طراحی HGX یک خانه “موسیقی” در دره هادسون ایجاد می کند

استودیوی معماری نیویورک HGX Design خانه ای خطی با نمای شیشه ای در دره هادسون با الهام از “نت های فردی یک آهنگسازی” ساخته است.

اقامتگاه دره هادسون که در ژرمن تاون، نیویورک واقع شده است، 7300 فوت مربع (678 متر مربع) وسعت دارد و شامل حجم های مستطیلی به هم پیوسته با حیاط هایی است که بین آنها قرار داده شده است.

خانه طولانی در دره هادسونخانه طولانی در دره هادسون
HGX Design یک خانه خطی در دره هادسون ایجاد کرده است. این عکس و عکس برتر توسط پیتر آرون است.

HGX Design خانه را برای اسکان خانواده بازدیدکننده مالک ایجاد کرد و اکنون به عنوان اقامتگاه اصلی در ملک 35 هکتاری، پر از ساختمان های مزرعه و یک اقامتگاه دیگر عمل می کند.

فرم افقی این سازه از معماری بومی زمین های کشاورزی اطراف الهام گرفته شده است.

خانه خطی روی تپهخانه خطی روی تپه
او از ساختمان های کم ارتفاع کشاورزی در این منطقه مطلع شد

این استودیو گفت: «از مجموعه‌ای از ساختمان‌های سودمند با شکل ساده با ریتم عمودی تکراری تشکیل شده است، ردپای دراز خانه، ویژگی‌های بلند و کم ارتفاع ساختمان‌های کشاورزی را به یاد می‌آورد که مناظر منطقه‌ای اطراف را پر کرده است.»

این شامل چهار بال مستطیل شکل است که از یک راهروی ورودی امتداد می یابد. فضاهای کاربردی، مانند اتاق پودر، اتاق رختشویی و انباری، مستقیماً در مجاورت ورودی قرار گرفته اند، در حالی که یک راهرو طولانی به ورودی های سه اتاق خواب مهمان منتهی می شود.

راهرو بزرگ بازراهرو بزرگ باز
پانل های شیشه ای بیشتر خانه را پوشانده اند

در سمت دیگر ورودی، بزرگترین حجم یک آشپزخانه اپن، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری را در خود جای داده است که به اتاق خواب اصلی و حمام متصل می شوند.

پنجره های کف تا سقف اکثر قسمت های بیرونی را پوشانده اند و بقیه آن ها با نمای عمودی سدر پوشانده شده اند.

  300+ نام سگ پسر - یک آشفتگی زیبا
اتاق نشیمناتاق نشیمن
چهار حجم مستطیل شکل از یک ورودی مرکزی منحرف می شود

پانل‌های 13 فوتی برای تصویربرداری از طلوع خورشید شرقی در جلوی خانه و غروب خورشید در عقب و همچنین ایجاد تغییراتی در پالت مواد در طول روز استفاده شدند.

هال گلدشتاین، بنیانگذار HGX Design، می‌گوید: «خانه به روشی بسیار مینیمال با آسمان ملاقات می‌کند، اما به آرامی روی زمین می‌نشیند.

“این یک سیستم قابل پیش بینی است که مانند یک قطعه موسیقی پخش می شود، با تعاملات لحنی ظریف با عناصری که رنگ ها و پالت مواد را در طول روز زنده می کنند.”

این استودیو همچنین توضیح داد که خانه “انتظارات سنتی از یک فضای باز” را با “بدون هیچ مانعی برای جریان بصری یا فیزیکی خانه” به چالش می کشد.

صندلی های اطراف یک اتاق غذاخوریصندلی های اطراف یک اتاق غذاخوری
از سایه ها و نور روز برای ایجاد جدایی استفاده می شد

این استودیو گفت: «صمیمیت فضاهای چیدمان هوشمندانه خانه با انتظارات سنتی از یک پلان باز، با سقف های 11.5 فوتی در سراسر خانه، مخالفت می کند. جدایی ها با نور خورشید در روز و نور مصنوعی در شب تعریف می شوند.

پالت داخلی خانه از رنگ‌های خنثی تشکیل شده است، با کفپوش گردویی در سرتاسر و چوب‌کاری تیره و کاشی‌های خاکستری در حمام‌ها استفاده می‌شود.

تخت با دیوارهای پوشیده از چوبتخت با دیوارهای پوشیده از چوب
یک پالت خنثی در فضای داخلی استفاده شده است

یک سالن ورزشی و اتاق رسانه در زیرزمین قرار دارد، در حالی که یک استخر، خانه استخر و دو فضای بیرونی در ورودی و عقب خانه قرار دارد.

هال گلدشتاین نتیجه می گیرد: «زمین، مناظر و معماری با هم ترکیب می شوند تا مکانی بسیار معنوی ایجاد کنند. جریان کلی واقعاً موسیقایی است، مانند نت‌های جداگانه یک آهنگسازی که از ابتدا هدف کار ما بود.»

  اتاق غذاخوری کریسمس 2023 | دانه های خردل خانم
حمام با دیوارهای قهوه ایحمام با دیوارهای قهوه ای
برای پذیرایی از خانواده بازدیدکننده مالک ایجاد شده است

HGX Design یک استودیوی مستقر در نیویورک است که در سال 2020 توسط هال گلدشتاین تأسیس شد و بر پروژه‌های شرکتی، تجاری و مسکونی متمرکز شده است که “ارتباط انسانی و شکوفایی را القا می‌کند.”

دیگر پروژه‌های اخیراً تکمیل‌شده در دره هادسون شامل آبجوسازی ساکه با عناصر معماری محلی و ژاپنی و هتلی ساخته شده از کابین‌هایی است که از فولاد کورتن ساخته شده‌اند.

عکاسی توسط اسکات فرانسیس انجام شده است مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد.


اعتبار پروژه:

شرکت طراحی/معماری: HGXCONCEPTION
شریک مدیریت: هال گلدشتاین
کارگردان خلاق: هال گلدشتاین
طراحان/معماران اصلی: هال گلدشتاین/استفان کوسورلیس
پیمانکاران: CofH Builders Inc.
تولید کنندگان: پیت موتاچیو
مهندسین: DiSalvo Erickson (مهندسین سازه)، Crawford Associates (مهندسین عمران)
معماران منظر: واگنر هاجسون
مشاور نور: Claude R. Engle مشاور روشنایی
مکانیکی: همکاران کرافورد
گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع: همکاران کرافورد

منبع: https://www.dezeen.com/2024/04/14/hgx-design-musical-home-in-the-catskills/