روند بهار: طرح های صنعتگر چاپ بلوک

پروژه بلوتا / عکاسی برین آلیسون

چند هفته پیش نحوه استقبال از بهار را با چیدن گل در دکور توضیح دادیم. امروز می خواهیم یکی از راه های مورد علاقه خود را برای افزودن گل به اشتراک بگذاریم. و به عنوان یک امتیاز، این یک روند اصلی امسال است: منسوجات چاپ بلوکی. این پارچه های چاپ شده سنتی هند کلاسیک هستند، اما با گل های شیک خود، در دکوراسیون مدرن تر شما قرار می گیرند. آنها زیباترین الگو، رنگ و حال و هوای دست ساز را به فضای شما اضافه می کنند. دریابید که چگونه از منسوجات چاپ بلوک الهام می گیریم.


جزئیات توسط Becki Owens / خرید ست لحاف گاز چاپی 3 تکه

برای همکاری بهاری خود با Sams Club، پارچه های الهام گرفته از چاپ بلوک را به جزئیات خط Becki Owens اضافه کردیم. مجموعه ما از سرویس خواب های کامل گرفته تا بالش های ترکیبی، ظاهری شیک با قیمتی عالی به شما می دهد. مجموعه را در اینجا کشف کنید.

جزئیات توسط Becki Owens / خرید مجموعه کوسن
Becki Owens x Cleobella / خرید مجموعه

همکاری ما با یکی از برندهای بوهمی مورد علاقه ما، Cleobella، این روند را با پیش بند جذاب، پدهای گرمایشی و حوله به آشپزخانه می آورد. این زیباترین لایه گلی است که می توانید به دکوراسیون خنثی خود اضافه کنید. کل مجموعه را اینجا ببینید.

پروژه بلوتا / عکاسی برین آلیسون

پاستیل های زیبا و رنگ های خنثی باعث می شود این چاپ ها به راحتی به دکوراسیون موجود شما اضافه شود. چه بخواهید یک میز زیبا بچینید، تختخواب خود را مرتب کنید یا یک کوسن جدید به صندلی خود اضافه کنید، منسوجات چاپ شده بلوک ظاهر شما را شاداب می کنند. برای پیدا ، ظاهر مورد علاقه خود از نوار لغزنده زیر خرید کنید.

  وسواس های فعلی: آرامش زمستانی - Remodelista

دوشنبه شاد!

Xxx
بکی

ظاهر را خرید کنید


منبع: https://beckiowens.com/spring-trend-artisan-block-print-patterns/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=spring-trend-artisan-block-print-patterns