هرگز از داشتن اولین ها دست نکشید | دوشیزه دانه خردل

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

من هفته گذشته 46 ساله شدم و بعد از ظهر یکشنبه برای اولین بار در زندگیم چمن زنی کردم.

من از صف طولانی ماشین های چمن زن می آیم. خوب، حدس می‌زنم دو زن دقیقاً صف طولانی نیستند، اما سابقه خانوادگی وجود دارد. هر وقت مادرم در مورد مادربزرگم، رزا، صحبت می‌کرد، می‌گفت: «تا 70 سالگی چمن‌هایش را چیده بود!» » در واقع، تنها چیزی که او را از چمن زنی خودش باز داشت، زمانی بود که ماشینش، که فکر می کرد پارک شده بود، شروع به عقب نشینی از مسیر خود کرد. او نمی خواست کسی را بزند، بنابراین سعی کرد جلوی او را بگیرد و او از زیر او زد. این اتفاق منجر به آسیب دیدگی لگن شد که او را تا پایان عمر تحت تاثیر قرار داد. او یک زن واقعاً بزرگ بود، وقتی نوه بافندگی به میان می‌آمد یک نیروگاه بود و وقتی نوه‌ها کارهای کوچک انجام می‌دادند، یک ،‌دان بزرگ بود. من دوست دارم او را بهتر بشناسم. زن دیگر خانواده من که به چمن زنی معروف است مادرم است. او همیشه عاشق ورزش بوده است و همانطور که می دانید او فردی سخت کوش است.

(این روزا با کلاه و کت شگفت انگیزش است.)

در مقایسه با این زنان خونگرم در اصل و نسب من، من یک گل شکننده هستم که حتی نمی دانستم چگونه یک ماشین چمن زنی راه اندازی کنم. من بیشتر دوران کودکی ام را در محله های نظامی گذراندم، بنابراین ما چمن نداشتیم. وقتی در یک خانه زندگی می‌کردیم، من یک برادر بزرگ‌تر داشتم که معمولاً چمن‌های ما را درو می‌کرد تا زمانی که مادرم وقتی لانه را پرواز می‌کرد، کارش را به دست گرفت، بنابراین این کاری نیست که با من انجام شود. هرگز یاد نگرفتم. من ماشین چمن زنی را در تابستان ها به Opa خود می بردم، اما هرگز چمن زنی نمی کردم. کارت کارتی که آنها داشتند به طور مزمن خراب شده بود، بنابراین برای تفریح ​​شروع به رانندگی با ماشین چمن زنی کردیم. (الان متوجه می شوم که چقدر خنده دار به نظر می رسد، اما در 10 سالگی هیجان انگیز بود!) روزهای رانندگی من با ماشین چمن زنی وقتی به پایان رسید که آن را با ماشین Opa خود تصادف کردم. تصادف کلمه قوی ای است از آنجایی که من حدود 3 مایل در ساعت می رفتم، اما با این وجود آسیب زا بود و من هنوز کمی تعجب می کنم که دنیا در آن زمان به پایان نرسید.

  دست ساز روز شنبه

چند هفته پیش که مشخص شد اولین چمن زنی نزدیک به بهار است، به جف گفتم می خواهم چمن را بچینم. معمولاً این شغلی است که ما به یکی از پسرانمان واگذار می کنیم، اما احساس می کردم این کاری است که می خواهم انجام دهم و شاید باید بدانم چگونه آن را انجام دهم.

شماره یک – می خواستم بدانم چگونه با ماشین چمن زنی کار کنم. من هرگز این فرصت را نداشته‌ام که بدانم چگونه از آن استفاده کنم، اما به نظر می‌رسد که داشتن یک مهارت قوی در جیب پشتی شماست. ممکن است به اندازه دانستن نحوه تعویض لاستیک یا رفع گرفتگی لوله فاضلاب مفید نباشد، اما می تواند مفید باشد. من نمی توانم به هیچ موقعیت اضطراری که نیاز به چمن زنی داشته باشد فکر کنم، اما شما هرگز نمی دانید.

شماره دو – من می خواستم چمن را به شکل الماس کندم و پسر 15 ساله ام درخواست طراحی را هنگام چمن زنی قبول نمی کند. فکر می‌کنم دلیل اصلی من این بود که چمن‌زنی کنم. من همیشه جای خالی روی فرش ها و طرح های شطرنجی روی چمن ها را دوست داشتم. اساساً من می‌خواهم چمن‌های علف‌های هرز و تکه‌ای من شبیه یک زمین گلف باشد و من این تصور را داشتم که چمن‌زنی آن به‌صورت الگو، بسیاری از مشکلات را پوشش می‌دهد. پس از چند ردیف اول، متوجه شدم که چمن زنی (و راه رفتن) در یک خط مستقیم، نوعی هنری است که هنوز به آن مسلط نشده بودم. بعلاوه، متوجه شدم که هر مقدار الگوبرداری در چمن، چمنی را که باید از برگ های پاییزی باقی مانده، کود دهی، بذر و کاهگل جدا شود، بهبود نمی بخشد. من تقریباً 1/4 کار چمن زنی خود را از هر شکل ظاهری رها کردم.

