گرگ و لیز داتون یک کلبه قدیمی در کنار مزرعه والدینش را بازسازی می کنند

همسایگان خوب در اوهایو، معمار کلبه همسایه را به پرتره مهمانخانه خانوادگی 3 تبدیل می کند

معمار، گرگ داتون، چند سال پیش، زمانی که یک کابین 600 فوت مربعی، با الهام از اسکاندیناوی، در مزرعه گاوداری وسیع والدینش در شرق تگزاس طراحی و ساخت، توجه ما را به خود جلب کرد. اوهایو. اخیراً متوجه شدیم که او به آنها کمک کرد تا یک مهمانخانه دیگر به مساحت 600 فوت مربع در ملک خود اضافه کنند. این یکی، اگرچه کاملاً متفاوت است، اما همان روح ظریف و ساده را دارد.

اگرچه خانواده او چندی پیش این کابین را خریدند، اما از زمانی که گرگ در مزرعه بزرگ شد به آن فکر می کردند. اقامتگاه درست در کنار مزرعه ما است. می‌توانید خانه پدر و مادرم را در بالای تپه ببینید.» او به یاد می آورد که هر بار که از خانه کوچک عبور می کردند، مادرش نظر می داد که چگونه می تواند مهمانخانه ای عالی برای دیدار خانواده و دوستان باشد. بنابراین، چندین دهه بعد، زمانی که این ملک برای فروش قرار گرفت، مانند کیسمت بود.

گرگ، به عنوان معمار خانواده، و همسرش لیز داتون، طراح داخلی، وظیفه بازسازی را بر عهده داشتند، پروژه ای جاه طلبانه که بیشتر یک بازسازی بود تا یک بازسازی، زیرا آنها تلاش کردند بسیاری از جذابیت های اصلی کلبه را برجسته کنند. . معلوم شد که این یک تجربه پیوند با پدرش نیز بوده است. او می‌گوید: «پدرم عاشق بازسازی چیزهای قدیمی است و کار ، با او برای زنده ، خانه لذت بخش بود.

در زیر، گرگ ماجرای خانوادگی را توضیح می دهد.

عکاسی توسط ارین کلی، توسط استودیو گرگ داتون.

  انتخاب هدایای لحظه آخری
\2\20;این کار عشق بود، \2\2\1;  گرگ گفت.  \2\20;او 17
گرگ می گوید: «این کار عشقی بود. “ساخت از ابتدا آسان تر بود، اما ویژگی و کیفیت مصالح خانه موجود غیرقابل جایگزین بود. وقتی جدید می‌سازید، نمی‌توانید کف‌های کاج قلب عتیقه، گچ کهنه‌شده، پنجره‌های شیشه‌ای دانه‌دار یک‌جداره را دریافت کنید. و ما ایده حفظ تاریخ را دوست داریم.
پالت صورتی در آغوش خانه از پین اصلی fl 18 الهام گرفته شده است
تصویر بالا: پالت صورتی خانه از کف های کاج اصلی الهام گرفته شده است که پس از برداشتن چهار لایه مشمع کف اتاق نمایان شد. گرگ می‌گوید: «برای ایجاد لحظه‌ای سقفی، از پانل‌های بلوط قرمز معمولی برای مطابقت با صورتی کف‌های کاج قلب موجود استفاده کردیم. لیز Renwick Beige را از شروین ویلیامز برای تمام نازک کاری انتخاب کرد. چراغ های دیواری و شیرهای آب از شرکت deVOL هستند.

منبع: https://www.remodelista.com/posts/greg-liz-dutton-cottage-ohio/