پروژه ها و پست های مورد علاقه من از این سال

و این را دارید، سال به پایان می رسد و زمان خلاصه نویسی من در سال 2023 است. گاهی اوقات از دور به سال نگاه می کنم و فکر می کنم، “هوم، در 12 ماه گذشته چه اتفاقی افتاد؟” » من پست وبلاگ خلاصه سالانه خود را دوست دارم زیرا من را مجبور می کند هر ماه تجزیه و تحلیل کنم و همه چیزهایی را که در اینجا در The DIY Playbook به اشتراک گذاشته ام ببینم.

خلاصه 2023: یک سال در حال بررسی

کیسی و بچه ها راه می روند

امسال قطعا برای من جالب بوده است. این به معنای کاهش سرعت بود، که مطمئنا برای من تازگی دارد. من تمام تابستان را تعطیل کردم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم) و این بهترین کاری بود که تا به حال برای سلامت جسمی و روحی خود انجام داده ام. حتی با وجود این وقت آزاد، هنوز موفق شدم کارهای زیادی در وبلاگ و خانه انجام دهم. بیایید شیرجه بزنیم!

تکمیل زیرزمین (ژانویه)

بهترین نکات رنگ پاش من

در پاییز 2022، کل زیرزمین ما پر از فاضلاب شد و ما را مجبور کرد که برای کل این سطح از خانه خود را از صفر شروع کنیم. امسال را با پروژه های زیرزمین زیادی شروع کردم. تمام درهای داخلی را آنجا رنگ کردم و سپس از یک رنگ پاش حرفه ای برای پاشیدن تمام دیوارها استفاده کردم. بین درزبندی، آماده سازی و نقاشی، چندین هفته طول کشید تا هر اینچ را رنگ کنم و تمام کنم.

کاغذ دیواری جدید در زیرزمین ما.  بخشی از خلاصه 2023 من

پس از نقاشی، این نقاشی دیواری زیبا را به فضا اضافه کردم. آنقدر زندگی و رنگ می‌افزاید و من خیلی خوشحالم که با این قطعه در آنجا جسورانه کار کردم.

مبلمان زیرزمین Castlery جدید ما

بالاخره آماده شدیم تا مقداری اثاثیه به فضا بیاوریم و کاناپه و کنسول تلویزیونی جدید به خوبی به ما خدمت کرد. شما می توانید همه چیز را در مورد مبلمان زیرزمین ما در اینجا پیدا کنید.

شروع حمام زیرزمین (فوریه)

نحوه استفاده از چکش آزمایشی برای برداشتن کاشی های کف

وقتی قسمت اصلی زیرزمین کامل شد، دنده را عوض کردم و شروع به تمرکز روی حمام زیرزمین کردم. من خودم تمام فضا را در طول ماه های فوریه و مارس بازسازی کردم. من حمام (و آن کاشی کاری دشوار) را به نمایش گذاشتم، کف ها را برای کاشی کاری آماده کردم، سپس این کاشی سرگرم کننده را در فضای کوچک گذاشتم.

  جنگ با علف هرز اسقف
راهنمای هدیه تعطیلات 2023 من را به اشتراک بگذارید

من همچنین “تم سال” جدیدم را فاش کردم. من سال 2022 را “سال کیسی” نامگذاری کردم و تصمیم گرفتم سال 2023 “سال ما” باشد. من و فین زوج درمانی را شروع کردیم، متعهد به قرار ماهانه قرار گذاشتیم و روش بازی جوانمردانه را برای ازدواجمان شروع کردیم. من همه برنامه هایمان را در این پست وبلاگ نوشتم.

پیدا ، سبک من (مارس)

دگرگونی های اتاق مورد علاقه من

در ماه مارس، من دهمین سالگرد کتاب بازی DIY را جشن گرفتم! دیوانه وار است که فکر کنم من این وب سایت را برای بیش از یک دهه راه اندازی کرده ام. من یک پست وبلاگ پشت صحنه را به اشتراک گذاشتم که به سؤالات شما پاسخ می دهد و آنچه را که در 10 سال گذشته آموخته ام آشکار می کند.

بهترین شلوار جین غیر لاغر برای خرید

من همچنین در ماه مارس تعداد زیادی شلوار جین داشتم. من که می‌خواستم از دنیای شلوار جین تنگ بیرون بیایم، بیش از 30 جفت جین غیر نازک را امتحان کردم و یافته‌هایم را با تمام مادران هزاره دیگر به اشتراک گذاشتم. در نهایت، من شلوار جین مورد علاقه جدیدم را پیدا کردم (آنها واقعاً خوب هستند) و در طول راه کمی اعتماد به نفس پیدا کردم.

