پروژه های بهار 2024 | دانه های خردل خانم

پس از چند روز مریض بودن، ارزیابی احساس شما در صبح همیشه کمی زمان می برد. آیا من هنوز مریض هستم؟ بالاخره به نقطه عطف رسیدم؟ خوب، امروز صبح بعد از کمک به جف برای بردن پسرها به مدرسه ارزیابی کردم و نقطه عطف را پشت سر گذاشتم. برای اولین بار در یک هفته احساس خودم را داشتم و انرژی داشتم. من هنوز 100% نیستم اما آنجا هستم. بنابراین، با تبدیل شدن تقویم به اول مارس و با انرژی جدید، به پروژه هایی فکر کردم که قصد داریم در بهار امسال روی آنها کار کنیم. من لیستی از پروژه های بدون برنامه ریزی برای تکمیل در سال 2024 را در اینجا به اشتراک گذاشتم، اما این یکی کمی خاص تر است به آنچه در هفته های آینده روی آن کار خواهیم کرد.

از آنجایی که هوا گرم تر می شود، ما بیشتر توجه خود را به نمای بیرونی خانه معطوف خواهیم کرد.

نرده را تعویض کنید

نرده در عکس ها خیلی خوب به نظر نمی رسد، اما در وضعیت بدی قرار دارد. در برخی نقاط سوراخ‌هایی وجود دارد، پایه‌های گمشده و بخش‌هایی که توسط تاک‌ها نگه داشته شده‌اند. ما سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بودیم که این حصار را برطرف کنیم، اما پروژه‌های زیادی در حال انجام بودیم که آن را پشت سر گذاشتیم. این خوش شانسی بود، زیرا بخش هایی باید در طول بازسازی استخر حذف می شدند. وقتی پیمانکار ما گفت که می‌خواهد بخش‌هایی از حصار را بردارد، من خندیدم و به او هشدار دادم: “اگر آن را بیرون بیاوری، بعید می‌دانم که بتوانی آن را برگردانی.” » در نهایت حق با من بود و او آن بخش از حصار را به طور کامل جایگزین کرد.

همچنین مجبور شدیم درب کناری را که اغلب استفاده می‌کنیم تعویض کنیم، زیرا مدت کوتاهی پس از نقل مکان در لولاها خراب شد. فکر کردم مقاله ای نوشتم و توضیح دادم که چگونه یک جدید ساخته ایم، اما نتوانستم آن را پیدا کنم. این دوران کمی مبهم بود، بنابراین ممکن است من پست در مورد آن را از دست داده باشم.

  پل‌های معلق هتل‌های کلبه‌ای در مکزیک را به هم متصل می‌کنند

ما برای تعویض حصار پیشنهاداتی دریافت کردیم و خیلی بیشتر از آن چیزی بود که می خواستیم بپردازیم. ما در واقع از اینکه چقدر هزینه دارد شوکه شده بودیم. جابجایی کامل راه پله زیرزمین آشپزخانه نسبت به جایگزینی دو بخش نرده، هزینه کمتری داشت. بنابراین ما حصار را ارزیابی کردیم و از اینکه متوجه شدیم تیرها در شرایط خوب و محکم هستند خوشحال بودیم، بنابراین توانستیم از آنها استفاده کنیم و به سادگی ریل ها و پیکت ها را تعویض کنیم. این باعث می‌شود که جایگزینی حصار به یک پروژه DIY آسان تبدیل شود که می‌توانیم آن را در بخش‌ها انجام دهیم. ما سعی خواهیم کرد این کار را قبل از بازگشت کلماتیس شیرین پاییز انجام دهیم. من احتمالاً یک پرده خواهم ساخت تا این هم بتواند بالا رود. من واقعاً دوست دارم که چگونه در تابستان حصار را می پوشاند.

پشت خانه را رنگ کنید و کرکره اضافه کنید

پاییز امسال قسمت جلو و گاراژ خانه را رنگ آمیزی کردیم و اکنون می خواهیم پشت آن را کار کنیم. در این سمت چیز زیادی برای رنگ آمیزی وجود ندارد، اما می خواهیم کرکره ها را تعویض کنیم و درب پشتی را رنگ کنیم. اینها جزئیات کوچکی هستند، اما من فکر می کنم آنها چیزهای زیادی اضافه خواهند کرد. همانطور که در مورد نما انجام دادیم، قبل از شروع گرمای تابستان، پروژه را به صورت تکه تکه کار خواهیم کرد.

در نهایت پنجره های پشت خانه را تعویض می کنیم که این نیز تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.

