بهترین ایده های نور خورشیدی برای فضای بیرونی شما

فضاهای بیرونی من فرار من در تابستان است. چه پاسیو من باشد و چه پاسیو سنگریزه‌ای من، وقتم را در خارج از خانه دوست دارم. چیزی که آن را حتی بهتر می کند، محیط است، و در طول سال ها ایده های مختلف نورپردازی در فضای باز را امتحان کرده ام. اما سال گذشته ترفندی را در باغم کشف کردم و همه چیز را تغییر داد. خداحافظ شمع های واقعی که در خاک پوشانده شده و در آب خیس شده اند. و برای فانوس های باتری دار خیلی بد است. یک خبر کوچک در شهر وجود دارد و به آن SOLAR LIGHTS می گویند!

پاسیو شنی حیاط خلوت مزرعه شهر با چراغ های باغ خورشیدی پری.پاسیو شنی حیاط خلوت مزرعه شهر با چراغ های باغ خورشیدی پری.

قبل از پارسال هر سال برای نصب چراغ هایم از سیم های داخلی بی شماری استفاده می کردم و الان مجبور نیستم! این خیلی رهایی بخش است! اینها چراغ های باغ پری زیر از آمازون هستند و شگفت انگیز هستند. من همچنین آنها را به شیشه های کریسمس خود اضافه کردم.

من هم سرمایه گذاری کردم فانوس خورشیدیs زیر، و آنها ارزش هر پنی را داشتند. در تعطیلات هم از آنها استفاده کردم. من قبلا چندین تن باتری مصرف می کردم و الان سوئیچ را روشن می کنم و می گذارم شب روشن شوند. می توانید پیدا کنید صندلی تخم مرغ اینجا.

صندلی تخم مرغی راتن خانه مزرعه شهر برای پیچیدن دور ایوان خانه مزرعه.صندلی تخم مرغی راتن خانه مزرعه شهر برای پیچیدن دور ایوان خانه مزرعه.

این پست شامل پیوندهای مربوط است.

صندلی تخم مرغی راتن خانه مزرعه شهر برای پیچیدن دور ایوان خانه مزرعه.صندلی تخم مرغی راتن خانه مزرعه شهر برای پیچیدن دور ایوان خانه مزرعه.

من هم مال خودم را ساختم تیرهای روشنایی فضای باز DIY. برای این پروژه می توانید از چراغ های رشته ای و حتی میله های زیر استفاده کنید.

چراغ حصار خورشیدی// پست های حلقه گل

چراغ های رشته ای خورشیدی// گلدسته های خورشیدی// چراغ های سنگی خورشیدی

  Mes meilleurs conseils pour concevoir un espace du début à la fin

چراغ های باغ// چراغ خیابان خورشیدی// فانوس های خورشیدی

چراغ های خورشیدی راتن// چراغ های راه// چراغ رومیزی فضای باز

فانوس خورشیدی ضد آب// لامپ آویزان// فانوس شمع خورشیدی

چراغ های رشته ای خورشیدی // چراغ رومیزی برنجی برس خورده

شما می توانید من را بخرید صفحه فروشگاه آمازون Outdoor برای لیست کامل منابع

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/03/best-solar-light-ideas-for-your-outdoor-space.html

پشت صحنه با سامسونگ و kakaotalk – اتاق خبر جهانی سامسونگ.