از نظر سلامتی، من شروع به مشاوره با یک پزشک فانکشنال پزشکی کردم و تجربه خود را در اینجا به اشتراک گذاشتم. امروز هم می بینمش! من هر سه ماه یک بار آزمایش خون می دهم و مکمل هایم را تنظیم می کنیم تا حالم بهتر شود.

بسیار به دیوار تاکیدی راه پله چوبی جدیدم افتخار می کنم

در مورد پروژه ها، من دیوار لهجه راه پله خود را ساختم. این پروژه ای بود که از زمانی که خانه مان را خریدیم در لیست کارهای من قرار داشت، اما مقیاس دیوار همیشه مرا می ترساند. من یک داربست خریدم و درست کردم و خیلی خوشحالم که این کار را کردم!

رونمایی از حمام زیرزمین (آوریل)

حمام سبز تیره جدید ما در زیرزمین

تا آوریل، حمام زیرزمین به پایان رسید! من wainscoting را اضافه کردم، همه چیز را به رنگ سبز بداخلاق درآوردم، و فضای جدید را دقیقاً در اینجا در وبلاگ نشان دادم. این شیک ترین حمام خانه است.

منابع دگرگونی زیرزمین ما

من همچنین بقیه زیرزمینمان را فاش کردم و اینکه چقدر از سیل پاییز پیش آمده ایم.

سفر من به ایتالیا (اردیبهشت)

گروه باورنکردنی ما از زنان در ایتالیا

اردیبهشت ماه سختی برای من بود. من یک سفر شگفت انگیز به ایتالیا را با گروهی از خوانندگان Playbook برنامه ریزی کرده بودم و در نهایت مجبور شدم به دلیل بی خوابی سفر را زودتر ، کنم، چیزی که قبلا هرگز تجربه نکرده بودم. زمان بسیار سختی برای من بود و تمام تجربه را در این پست وبلاگ به اشتراک گذاشتم.

  کلبه هالی مک کولی در روزبنک، استرالیا: گشت در خانه
شام در Bellagio

اگرچه سفر من کاملاً آن چیزی که فکر می‌کردم نبود، اگر به میلان، دریاچه کومو یا ونیز سفر می‌کنید، همچنان این پست خلاصه وبلاگ را نوشتم. به علاوه، در اینجا بهترین نکات بسته بندی من برای سفر بهاری به ایتالیا آورده شده است.

لذت های تابستانی (ژوئن، جولای، آگوست)

این تابستان استخرهای پارویی بسیار زیاد!

بی خوابی من را بر آن داشت تا کاری را انجام دهم که قبلا هرگز انجام نداده بودم: استراحت کنم. با چند هفته تعطیلی شروع شد و به یک تابستان کامل تبدیل شد. من یک به‌روزرسانی اواسط ژوئیه را اینجا به اشتراک گذاشتم، سپس یکی دیگر را وقتی در ماه اوت برگشتم.

کودکان در تابستان 2023

من تجربه ام را در مورد اضطراب به اشتراک می گذارم، از یک درمانگر کمک می خواهم، و تمام تلاشم را می کنم تا شخصیت تیپ A خود را رام کنم و ذهنیت برو، برو، برو. مطمئن نبودم که باید همه اینها را با این انجمن به اشتراک بگذارم، اما در نهایت این انتخاب درستی بود. من همیشه می گویم که آسیب پذیری باعث ایجاد روابط و جامعه می شود. بهترین راه برای کمک به دیگران این است که مبارزات خود را به اشتراک بگذارید.

غیبت من از دفتر برای تابستان

من در نهایت تابستان خوبی را با بچه هایم سپری کردم و واقعاً خوب بود که تلفن و رایانه را برای سه ماه متوالی کنار بگذارم!

همه چیز درباره خانواده (سپتامبر)

استفاده از روش بازی جوانمردانه برای خانواده ما

در ماه سپتامبر، دوباره درباره «سال ما» و اینکه چگونه من و فین سیستم بازی جوانمردانه را در خانواده‌مان پیاده‌سازی کردیم، بحث کردم. این یک راه عالی برای تقسیم کارهای خانه و تقسیم بار است. من به شدت توصیه می کنم اگر در شراکت هستید آن را بررسی کنید.