شروع به کاشت کنید

همانطور که در پاییز به اشتراک گذاشتم، جلوی خانه ما در حال حاضر کاملاً خالی است. ما در پاییز 2022 سقف را تعویض کردیم، بهار گذشته بوته های بیش از حد رشد کرده را حذف کردیم، سپس پاییز گذشته نمای بیرونی را رنگ آمیزی کردیم. پس از اتمام تمام این کار، ما آماده شروع کاشت هستیم! خوب، ما باید بسترها را تعریف و آماده کنیم، که کار بسیار زیادی خواهد بود، اما من واقعاً هیجان زده هستم که چند گیاه در زمین بیاورم. من این را به عنوان یک پروژه چند ساله می بینم که به مرور زمان به آن اضافه خواهیم کرد، اما کاشت چند بوته برای شروع کار خوب است.

  سوپ پیاز فرانسوی - یک ، زیبا

مواقعی وجود دارد که در کاشت تردید دارم، اما آنچه را که دوستم چری می گوید (و حیاط و باغ زیبایی دارد) به یاد می آورم: “من مانند جابجایی اثاثیه، گیاهان را جابجا می کنم.” من هرگز از جابجایی مبلمان برای امتحان ، چیزهای جدید تردید نمی کنم، بنابراین نباید احساس کنم کاشت چیزی دائمی است. من می دانم که بهتر است یک گیاه را در یک مکان خوب قرار دهید و آن را در آنجا رها کنید تا رشد کند، اما امکان جابجایی اشیا نیز وجود دارد. بالاخره اینها سهام بسیار پایینی هستند!

یکی از فالوورهای اینستاگرام من در حالی که ایده هایی که برای جلوی خانه ما داشت به اشتراک گذاشت برای سرگرمی یک مدل ساخت. این خیلی باحال نیست؟

مطمئناً کاشت آن بیشتر از چیزی است که من قصد انجام آن را دارم، اما من دوست دارم که چگونه به من دیدگاه دیگری در مورد اینکه باغ در زمان حیات چگونه خواهد بود، می دهد.

زیباسازی مسیر

یکی از پروژه هایی که ما روی آن کار خواهیم کرد و رایگان خواهد بود، که همیشه هنگام بازسازی خانه عالی است، زیبا ، مسیر ورودی است. بعداً دوست دارم مقداری آجر نازک روی بتن یا چیز دیگری بگذارم، اما فعلاً آن را با فشار بشویم و لبه‌هایی را انجام دهیم تا تمیز و مرتب به نظر برسد. چشم‌انداز من این است که در تمام طول پیاده‌روی لیریوپه بکارم، که از خانه اوما و اوپا به خوبی به یاد دارم، اما احتمالاً امسال این اتفاق نخواهد افتاد.

نقاشی حمام پسرها

هر بار که به حمام دهه 1970 خود نگاه می کنم، به یاد می آورم که پول حمام ما در حال حاضر روی پشت بام ما است! ما در نهایت به جای بازسازی حمام ها، سقف جدیدی را نصب کردیم، که بلافاصله برنامه ریزی کرده بودیم. این یک سازش خوب است، اما من برنامه‌ریزی نکرده بودم که این حمام‌ها بیش از سال اول زندگی‌مان در خانه باشند. اگر بودجه اجازه دهد، ممکن است امسال شروع به بازسازی حمام پسران کنیم و/یا نیمی از حمام را به سالن اضافه کنیم، اما از آنجایی که این هنوز یک علامت سوال است، تصمیم گرفتم حمام پسران را زیباتر کنم تا آن را کمی زیباتر کنم. در ضمن . حمام شبیه این بود…

  تغییر فضای غذاخوری آشپزخانه | لوستر جدید

در نوامبر کاغذ دیواری را برداشتم، سقف را (که رنگ پوست کنده داشت) سنباده زدم و همه چیز را آماده کردم. این به تنهایی اتاق را خنک تر کرد! به عنوان یک نکته، کاغذ دیواری استفاده شده در این اتاق را بسیار دوست داشتم. این یک رنگ آبرنگ است و قطعا یک کاغذ با کیفیت بالا و ضخیم بود. اما در بعضی جاها پوسته پوسته می شد و عملکرد خوب و طولانی داشت. وقتش بود

این طرفدار 50 ساله در حال ساخت یک راکت بود، بنابراین ما آن را در ژانویه تعویض کردیم. این پروژه شامل تعمیر سقف بود، بنابراین من باید سقف را دوباره آستر بزنم و رنگ کنم، سپس دیوارها را رنگ کنم. من یک رنگ آبی کم رنگ خریدم که با سینک و کاشی کار می کند تا زمانی که بازسازی کنیم. من احتمالاً چند کار کوچک دیگر مانند رنگ ، روشویی و تعویض دستگیره ها انجام خواهم داد. وقتی این موارد را تمام کردم به روز می کنم.

ببین، میشه بگی حالم بهتره؟ ذهن من در حال حاضر مملو از ایده است و برنامه ام را پر می کنم…

منبع: https://missmustardseed.com/spring-2024-projects/

The surprising secrets behind lasting relationships and why some fail. Top social media platforms to consider as a solopreneur.