کلبه هالی مک کولی در روزبنک، استرالیا: گشت در خانه

تا کنون بهترین کلبه آرام در <a href=پرتره بیرونی ساحل شرقی استرالیا 3″ src=”https://www.remodelista.com/wp-content/uploads/2024/03/holly-mccauley-rosebank-australia-queenslander-home-1536×1066.jpg”/>

هر حرکت طراح استرالیایی هالی مک کاولی او را از شلوغی شلوغی دور می کرد و به صداهای طبیعت نزدیک می کرد.

این طراح گرافیک و صاحب گالری در شهر سیدنی بزرگ شد، اما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به بایرون بی، مکه موج سواران و شهر هیپی ها سابق رفت. از آنجا، او و همسر فعلی‌اش، نیک زالمسترا، یک فیلمساز، به یک آپارتمان کوچک یک خوابه، خانه اولشان، در شهر تاریخی بنگالو (جمعیت: 2813 نفر) نقل مکان کردند. با آمدن دختر دوم، این زوج به فکر اضافه ، یک اتاق خواب دیگر افتادند، اما زمانی که متوجه شدند آنچه واقعاً می‌خواهند خانه بزرگ‌تری است، نظر خود را تغییر دادند. و زمین بیشتر آنها هر دو را با رفتن به داخل بوته در Rosebank (جمعیت: 423)، یک شهر کوچک داخلی در 30 دقیقه از ساحل و در لبه جنگل بارانی استوایی پارک ملی، پیدا کردند. Nightcap، در فهرست میراث جهانی.

هالی می‌گوید: «امروز، ما در 5 هکتار زندگی می‌کنیم و تقریباً به طور کامل از جنگل‌های بارانی وحشی تشکیل شده است». و اگرچه کلبه کلاسیک آنها در دهه 1880 کوئینزلند (ساخته شده از چوب، در مواقع سیل بر روی پایه بلند شده، با ایوانی محصور برای سکونت در فضای باز) دارای دو اتاق خواب است، اما اندازه متوسطی دارد. در مجموع، خانه کمی بیش از 100 متر مربع (1076 فوت مربع) است و این برای ما بیش از اندازه کافی به نظر می رسد. ما زندگی فراتر از توان خود را دوست نداریم و این خانه از نظر فضا در مقایسه با محل اقامت قبلی ما واقعاً لوکس است.

  دست ساز روز شنبه

در زیر، او به ما گشتی در خانه آرام آنها می دهد.

عکاسی توسط آملیا راشفورث، توسط In Bed.

خانه
در بالا: هالی می گوید: خانه “به زیبایی توسط مالکان قبلی بدون از دست دادن هیچ یک از جذابیت های تاریخی خود بازسازی شده است.” او و Nich فقط تغییرات جزئی در آشپزخانه ایجاد کردند، مانند اضافه ، بک اسپلش کاشی. ترکیب صورتی و شرابی فقط ترکیبی است که من آن را دوست دارم. برندی که من برای گالری خود ایجاد کردم، بله، خوب، صورتی و قرمز است، بنابراین حدس می‌زنم خیلی از آن حال و هوا دور نباشد.
\2\20;ما (بخوانید: nich!) در حال سمباده زدن w 18 اصلی هستیم
در بالا: “ما (بخوانید: Nich!) در حال سمباده زدن به پیشخوان های چوبی اصلی و روغن کاری مجدد آنها هستیم – آنها در طول سال ها چسبنده شده اند.” غذا.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/holly-mccauley-rosebank-australia-home/