واقعیت قلاب های نزدیک در

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

خیلی اوقات وقتی در مجلات و آنلاین قلاب هایی را در نزدیکی درب می بینیم، محتویات این قلاب ها با دقت زیادی مرتب می شوند. فقط زیباترین ژاکت ها، پیش بند ها و کیف ها به همراه شیک ترین کفش های پنهان در زیر آن به نمایش گذاشته می شود. من خودم این کار را انجام می‌دهم که روی یک عکس سبک کار می‌کنم. انبوهی از کروکس ها و انبوهی از کت های نامتجانس منبع الهام نیست. ما می‌توانیم به قلاب‌های خود در کنار درهای خود نگاه کنیم و آن را ببینیم. اما من همیشه فکر می کنم خوب است که بین عملی و زیبا و واقعی با سبک تعادل برقرار کنیم.

وقتی تصمیم گرفتم قلاب‌ها را نزدیک درب کناری قرار دهم، می‌دانستم که این کار باعث به هم ریختگی می‌شود. در عین حال می دانستم که عملی خواهد بود. شما به مکانی مناسب برای نگهداری کتها در زمستان، انداختن کیف و آویزان ، بند سگ نیاز دارید. و اکثر مردم می خواهند این کار را درست زمانی که از در وارد می شوند با درآوردن کفش های خود انجام دهند. از آنجایی که ما در این خانه یک گلخانه مناسب نداریم، یک ردیف قلاب، یک قفسه و یک صندلی قرار بود بهترین جایگزینی باشد که می توانستیم در این فضا جا بدهیم.

(در اینجا می توانید ببینید که چگونه این قفسه را با قلاب درست کردیم.)

در اینجا نحوه ظاهر و استایل آن برای عکس های تابستانی آمده است…

و در کریسمس…

  ملافه های کریسمس (تصاویر کمتری ایجاد کنید)

و این چیزی است که هر روز زمستان به نظر می رسد…

\

من یک روز در میان وقت می گذارم تا کفش و کت را تحت کنترل داشته باشم. مواقعی وجود دارد که جف سه کت مختلف آویزان دارد و پسرها اسکیت‌های غلتکی، کروک‌ها و کفش‌های تنیس خود را روی هم گذاشته‌اند و باید آن را به چیزی که *باید* در کنار در باشد محدود کرد.

من مشتاقانه منتظر بهار هستم، زمانی که کت ها برای ماه های گرمتر در کمد قرار می گیرند و قلاب ها دوباره کمی آزادتر می شوند.

منظور من از به اشتراک گذاشتن واقعیت قلاب های کنار در این است: ما در خانه خود زندگی می کنیم. حتی زیباترین خانه‌هایی که مردم به صورت آنلاین و مجلات به اشتراک می‌گذارند، همیشه به این شکل نیستند. همه ما روی زیر لیوانی‌هایمان لیوان‌ها، کتاب‌ها و تبلت‌ها روی میزهای خوابمان، جعبه‌های دستمال کاغذی پراکنده‌شده در زمان سرماخوردگی، وسایل الکترونیکی و طناب‌هایشان، ظروف کثیف در سینک، پاشیدن آب روی اجاق گاز و انبوهی از کروکس کنار در داریم. .

من این چیزها را قبل از عکس تمیز می کنم، مثل قبل از اینکه شرکت داشته باشیم. من می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم و می‌دانم که مردم نمی‌خواهند سبدهای لباس‌های کثیف، خرگوش‌های گرد و غبار و تخت‌های مرتب نشده ما را ببینند. اما هر چند وقت یک بار، احساس می کنم خوب است که چیزهایی از این قبیل را به اشتراک بگذارم تا یادآوری کنم که زندگی اینجا اتفاق می افتد. و این بهترین چیز است. این خانه در هر روز از هفته، خانه ای بی عیب و شیک را شکست می دهد.

  Preppy + راهنمای هدایای تعطیلات کلاسیک برای او

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/the-reality-of-hooks-by-the-door/