بهترین ایده های میز قهوه نشیمن من

ما همچنین درباره یک موضوع بحث برانگیز در مورد ایجاد یک خانه برای کل خانواده بحث کردیم. آیا هنگام انتخاب دکوراسیون باید به فکر فرزندان خود باشید؟ این موضوع واقعاً جالبی بود و من دوست داشتم از بسیاری از شما بشنوم.

زیباترین دکوراسیون اتاق خواب پسران را به اشتراک بگذارید

من همچنین اتاق این پسر شایان ستایش را به اشتراک گذاشتم و با یک پروژه DIY طولانی رنگ آمیزی درب کناری خود مقابله کردم.

بوت کمپ DIY (اکتبر)

هیئت مدیره راهرو جدید ما و پروژه Batten DIY

Bootcamp DIY در اوایل اکتبر شروع شد، زمانی که به خواهرم آموزش دادم که چگونه اولین پروژه DIY خود را انجام دهد. ما با هم یک تخته و دیوار چوبی به راهرو او اضافه کردیم و شگفت انگیز شد. به علاوه، او در این راه چیزهای زیادی یاد گرفت.

  چای شیر تارو - یک ، زیبا
این پروژه مبلمان نقاشی شده با گچ DIY بسیار جذاب از آب درآمد

من همچنین فهرستی از پروژه‌هایی را که فکر می‌کنم همه باید بدانند چگونه انجام دهند را به اشتراک گذاشتم (آیا می‌توانید همه آنها را انجام دهید؟) و با یک موسسه خیریه محلی همکاری کردم تا زیباترین روشویی و صندلی را تغییر دهیم.

DIY on the Fly (نوامبر)

خلاصه 2023 من که بهترین پست های سال را به اشتراک می گذارد

ماه گذشته من یک سری جدید به نام “DIY On The Fly” را راه اندازی کردم. من به افراد این جامعه با معضلات طراحی سریع خود کمک خواهم کرد و به سؤالات خانه آنها پاسخ خواهم داد. من قبلاً ارسال های بسیار خوبی دریافت کرده ام و نمی توانم منتظر ادامه اشتراک گذاری در استوری های اینستاگرام هر جمعه در میان باشم.

طرحی برای دیوار گالری جمع آوری کنید

من در نهایت راه پله در حال ساییدگی خود را تعمیر کردم، پروژه بعدی دیوار گالری خود را شروع کردم و این نکات مربوط به درمان پنجره را به اشتراک گذاشتم.

در یک یادداشت شخصی، من و فین در اوایل این ماه یک فرار خوب به پورتوریکو داشتیم. این یک راه فوق العاده برای شارژ و اتصال مجدد پس از یک سال پرمشغله بود.

جشنواره تعطیلات (دسامبر)

راهنمای هدیه تعطیلات 2023 من

چند هفته اخیر پر از محتوای تعطیلات بوده است. من راهنمای هدیه تعطیلات 2023 خود را منتشر کردم و ممکن است همچنان مورد علاقه من باشد! امیدوارم فرصتی داشته باشید که آن را بررسی کنید. میتوانید اینجا پیدایش کنید.

چگونه یک پاپیون عالی برای هدیه ببندیم

مادرم بهترین نکات خود را برای ساختن یک پاپیون “فانتزی” برای هدایای شما به اشتراک گذاشت. اگر هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارید، قطعاً این مقاله ارزش بررسی است.

بیا گالری دیوار راه پله جدید من را در زیرزمین ما بررسی کنید

در نهایت، دیوار گالری زیرزمین جدیدمان را نشان دادم. این چنین بیانیه ای را در خانه ما بیان می کند و من بسیار خوشحالم که بالاخره جایی برای آویزان ، بسیاری از خاطرات خاص خانواده ما دارم.

تعطیلات خوبی داشته باشی

تور ساده من از خانه تعطیلات 2022 من

مثل همیشه در تعطیلات مدتی مرخصی می گیرم تا با خانواده ام بگذرانم. همیشه خوب است که تلفن و رایانه خود را برای مدت طولانی از برق جدا کنم و خاموش باشم. علاوه بر این، این فرصت را به من می دهد تا در مورد 2024 و محتوایی که می خواهم در سال جدید برای شما بیاورم فکر کنم.

خوب و زود میبینمت دوشنبه 8 ژانویه. تعطیلات فوق العاده ای داشته باشید دوستان.

منبع: https://thediyplaybook.com/2023-recap/

Hidden message in classic painting : artistic genius or conspiracy ?. Ai tools for social media.