یافته های مورد علاقه جمعه – وبلاگ بکی اونز








یافته های مورد علاقه جمعه – وبلاگ بکی اونز


















برو به محتوا

/ 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 /

یافته های مورد علاقه این هفته

  1. مزارع شکوفه در بهار این اثر هنری را به روز رسانی عالی برای فصل تبدیل می کند. این در اندازه‌های متعددی موجود است، بنابراین به راحتی آن را روی قفسه یا به عنوان بخشی از دیوار گالری قرار دهید.
  2. آیا ست شنای جدید ما را در سام کلاب دیده اید؟ این شامل یک سینی، یک دستگاه پخش صابون، یک فنجان برای برس ها و یک ظرف برای یک توپ پنبه ای یا سایر لوازم کوچک حمام است. همراه با دو حوله دستی این مجموعه زیر 30 دلار است – ارزش باورنکردنی.
  3. یک لباس ساتن میدی زیبا که برای ناهار، عروسی و سایر رویدادهای این فصل ایده آل است. با استایل بی دردسرش، آن را هر روز با یک کت حصیری نیز بپوشید.
  4. ما عاشق رنگ نعنایی زیبای این شمع معطر آتشفشان هستیم. یک اکسسوری کوچک عالی برای فصل بهار که خانه شما را بوی فوق العاده ای می دهد.
  5. این جعبه های نگهداری عصا برای مدت طولانی مورد علاقه ما بوده اند. ما سایز ست را دوست داریم. آنها در یک قفسه، در اتاق خواب یا حمام عالی به نظر می رسند.
  6. مجموعه ای از 3 گلدان که برای مصارف داخلی و خارجی عالی عمل می کند. آنها در چندین رنگ آمده و ارزش باورنکردنی دارند.
  7. ست راحتی ما زیر 50 دلار در Sam’s Club شامل یک روکش نرم و قابل برگشت و دو روبالشی است. این یک قیمت شگفت انگیز در زیر 50 دلار است!
  8. یکی از فرش های مورد علاقه ما از مجموعه فرش های مارلن ما. ما عاشق طراحی منحصر به فرد و رنگ های ملایم و خنثی هستیم. این باعث می شود این فرش بسیار متنوع باشد و در اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و زیر تخت به خوبی کار کند.
  Diller Scofidio + Renfro ساختمان "همراه" را برای The Broad در لس آنجلس طراحی می کند.

خرید موارد دلخواه



منبع: https://beckiowens.com/friday-favorite-finds/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=friday-favorite-finds