در پروژه رزماری ما یک اتاق دو طبقه چند منظوره بسازید!

پروژه رزماری / عکاسی: خانه خود را پهپاد کنید

این فضای دو طبقه زیبا از پروژه رزماری ما یک خلوتگاه آرامش بخش با فضایی برای خواب جمعیت، یک میز توکار طولانی برای کار، و یک حمام زیبای داخلی است تا مهمانان احساس راحتی کنند. امروز ما تمام جزئیات مربوط به نحوه ایجاد ظاهر را به اشتراک می گذاریم.

پروژه رزماری / عکاسی: استودیو کامیل ماری /

رنگ کنید

رنگ بسیار ملایم خوابگاه ها بیانیه ای را نشان می دهد. در اتاق خواب کودک، ما دوست داریم از زنگ های خنثی که معمولاً به سمت آنها متمایل می شویم، فاصله بگیریم. در اینجا، آبی مایل به سبز نمک دریایی شروین ویلیامز، دوز کاملی از رنگ آرام بخش را اضافه می کند. ما آن را با همان دیوارهای سفیدی که در خانه استفاده می کردیم، مروارید دریایی بنجامین مور جفت کردیم.

پروژه رزماری / عکاسی: استودیو کامیل ماری /

زمین

کفپوش یک رنگ کاملاً جدید، Riviera، از مجموعه Becki Owens x HEWN است. ما این رنگ را به طور خاص برای این پروژه طراحی کردیم، بنابراین این رنگ جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد. ریویرا یک رنگ چوب روشن و روشن است که به گونه ای طراحی شده است که با ظاهر مدرن ساحلی مورد علاقه ما هماهنگ شود. ما از این رنگ در سراسر خانه استفاده کردیم تا ظاهری بزرگ و منسجم ایجاد کنیم.

پروژه رزماری / عکاسی: خانه خود را پهپاد کنید

ابعاد اتاق

اغلب از ما می پرسند که اگر می خواهید تخت های دو طبقه توکار داشته باشید، یک اتاق چقدر باید بزرگ باشد. برای اینکه ایده ای به شما بدهم، ابعاد این اتاق 14’8 x 16’3 اینچ است و سقف های 9′ دارد.

  واقعیت قلاب های نزدیک در
پروژه رزماری / عکاسی: استودیو کامیل ماری /

تجهیزات جانبی

فرش زیر پا و نور بالا نقش اصلی را در فضای این فضا ایفا می کند. هر دو در Becki Owens Living در دسترس هستند. لوستر ویکی را از اینجا و فرش لیلا دوم را از اینجا بخرید. ظاهر و لوازم جانبی بیشتری را از این فضا از اینجا خریداری کنید!

کاشی حمام

برای دیدن حمام اختصاصی زیبا، گشت و گذار ویدیویی در فضای زیر را تماشا کنید. کاشی زلیج بسیار زیبا است و با رنگ سرگرم کننده تخت دو طبقه مطابقت دارد. ما از zellige از Zia Tile، 4 “x4” در Sayulita استفاده کردیم

ما فضاهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن در این خانه داریم، از جمله اتاق خواب دیگری با تخت های دو طبقه که فکر می کنیم شما را دوست خواهید داشت. زود برگرد!

Xxx

بکی

منبع: https://beckiowens.com/build-a-multifunctional-bunk-room-like-this-one-in-our-rosemary-project/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=build-a-multifunctional-bunk-room-like-this-one-in-our-rosemary-project