مجموعه فرش Kamey ما را + 20٪ تخفیف فقط برای 2 روز کشف کنید!

مجموعه فرش های کامی ما را کشف کنید. هشت فرش دستبافت به سبک خانه های کشاورزی که با مواد 100% طبیعی ساخته شده اند. این طرح‌های خنثی و تمیز به راحتی در فضاهای موجود شما قرار می‌گیرند و در عین حال بافت و گرما را به آن‌ها به‌روزرسانی گرم و مدرن می‌دهند. شما را به کشف مجموعه دعوت می کنیم…

کامی جی

با فرش دستباف کامی ما که با همکاری انحصاری Becki Owens و Surya طراحی شده است، جذابیت روستایی را به فضای خود بیاورید. فرش Kamey I ما برای سبک کلبه‌های خانه‌ای که دوست دارید عالی است، دارای رنگ‌های قهوه‌ای ماسه‌ای خنثی است که با نوارهای سفید مایل به قرمز در بالا و پایین حاشیه دارند. این فرش که با استفاده از تکنیک‌های سنتی دست‌بافت در هند خلق شده است، از الیاف جوت طبیعی ساخته شده است که به جذابیت ارگانیک آن می‌افزاید. نگهداری از این فرش بدون پرز با تمیز ، نقطه ای فقط با آب آسان است و توصیه می کنیم برای راحتی و طول عمر بیشتر از آن با پد فرش استفاده کنید.

  تغییر رنگ پلکان با بودجه

کامی دوم

Kamey II یک فرش دستباف با الگوی منحصر به فرد چک مایل در رنگ های خنثی کلاسیک گندمی و سفید مایل به قرمز است که به طور هماهنگ با هر دکوری ترکیب می شود.

کامی سوم

Kamey III سبک کلبه کانتری را به نمایش می گذارد. این فرش دارای طرح شطرنجی بزرگ و پررنگ است که مطمئنا در هر فضایی جلب توجه می کند. رنگ‌های اصلی آن از جوت در هند ساخته شده و رنگ‌های خنثی کلاسیک قهوه‌ای ماسه‌ای و مایل به سفید است که می‌تواند یکپارچه با دکوراسیون موجود شما ترکیب شود.

کامی IV

Kamey IV دارای طراحی شبکه ای نامنظم است که جلوه چشم اندازی زیبا ایجاد می کند و آن را از سایر فرش های موجود در بازار متمایز می کند. این فرش از جوت طبیعی با رنگ های ملایم و خنثی خاکستری روشن و قهوه ای شنی ساخته شده است. به لطف ویژگی بدون پرز، فرش Kamey IV سطح صاف و ظریفی را در زیر پا ایجاد می کند. با انواع سبک ها، از خانه های سنتی گرفته تا مدرن، به خوبی کار می کند.

کامی وی

Kamey V دارای یک الگوی بافت الماس سنتی است که بافت جذابی را به کف شما می بخشد. رنگ‌های خنثی قهوه‌ای ماسه‌ای و سفید کم‌رنگ آن کاملاً مکمل هر دکوراسیون داخلی است. این فرش دستبافت که در هند از جوت محکم ساخته شده است، برای ماندگاری ساخته شده است. این فرش زیبا همچنین دارای حاشیه در بالا و پایین است تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

کامی ششم

Kamey VI سایه‌های خنثی کلاسیک سفید مایل به سفید و گندمی شسته را ترکیب می‌کند و فضایی آرام را برای فضای زندگی شما ایجاد می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد با میله‌هایی که با سلیقه قرار گرفته‌اند، قاب‌های بالا و پایین را برجسته می‌کنند که به‌طور یکپارچه در حاشیه‌ها جاری می‌شوند و حسی از پیچیدگی را به دکوراسیون شما می‌بخشند. اگر چه پرز وجود ندارد، توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر از آن با یک پد فرش استفاده کنید. و وقتی نوبت به حفظ جذابیت آن می رسد؟ فقط با آب تمیزش کن! فرش Kamey VI را به خانه بیاورید و فضای خود را به پناهگاهی از آرامش تبدیل کنید!

  سیاه روی سیاه روی سیاه

کامی هفتم

Kamey VII یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا یک به روز رسانی زیبا برای طراحی جاودانه است. به لطف طراحی ستون راه راه نامنظم خود، لمس سبک معاصر را به ارمغان می آورد. پالت خاکی خنثی دارای سایه های خاکی شسته و قهوه ای شنی است که به طور یکپارچه با هر دکوری ترکیب می شود.

کامی هشتم

برای داشتن پایه ای جسورتر و امروزی، طرح Kamey VIII ما را انتخاب کنید. راه راه های متنوع تن به تن، گرمای غنی و سبک شیک را به فضای زندگی شما می بخشد. ما دوست داریم که چگونه مبلمان را با روکش‌های خنثی و چرمی تکمیل می‌کند و در عین حال شخصیتی را به فضا می‌افزاید.

امیدواریم از آشنایی بیشتر با مجموعه فرش کامی ما لذت برده باشید. مجموعه کامل را اینجا ببینید. استفاده از کد: KAMEY20 با 20% تخفیف این مجموعه فقط به مدت 2 روز!! تبلیغات جمعه 22 مارس ساعت 24 به پایان می رسد. خرید مبارک و ممنون از حضور شما

Xxx

بکی

منبع: https://beckiowens.com/meet-our-kamey-rug-collection-20-off-today-only/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=meet-our-kamey-rug-collection-20-off-today-only