بیشتری نیاز دارید؟

بهترین نکات من برای رنگ آمیزی درب های داخلی

اگر روی یک پروژه نقاشی کار می کنید، در اینجا آموزش های نقاشی و پروژه های DIY بیشتری برای مرور وجود دارد.

منبع: https://thediyplaybook.com/how-to-paint-baseboards-with-carpet/