این هفته 50 استودیو احیای مسکن اجتماعی را معرفی کردیم

تصویری از رنسانس مسکن اجتماعی توسط جک بدفورد

این هفته در Dezeen، ما سری Social Housing Revival را با نگاهی به 50 استودیو معماری در سراسر جهان که در حال طراحی مسکن اجتماعی هستند، به پایان رساندیم.

برای پایان دادن به مجموعه یک ماهه خود، فهرستی از استودیوهای معماری پیشرو در حال حاضر در خط مقدم تجدید حیات مسکن اجتماعی را گردآوری کرده ایم.

به عنوان بخشی از مجموعه خود، ما همچنین “معجزه” مسکن اجتماعی لوکس در تایوان و نمونه اولیه “معماری بیش از حد محلی” در جزایر بالئار را بررسی کردیم.

تغییر نام لامبورگینیتغییر نام لامبورگینی
لامبورگینی لوگوی جدید خود را معرفی کرد (راست)

در اخبار طراحی، برند خودرویی ایتالیایی لامبورگینی لوگوی جدید خود را که دارای یک ، نر و حروف ساده شده بود، نشان داد و روند لوگوی تخت را ادامه داد.

این برند گفت: “لوگوی جدید با فونت بزرگتر لامبورگینی نسبت به سلف خود و رنگ هایی که هم مینیمال و هم پررنگ هستند، دوباره تعریف شده است.”

“طراحی مجدد توسط یک استراتژی جدید برای انطباق عبارات بصری برند به منظور بازتاب بهتر ارزش‌های “شجاعانه”، “غیر منتظره” و “اصیل” ماموریت آن انجام می‌شود.

بالای ساختمانبالای ساختمان
دولچه و گابانا یک آسمان خراش بسیار بزرگ در میامی ایجاد می کند

در ایالات متحده، برند مد Dolce & Gabbana به جدیدترین برند لوکسی تبدیل شده است که با افشای رندرهایی از یک برج 90 طبقه در میامی که با همکاری شرکت معماری New York Studio Sofield طراحی شده است، از یک آسمان خراش خاص رونمایی کرده است.

در صورت ساخت، این آسمان خراش 1049 فوتی (320 متری) به بلندترین ساختمان شهر تبدیل می شود و به آسمان خراش بسیار بلندی که در حال حاضر در حال ساخت است، یعنی Waldorf Astoria Miami می پیوندد.

Belmont Park توسط PopulousBelmont Park توسط Populous
Populous یک مسیر ، سواری در نیویورک طراحی می کند

همچنین در ایالات متحده، Populous از طرح خود برای پیست ، دوانی و مکان ورزشی برای پارک بلمونت در ناسائو کانتی، نیویورک پرده برداری کرد.

  اقامتگاه Cantilevered Serra در برزیل دارای سرسره های کنار پله است

این استودیو همچنین رندرهایی از یک استادیوم روی استخر را که برای باشگاه فوتبال پریمیرشیپ فولام اف سی در سواحل رودخانه تیمز در لندن طراحی کرده بود، فاش کرد.

Lasvit در هفته طراحی میلانLasvit در هفته طراحی میلان
ما رویدادهای غیرقابل فراموشی هفته طراحی میلان را جمع آوری کرده ایم

پیش از هفته طراحی میلان در اواخر این ماه، ما 20 نمایشگاه و تاسیسات را جمع آوری کرده ایم که باید در رویداد امسال ببینید.

بیشتر نصب های مورد انتظار شامل نصب شیشه مذاب در فضای باز (بالا)، نصب توسط کارگردان دیوید لینچ، و یک “زمین بازی” IKEA است.

خانه هبریدخانه هبرید
خانه Outer Hebrides یکی از پرخواننده ترین پروژه های این هفته بود

پروژه‌های محبوب این هفته شامل خانه‌ای سنگی در هبریدهای بیرونی اسکاتلند، مزرعه‌ای در لس‌آنجلس که به یک «پناهگاه حومه شهر» تبدیل شده و یک امتداد شیشه و گلوم برای قدیمی‌ترین موزه اسکی جهان بود.

آخرین لوک بوک ما دارای فضای داخلی قهوه ای شکلاتی است که به اندازه کافی برای خوردن خوب به نظر می رسد.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen، جمع‌بندی منظم داستان‌های برتر هفته را ارائه می‌کنیم. در خبرنامه های ما مشترک شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/04/06/50-social-housing-revival-studios-this-week/