بازسازی خانه 1970 | آغاز بازسازی توالت های پسرانه

هشدار، این مقاله زیبایی نیست، اما این واقعیت خرید خانه 50+ سال است که بیشتر در شرایط اولیه قرار داشت. اگرچه هیچ یک از اتاق‌های این خانه زشت نبود (فکر می‌کنم صاحبان قبلی سلیقه فوق‌العاده‌ای داشتند)، زمانی فرا می‌رسد که مد روز از مد افتاده است و فرسودگی خانه نیاز به تعمیر اساسی دارد. در مورد حمام پسران، زمان آن فرا رسیده است. اما، همانطور که قبلاً به اشتراک گذاشته‌ام، پول بازسازی که در اصل برای به‌روزرسانی هر دو حمام اختصاص داده شده بود، به سمت یک پشت بام رفت (در اینجا می‌توانید درباره سقف جدید بیشتر بخوانید)، که وضعیت بدتر از آنچه بازرسی خانه نشان داد بود. انتخاب هوشمندانه ای بود، اما سقف به اندازه یک حمام جدید سرگرم کننده نیست. سعی می‌کنم هر بار که از خانه عبور می‌کنم یا رانندگی می‌کنم و وقتی باران شدید می‌باریم، قدردان آن باشم.

بازسازی کامل این حمام در لیست کارهایی است که باید انجام شود، اما ما چندین پروژه با اولویت بالاتر داریم، بنابراین احتمالاً تا یکی دو سال دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. این نه تنها حمام پسران است، بلکه حمامی است که مهمانان ما از آن استفاده می کنند. در ابتدا یک حمام 1/2 خارج از سالن در نقشه های اولیه وجود داشت (من در این مورد نظر داشتم و دختر صاحب اصلی آن را تأیید کرد) و ما قصد داریم یکی را اضافه کنیم، اما تا آن زمان می خواهم این فضا را داشته باشم. با وسایل و کاشی های فعلی تا حد امکان نوسازی شده و زیبا شده است.

بنابراین، زمستان گذشته، آن را امتحان کردم. من و جف هر روز صبح چند دقیقه با تلفن صحبت می کنیم تا به روزهای خود و برنامه ریزی هایمان بپردازیم. وقتی آن روز صحبت کردیم، به او گفتم که قصد دارم کمی آهسته تر کار کنم و با کامپیوتر کار کنم. خوب وقتی گوشه ای از کاغذ دیواری را برداشتم از پنجره بیرون رفت و دیدم که به راحتی در ورق جدا می شود. بسیار خوب، بیایید این کار را انجام دهیم. روزی که قرار بود آسان باشد به یک روز کاری طولانی، شلوغ و نامرتب تبدیل شد.

پس اجازه دهید قبل از اینکه به شما کارهایی را که انجام داده ام به شما نشان دهم از حمام عبور کنم…

  Episode #215: Winter Survival Guide

می بینید که این حمام جذاب بود اما سن خود را نشان می دهد. برخی از کاشی های کف ، خورده است، کاغذ دیواری در چند نقطه پوسته می شود، رنگ سقف ، خورده و پوسته پوسته شده است و پالت بژ و آبی کمی قدیمی به نظر می رسد. برای تغییر ظاهر، من به دنبال یک ظاهر شیک هستم، اما وقتی بتوانیم به طور کامل بازسازی کنیم، وان عمیق‌تر، کاشی‌های مرمری کلاسیک، روشویی بلندتر و نورپردازی بهتر را اضافه می‌کنیم.

سقف قطعا بدترین قسمت است و چیزی که من از اولین باری که به آنجا نقل مکان کردیم می خواستم به آن بپردازم. با این حال، این همان پروژه ای است که می دانستم پیچیده و کسل کننده خواهد بود و آن را به تعویق انداختم.

خوشبختانه ، های سقف سازه ای نبوده و گچ جامد است. به سادگی ، های ناشی از پیری و رطوبت را رنگ کنید، که در سقف های گچی غیر معمول نیست. نمی دانم آخرین بار چه زمانی رنگ آمیزی شده است، اما می توان حدس زد مدت ها پیش بوده است.

باید بگویم که کاغذهای روی دیوارهای اینجا واقعاً زیبا هستند. ظاهری آبرنگ دارد و با توجه به ضخامت آن مشخص است که کاغذ باکیفیت است. همچنین این عنصر طراحی بود که کاشی های بژ و چراغ های آبی را به هم گره می زد. از برداشتنش کمی ناراحت شدم، اما زیر دوش داشت کنده می‌شد و نمی‌توانستم آن را نجات دهم.

کاغذ را جدا کردم، چسب را از روی دیوارها شستم و سقف ها را سمباده زدم. ما کل خانه را قبل از انعقاد قرارداد برای سرب آزمایش کردیم و رنگ سربی در خانه وجود نداشت، بنابراین سمباده زدن رنگ ، خورده برای آماده سازی سطح برای بتونه کاری بهترین اقدام برای صاف ، آن بود. من هنوز اتاق را محصور کرده بودم، روشویی و توالت را با پلاستیک پوشانده بودم، یک پنکه را زدم تا گرد و غبار را از پنجره بیرون بیاورم و ماسک تنفسی به چشمم زدم. من از سنباده اوربیتال با کاغذ 180 استفاده کردم و آن را به آرامی روی سقف که رنگ ، خورده و پوسته شده بود کشیدم. من نیازی به سمباده زدن رنگ یا برداشتن هر اینچ نداشتم، بلکه به اندازه ای بود که سطح آن صاف شود. سپس همه چیز را تمیز کردم

  فروش اقساطی خودروهای سایپا پراید تحویل فوری ویژه آذر ۹۸ | kamapress

بعد از سنباده زدن سقف، برداشتن کاغذ دیواری و تمیز ، دیوارها خیلی بهتر بود. از آنجایی که فضای کوچکی بود، زمان زیادی نمی برد، اما پروژه ای پیچیده و سخت بود. خوشحالم که پشت سرم است!

