تغییر فضای غذاخوری آشپزخانه | صندلی های جدید

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

دیروز نگاهی به لوستر جدید در ناهار خوری آشپزخانه انداختیم و امروز می خواهم همه چیز را در مورد صندلی های جدید/آنتیکی که اخیراً در Facebook Marketplace پیدا کردم به اشتراک بگذارم. برای یادآوری، این همان چیزی بود که فضا به نظر می رسید…

من واقعاً عاشق این صندلی ها هستم و آنها در اتاق غذاخوری ما در خانه PA و خانه MN هستند. مشکل این صندلی ها این است که واقعا برای استفاده فشرده و روزمره ایده آل نیستند. آنها عتیقه هستند و در حال حاضر علائمی از ساییدگی نشان می دهند که در سال گذشته در میز آشپزخانه ما استفاده شده است، در حالی که من به دنبال صندلی های دیگری می گشتم که دوست داشتم. یکی از صندلی ها نیز نیاز به تعمیر داشت، بنابراین به گاراژ فرستاده شد تا زیر یک نشیمن ناآگاه فرو نریزد!

بنابراین من بیش از یک سال است که به دنبال صندلی های مناسب برای آشپزخانه خود هستم. من را وادار می کند که صندلی هایی را که داشتیم در ناهار خوری آشپزخانه MN خود نگه دارم، اما آنها را با خانه فروختیم. فقط فکر نمیکردم اینقدر طول بکشه تا یه جایگزین خوب پیدا کنم! تابستان گذشته چند صندلی خریدم، اما معلوم شد که خیلی کوچک، کاملاً غیر کاربردی و ضایعاتی هستند! در نهایت آنها را دادم، و آخرین باری که آنها را دیدم، آنها هنوز در بازار فیس بوک مشغول گشت و گذار بودند. اطلاعات بیشتر در مورد این فرار مبلمان را می توانید در اینجا بخوانید.

  آموزش رایگان نقاشی رنگ روغن - دو شمعدانی شناسی

هر از چند گاهی فیس بوک را چک می کردم تا ببینم آیا صندلی جدیدی ظاهر می شود یا خیر. فکر می‌کنم پیدا ، چیزی بسیار سخت بود زیرا به چهار صندلی نیاز داشتم، سبک خاصی را در ذهن داشتم، آنها باید در شرایط خوبی باشند و نمی‌خواستم برای آنها هزینه اضافی بپردازم. من در طول سال‌ها آموخته‌ام که صندلی‌های آشپزخانه ما ضربه خورده‌اند و نمی‌خواهم آن‌ها خیلی ارزشمند باشند.

وقتی این صندلی های عتیقه را دیدم، بلافاصله جذبم شد. سبک بسیار عالی است و قیمت آن مناسب است: 100 دلار برای یک ست 6 صندلی. به علاوه آنها تنها حدود 20 دقیقه با شما فاصله داشتند، بنابراین تحویل سریع و آسان خواهد بود. به عنوان یک بیمه، جف را برای این خرید با خودم آوردم تا بتواند در آن بنشیند و تاییدش را بدهد.

فرش جوت بافته | شاخ گوزن اروپایی

از آنجایی که صندلی های آنتیک هستند، هنوز کوچکتر از صندلی های مدرن هستند، اما مقیاس آن برای میز کاج آنتیک مناسب است. من توانستم بالشتک های 2 اینچی برای افزایش ارتفاع، راحت تر ، آنها و محافظت از صندلی های عجله شده (بیشتر از گربه ها) پیدا کنم. اگرچه صندلی ها محکم هستند، اما جیر جیر می کنند. جف گفت مشکلی نیست. اتصالات شلی که باعث ایجاد ، می شوند را به سادگی می چسبانیم. بهترین قسمت این است که ما شش صندلی داریم، بنابراین اگر/زمانی که یکی از آنها فرسوده شد می‌توانیم آنها را عوض کنیم.

من عاشق پشتی این صندلی ها و جزئیات حک شده روی آن هستم. آنها به سادگی کامل هستند.

  دست ساز روز شنبه

و من همیشه در لهجه های عجولانه روی مبلمان ضعف داشته ام. بهترین چیز در مورد این صندلی ها این است که راش در شرایط عالی قرار دارد. من فکر نمی کنم هیچ یک از قطعات بریده شده یا ساییده شده باشد، که برای صندلی های آنتیک این سبک غیر معمول است.

در اینستاگرام، شخصی اظهار نظر کرد که به نظر آنها پایه‌های صندلی در مقایسه با پایه‌های چرخان بزرگ میز بسیار ظریف هستند، اما من این کنار هم قرار گرفتن را دوست دارم. من عاشق عدم تطابق آنها هستم، که ظاهری را که در طول زمان جمع آوری شده است، تقویت می کند. من احساس می کنم این یک مجموعه سنگفرش شده است که ممکن است در یک خانه قدیمی انگلیسی با سقف کاهگلی پیدا کنید. اگر عاشق عتیقه جات هستید و ظاهری منحصر به فرد خلق می کنید، این را دریافت خواهید کرد.

در اینجا منظره ای از اتاق نشیمن مشرف به ناهار خوری آشپزخانه با انباری و یخچال در پس زمینه است. من این اتاق ناهارخوری را پالت رنگی بسیار خنثی نگه داشتم، بنابراین هیچ چیز با کابینت های سبز زرق و برق دار رقابت نمی کرد. البته هر وقت بخواهم می توانم پاپ های رنگی را با اکسسوری ها و کتانی ها اضافه کنم، اما می خواستم پایه ها خنثی باشند.

هفته آینده با نزدیک شدن به فصل جدید، در مورد اصلاح قفسه ها برای ظاهری جدید صحبت خواهم کرد…

می توانید مقالات بیشتری در مورد بازسازی آشپزخانه در اینجا بیابید.

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/kitchen-eating-nook-changes-the-new-chairs/

  مرکز کریسمس سریع و آسان