چک لیست تعمیر و نگهداری خانه برای هر صاحب خانه

در چند ماه گذشته من به شدت روی پروژه ای به نام، کتاب بازی خانه شما. امروز بسیار هیجان زده هستم که آن را با همه شما به اشتراک بگذارم!

این یک راه طاقت فرسا (اما هیجان انگیز!) برای رسیدن به این نقطه بوده است. حالا که بالاخره روز راه اندازی فرا رسیده است، خیالم راحت است که بالاخره این پروژه به دست این جامعه می رسد. قبل از اینکه به جزئیات کتاب بازی خانه شما بپردازیم، می‌خواهم داستان اصلی این ایده را با شما به اشتراک بگذارم.

تمرکز بر مالکیت خانه

سال گذشته بازسازی و طراحی بسیاری از اتاق های خانه ام را به پایان رساندم. از آنجایی که هیچ پروژه جدید و پر زرق و برقی برای به اشتراک گذاشتن قبل و بعد نداشتم، تصمیم گرفتم مطالب بیشتری در مورد تعمیر و نگهداری منظم و وظایف کلی مالکیت خانه به اشتراک بگذارم.

نحوه تعمیر پشه بند

من از واکنش جامعه من شوکه شدم! بسیاری از شما محتویات جدید را دوست داشتید و به من گفتید که با یادگیری نکات و جزئیات خانه خود احساس قدرت می کنید.

همانطور که نکات مربوط به تعمیر و نگهداری خانه را به اشتراک گذاشتم، مانند نحوه تعمیر صفحه پنجره و نحوه تعویض فیلترهای هوا، بسیاری از مردم از من پرسیدند که آیا می توانم یک برنامه زمان بندی تعمیر و نگهداری خانه یا لیستی از کارهایی که باید انجام شوند ایجاد کنم، تا بتوانند در بالای آن وظایف باقی بمانند. . این باعث شد چرخ‌هایم بچرخند و فکری به ذهنم رسید که ای کاش وقتی فین و من خانه خودمان را خریدیم، داشتم.

کتاب بازی خانه شما چیست؟

چگونه از کتاب بازی خانگی خود استفاده کنید

من دفترچه راهنما خانه شما را طراحی کردم تا به شما کمک کنم خانه خود را روان کار کنید. این یک Google Sheet 16 صفحه ای است که به عنوان دفتر خاطرات خانه شما عمل می کند. این گزارش شخصی مکانی برای ثبت اطلاعات مهم، کارهای تعمیر و نگهداری لاگ و نگهداری از تعمیرات مورد نیاز است.

  Declutter ژانویه من: آنچه از پاکسازی کل خانه ام آموختم

این برای کسانی طراحی نشده است که می خواهند چک لیست بخرند، احساس غمگینی کنند و دوباره شروع به نادیده گرفتن خانه خود کنند. و این فقط یک دفترچه گزارش یا یک صفحه گسترده نیست. کتاب بازی خانه شما برای افرادی است که آماده هستند تا به دانش خود از خانه اعتماد کنند و اقدام کنند! این برای افرادی است که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند و تعمیرات غیر منتظره و خرابی زودرس خانه خود را کاهش دهند.

خانه ها با دفترچه راهنما عرضه نمی شوند

قبل از بازدید ویدیویی از خانه

همیشه به نظرم دیوانه کننده است که برای خرید یک خانه پول دیوانه وار خرج کنم. سپس کلیدها به ما داده می شود و باید بفهمیم که چگونه به تنهایی از این دارایی عظیم مراقبت کنیم!

کتاب راهنمای خانه شما، فهرست نهایی تعمیر و نگهداری خانه

خانه ها باید مجهز به کتاب درسی باشند! درست؟ بنابراین کتاب بازی خانه شما راه حل من برای این مشکل است

در کتاب بازی خانه شما چیست؟

در کتاب بازی خانه شما چیست؟

همانطور که اشاره کردم، این یک Google Sheet 16 صفحه ای است که مستقیماً در حساب Google Drive خود ذخیره می کنید. من عاشق داشتن یک رکورد دیجیتال در Google Drive خود هستم زیرا می توانم از هر کجا و در هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشم.

شما همچنین می توانید چاپ کنید کتاب بازی خانه شما اگر ترجیح می دهید چیزهایی را با دست بنویسید در قالب PDF. با این حال، این سند حاوی پیوندهای زیادی به لوازم و آموزش ها است که می خواهید به صورت دیجیتالی به آنها دسترسی داشته باشید.

کتاب بازی خانه شما به سه بخش مجزا تقسیم می شود.

بخش 1 – اسناد مهم برای خانه

نمونه ها را در سایه های مختلف خاکستری و آبی رنگ کنید

آیا می توانید به سرعت به شماره قرارداد بیمه خانه خود دسترسی پیدا کنید؟ و این تماس برای لوله کش مورد علاقه شما؟ کتاب بازی خانه شما برای اطلاعات مهم، تقویم دیجیتال خانه شما خواهد بود. شما می توانید جزئیات مربوط به خانه خود را ذخیره کنید، از جمله جزئیات لوازم خانگی، منابع رنگ، مخاطبین حرفه ای خانه مورد علاقه خود، گزارش بازسازی و موارد دیگر.

این اسناد به سازماندهی خانه شما کمک می کند و در زمان فروش مفید هستند. شما می توانید این اطلاعات را در اختیار مشاور املاک خود قرار دهید و آنها تمام جزئیات مهم در مورد بهبودهایی که در خانه خود انجام داده اید را خواهند داشت.