یک روز دیگر سقف و دیوارها را با Clean Start Primer که یک پرایمر با کیفیت بر پایه روغن است، آستر زدم. من این مسیر را انتخاب کردم زیرا روی رنگ روغن قدیمی و همچنین دیوارهایی که ممکن است خمیر کاغذ دیواری باقی مانده باشد، نقاشی می کردم. سپس یک لایه آستر اکریلیک و دو لایه رنگ سقفی به سقف زدم.

سقف پیشرفت چشمگیری داشت، اما پنکه سقفی 50 ساله فوت کرد و مجبور شدیم آن را تعویض کنیم. ما ابتدا سعی کردیم خودمان به این پروژه بپردازیم، اما طرفداران دیگر به این اندازه و سبک ساخته نمی شوند، بنابراین بسیار پیچیده تر از حد انتظار بود. ما پیمانکار خود را تعویض کردیم تا مطمئن شویم که تهویه مناسبی دارد و سقف به صورت حرفه ای تعمیر شده است. این به این معنی بود که باید سقف را آستر بزنم و رنگ کنم از نوبنابراین این هفته روی آن کار کردم.

من به شما می گویم که این سقف یکی از سخت ترین کارهای نقاشی بود که تا به حال انجام داده ام و نقاشی کردم. زیاد! یک رنگ سقف تخت سطح بالا که من همیشه برای همه اتاق هایمان از جمله آشپزخانه و حمام استفاده کرده ام، در این حمام کافی نیست. هر جا رطوبت به صورت مهره جمع شود، مثلاً در حمام، واترمارک باقی می ماند. من با پیمانکارم در مورد آن و همچنین افراد آگاه در شروین ویلیامز محلی خود صحبت کردم و هر دو پیشنهاد کردند که دوباره آن را بتونه کاری کنند و سپس آن را با رنگ Duration در یک روکش ساتن رنگ کنند. من یک پرایمر Kilz3 در دست داشتم، بنابراین از آن برای آستر ، سقف استفاده کردم و هر ترکیب رنگ و آستری که قبلاً آنجا بود، با آن تصمیم موافق نبود. در جاهایی شروع به حباب زدن کرد که باعث ناراحتی من شد. قبل از خشک شدن، نقاطی را که حباب می زد، تراشیدم تا حداقل سطح صافی داشته باشد. بعد از خشک شدن پرایمر، Sherwin Williams Extreme Bonding Primer را امتحان کردم و خوب جواب داد.

  قفسه های آشپزخانه کریسمس | دوشیزه دانه خردل

من تمام این جزئیات را در مورد رنگ آمیزی سقف حمام برای تشویق شما به اشتراک می گذارم. بیش از 20 سال است که با نقاشی زیاد کار کرده ام. من تقریباً با هر رسانه ای کار کرده ام و تقریباً همه چیز را رنگ آمیزی کرده ام: دیوارها، سقف ها، کف ها، لوازم خانگی، کاشی، فلز، چوب، پلاستیک، مبلمان، پارچه، سایدینگ، بتن، پانل، آجر و سنگ. من سطوحی با مشکلات متعدد از پوست پرتقال و واترمارک گرفته تا خرد شدن و باقیمانده رنگ آمیزی کرده ام. حتی در زمینه توسعه محصول با شرکت های رنگ مشورت کردم و البته یک خط رنگ طراحی و مالک شدم. وقتی صحبت از نقاشی به میان می‌آید من بسیار مطمئن هستم و این سقف هنوز هم توانست من را گیج کند و از من مشاوره بخواهد. فقط باید کارهای بعدی را که می‌دانم انجام دهم، ادامه دهم و هرگونه لایه‌برداری، حباب زدن یا رنگ‌آمیزی که نتیجه می‌دهد لزوماً تقصیر من یا شکست محصول نیست. هنگام رنگ آمیزی یک سطح قدیمی متغیرهای زیادی وجود دارد که باید انعطاف پذیر و پایدار باشید.

من مقداری پرایمر چسبنده و رنگ ساتن انتخاب کردم و امیدوارم که این کار را انجام دهد. از آنجایی که این سقف بسیار مشکل است (سقف حمام دیگر کاملاً خوب است)، احتمالاً آن را در طول بازسازی حمام برداشته و جایگزین خواهیم کرد تا بتوانیم شروع جدیدی برای آینده داشته باشیم.

وقتی سقف تمام شد (چالش‌های من پشت سرم هستند)، کاغذ دیواری با الهام از پوسته و چوب و چند عنصر سرگرم‌کننده دیگر سفارش دادم تا رنگ‌های بژ، آبی و رترو را در آغوش بگیرم و این حمام را زیبا کنم. تا زمانی که بتوانیم کار غریزی انجام دهیم. من همچنین پرده های فیلتر کننده نور جدید سفارش دادم، بنابراین وقتی پرده ها برای حفظ حریم خصوصی کشیده می شوند، اتاق تاریک نمی شود. به زودی بیشتر به اشتراک خواهم گذاشت…

منبع: https://missmustardseed.com/1970-home-renovation-the-beginnings-of-the-boys-bathroom-reno/