  شمع صدفی بزرگ DIY – ایده آسان کریسمس ساحلی

شماره سه – می خواستم از پله ها بالا بروم و از هوای خوب لذت ببرم. من با پشتکار بیش از 10000 قدم در روز راه می‌روم، و بیشتر روزها به معنای پیاده‌روی سریع سه مایلی در محله‌مان است. اما من سعی کرده ام کمی همه چیز را با هم مخلوط کنم و برخی از مراحل و ورزش هایم را در حین انجام کارهای اطراف خانه انجام دهم. راه رفتن روی هر تکه چمن راهی خوب برای رسیدن به هدف قدمی من به نظر می رسید (و اینطور هم شد!). همچنین از نظر بدنی بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتم بود. این من را به نکته بعدی می رساند…

شماره چهار – می‌خواستم بدانم چمن‌زنی و کارهای مربوط به آن چگونه است. وقتی از پسرها می‌خواهیم چمن‌کاری را بچینند، 20 دلار برای این کار به آنها می‌دهیم. با توجه به اینکه کمی بیش از یک ساعت طول می کشد، این نرخ دستمزد بسیار خوبی برای یک نوجوان است. وقتی از کار شکایت می کنند، به آنها می گوییم: «20 دلار آسان است. » حالا دیگه نمی دونم اینو بگم یا نه! خیلی سخت نبود اما قطعاً بیش از حد انتظارم کار و انرژی می گرفت. من آن را در رده آسان با 20 دلار قرار نمی دهم. من برای نوجوانانی که از چمن زنی محله پول خود را در می آورند، احترام جدیدی قائل هستم. من همچنین برای خرید یک ماشین چمن زنی سواری (بیشتر برای مقابله با برگ در پاییز، اما چمن زنی را آسان تر می کند) زمانی که ما آماده خرید هستیم، هستم.

شماره پنج – برای اولین بار می خواستم کاری انجام دهم. وقتی در بزرگسالی برای اولین بار به انجام کاری فکر می کنیم، فکر می کنم بیشتر ما چیزی ماجراجویانه، شاید حتی کمی خطرناک را تصور می کنیم. ما به چتربازی و پیاده روی در مسیر آپالاچی فکر می کنیم. ما اغلب به چیزی به سادگی چمن زنی یا پختن یک قرص نان فکر نمی کنیم. مهم نیست اولین‌ها چقدر عالی یا روزمره باشند، فکر می‌کنم مهم است که در طول زندگی به اولین‌ها ادامه دهید. شاید اولین باری باشد که ، را روی قلاب می گذارید، پیک نیک می گیرید یا ، سوار می شوید. ممکن است اولین باری باشد که سوار هواپیما می شوید، اقیانوس را می بینید یا از پاسپورت خود استفاده می کنید. شاید این اولین باری باشد که طراحی، نواختن ساز یا ژورنال را امتحان می کنید. این می تواند اولین بار باشد که درخت، بوته یا باغچه سبزی می کارید. ما نباید فقط اجازه دهیم اولین ها اتفاق بیفتند، بلکه باید آنها را جستجو کنیم، دنبالشان کنیم، آنها را تجربه کنیم و از آنها بیاموزیم.

  تغییر فضای غذاخوری آشپزخانه | صندلی های جدید

اولی ما را کنجکاو و درگیر دنیا می کند. برای تجربه اولی، باید خود را متواضع کنید و مایل باشید که مبتدی باشید، از منطقه راحتی خود خارج شوید و حتی شاید در نظر دیگران ، به نظر برسید. شما باید هر گونه ناامیدی را که با تلاش برای اولین بار به وجود می آید، بپذیرید. شما باید مایل به پرسیدن سوال باشید بدون اینکه بدانید چه پاسخ هایی خواهید داشت. شما باید مراقب و آموزش پذیر باشید. هدایای خوب و درس های مهم زیادی همراه اولی وجود دارد.

امیدوارم این مقاله شما را تشویق کند که نه تنها به دنبال کارهایی باشید که برای اولین بار باید انجام دهید، بلکه آنها را جشن بگیرید. این دنیای بزرگ، وسیع و شگفت انگیزی است که همیشه پر از کارهایی است که برای اولین بار می توانیم انجام دهیم. برای اینکه تحت فشار همه گزینه ها قرار نگیرید، می توانید به سادگی از خانه شروع کنید.

کاری که اخیرا برای اولین بار انجام دادید چیست؟

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/never-stop-having-firsts/