  Q+A: کف های کنده کاری شده در زیر پا چه احساسی دارند؟

بخش 2 – چک لیست ماهانه تعمیر و نگهداری خانه

زنی ماشین ظرفشویی را در آشپزخانه باز می کند تا آن را عمیق تمیز کند

من این بخش را نان و کره کتاب بازی خانه شما می دانم، زیرا یادگیری واقعی از اینجا شروع می شود! من کارهای خانه سالانه شما را به یک چک لیست ماهانه، کامل با آموزش و لوازم تقسیم می کنم.

فراتر از یک چک لیست

چگونه باغ خود را برای زمستان آماده کنیم

بله، می دانم که چک لیست های منظم تعمیر و نگهداری خانه وجود دارد. با این حال، من لیست های عرضه، فیلم ها و آموزش های وبلاگ را برای همراهی با بسیاری از این کارهای ساده ارائه می دهم. من نه تنها به شما می گویم چه کاری انجام دهید، بلکه اغلب به شما نشان می دهم که دقیقاً چگونه آن را انجام دهید.

دیگر نیازی به جستجوی چیزهای تصادفی در گوگل ندارید تا بفهمید که چگونه صفحه ی رطوبت گیر خود را تغییر دهید یا پنکه سقفی شما باید هر فصل به کدام سمت بچرخد. من می توانم در تعمیرات فصلی به شما کمک کنم!

من رفیق مسئول شما هستم

از مبل جدید ما برای کار استفاده کنید

و در اینجا بهترین بخش این است: من شریک مسئولیت پذیری شما در مورد پیگیری این چک لیست هستم. چگونه؟ من در روز اول هر ماه یک ایمیل برای شما ارسال می کنم و به شما یادآوری می کنم که وظایف خود را انجام دهید، همراه با نکات و آموزش هایی برای انجام خوب آن کار!

این را پشتیبانی ماهانه مداوم خود در نظر بگیرید.

مشکلات جزئی به مشکلات بزرگ تبدیل می شوند

نحوه تعویض منظم فیلتر هوا

من می دانم که نگهداری از خانه گاهی اوقات خسته کننده و غیر جذاب به نظر می رسد. من میفهمم! اما نگهداری از خانه باعث صرفه جویی زیادی در دراز مدت می شود. با کمی اقدام می توانید عمر لوازم خود را افزایش دهید، خانه و خانواده خود را ایمن نگه دارید و از هزینه های تعمیرات غیرمنتظره در طولانی مدت جلوگیری کنید.

خانه شما یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های شما است و با مراقبت صحیح می توانید آن را در شرایط خوبی نگه دارید.

بخش 3 – آماده سازی برای بازسازی خانه

در نهایت، من در هر پروژه ای برای بهبود خانه یاری شما هستم. من سه برگه را به اشتراک می گذارم که برای منظم ماندن در طول هر پروژه بازسازی بزرگی که در خانه خود انجام می دهم، استفاده می کنم. اینها برگه‌هایی هستند که من برای برنامه‌ریزی، سفارش لوازم و پایبندی به یک برنامه فشرده استفاده می‌کنم.

  اقامتگاه Cantilevered Serra در برزیل دارای سرسره های کنار پله است

اگر در آینده پروژه های بزرگی برای بهبود خانه دارید، می خواهید آنها را در دست داشته باشید!

چگونه کار می کند؟

برای بررسی می توانید به این صفحه بروید کتاب بازی خانه شما و آن را بخرید. پس از خرید، برای همیشه به آن دسترسی خواهید داشت و به طور خودکار به لیست پستی انحصاری من اضافه می شود. من ماهانه برای شما ایمیل می فرستم تا شما را در قبال کارهای تعمیر و نگهداری معمول خود پاسخگو نگه دارم.

چک لیست نحوه استفاده از راهنمای خانه خود برای نگهداری از خانه

پس از خرید، یک پیوند منحصر به فرد به Google Sheet خود دریافت خواهید کرد. سپس می توانید آن را در Google Drive خود ذخیره کنید یا آن را چاپ کنید.

قیمت آن چند است؟

من «کتاب بازی خانه شما» را با هر سه بخش دقیق، از جمله فیلم‌ها، آموزش‌ها، پیوندهای عرضه، و یادآوری ایمیل تعمیر و نگهداری ماهانه با قیمت پایین 49 دلار ارائه می‌دهم! این بهترین 49 دلاری خواهد بود که تا به حال خرج کرده اید تا خانه خود را سال به سال خوب و روان نگه دارید!

فقط این هفته من به انجمن شگفت انگیز Playbook خود تخفیف می دهم. برای دریافت 20% تخفیف می توانید از کد “راه اندازی” استفاده کنید.

کمتر از 40 دلار است! برای چیزی که در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود، چقدر خوب است! من مطمئن هستم که راهنمای من به شما کمک می کند تا تعمیرات غیر منتظره و خرابی زودرس خانه خود را کاهش دهید. کتاب بازی خانه شما به شما کمک می کند تا خانه خود را در بهترین شکل نگه دارید و در زمان فروش به شما کمک می کند بهترین قیمت را داشته باشید!

تخفیف 20 درصدی من در دوشنبه، 22 آوریل به پایان می رسد، بنابراین زمان خوبی برای خرید است!

با تشکر از کمک شما

از حمایت شما از کتاب راهنمای خانه شما سپاسگزاریم

در یازده سال کار خود به عنوان یک خالق آنلاین، این اولین بار است که چیزی به مخاطبانم فروخته ام. رسیدن به اینجا یک منحنی یادگیری بزرگ بود و من به نتیجه بسیار افتخار می کنم.

از این جامعه شگفت‌انگیز خوانندگان برای حمایت از همه تلاش‌های من در اینجا در The DIY Playbook تشکر می‌کنم. من خیلی خوش شانسم که تو را دارم!

می توانید بخرید کتاب بازی خانه شما اینجا.

منبع: https://thediyplaybook.com/home-maintenance-checklist/